פלייר מבית ‘כיוון’ שהופץ בתיבות הדואר בבני ברק, עוסק במכון להרזיה ‘תנועה בחוויה’. הקונספט – מי שאכל גזר רואה – חיבור בין ירקות לכושר.
פלייר מבית ‘כיוון’ שהופץ בתיבות הדואר בבני ברק, עוסק במכון להרזיה ‘תנועה בחוויה’. הקונספט – מי שאכל גזר רואה – חיבור בין ירקות לכושר.
אולי יעניין אותך גם:
הרשמו לניוזלטר של פאשקעוויל
9 תגובות
נו, שוין.
הייתי שולח את המעצב/ת ללמוד (עוד) קצת עיצוב גרפי באוריינטציה פרסומית, שימוש בצבעים ו… ט י פ ו ג ר פ י ה!
לא יודע מאיפה הוצאת את הקונספט היפה הזה!
עכ”פ הפירוש הוא שיש דברים שטובים לדבר אחד,
והכושר טוב להכל!
לא יותר מזה!
טוב שאתם מביאים את הקריאיטיב של המשרדים הקטנטנים.
רק מהם יוצאים ניצוצות מידי פעם.
המשרדים / הלקוחות הגדולים – שחצנים מידי, משועממים מידי, מסורבלים מידי. בקיצור בלי מעוף.
מחכה כבר למשרד הקטן והבועט שאוכל להגיד ~ וואלה בא לי לעבוד שם ~.
נחמד, אהבתי. מעביר ת’מסר בקיצור נמרץ!
מזכירה,
תרשמי לפניך – פרסום מנטה ופרסום אגס הם השמות הבאים בענף..
אדוור..
נ.ב.
גילוי נאות, אני מיודד עם שני המשרדים והם אנשי מעשה ולכן אני תולה בשניהם תקווה דומה
יש כיוון…
הרעיון מדהים!!!!
חזק חזק חזק
אבל למה למען השם את הלוגו של המכון טישטשטם צריך לעשות את זה יפה וחזק
אוף, ואני קראתי את הכותרת: “כיוון טוב לפראייר”
באסה
לא הבנתי!