מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
tnua
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

פלייר מבית ‘כיוון’ שהופץ בתיבות הדואר בבני ברק, עוסק במכון להרזיה ‘תנועה בחוויה’. הקונספט – מי שאכל גזר רואה – חיבור בין ירקות לכושר.

tnua
צריך כושר בחיים - תנועה בחוויה

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

9 תגובות

  1. נו, שוין.

    הייתי שולח את המעצב/ת ללמוד (עוד) קצת עיצוב גרפי באוריינטציה פרסומית, שימוש בצבעים ו… ט י פ ו ג ר פ י ה!

  2. לא יודע מאיפה הוצאת את הקונספט היפה הזה!

    עכ”פ הפירוש הוא שיש דברים שטובים לדבר אחד,
    והכושר טוב להכל!

    לא יותר מזה!

  3. טוב שאתם מביאים את הקריאיטיב של המשרדים הקטנטנים.
    רק מהם יוצאים ניצוצות מידי פעם.
    המשרדים / הלקוחות הגדולים – שחצנים מידי, משועממים מידי, מסורבלים מידי. בקיצור בלי מעוף.
    מחכה כבר למשרד הקטן והבועט שאוכל להגיד ~ וואלה בא לי לעבוד שם ~.

  4. מזכירה,
    תרשמי לפניך – פרסום מנטה ופרסום אגס הם השמות הבאים בענף..

    אדוור..

    נ.ב.
    גילוי נאות, אני מיודד עם שני המשרדים והם אנשי מעשה ולכן אני תולה בשניהם תקווה דומה

  5. חזק חזק חזק

    אבל למה למען השם את הלוגו של המכון טישטשטם צריך לעשות את זה יפה וחזק

  6. אוף, ואני קראתי את הכותרת: “כיוון טוב לפראייר”
    באסה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן