מילר פוינט
משרד פרסום
WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
הקמפיין של קליעה למטרה עבור בית התבשיל
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בשבוע שעבר לקראת שבת הכנסת אורחים יצאו ב’קליעה למטרה’ בקמפיין יפיפה על הפעילות המבורכת של ‘בית התבשיל’. אגב, הדמיון להוא של ‘דמיון‘ כבר מוזכר במדור האחרון של עניין בפרסום.

הקמפיין של קליעה למטרה עבור בית התבשיל

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

12 תגובות

  1. אני שמעתי את הג’ינגל..

    למה אתבוכה.ההה.הה, למה את בוכה..

    סתם.

    אחלה פרינט. פונה אל הלב של האנשים.. במו עיני ראיתי אשה לא דתייה שקראה את העלון שהם חילקו. הוציאה את כרטיס האשראי והסלולארי והתקשרה לתרום.

    זה עובד.

    אבל זה צהוב.

  2. יפה חמוד,

    רואים שהקטנים תופסים אומץ ומאותתים אנחנו קיימים.

    מה שחודש לי במודעה,
    כמובן לא מהזוית הפרסומית – לזה אריות הפרסום יתנו דעתם וכמובן לא ישאירו עצם אחת שלמה ממנה צמוקה זו,
    אך לגופו של ענין הבנתי שבית התבשיל לא רק מאכיל נרקומנים עקושי שיניים במסעדתם שע”י בית הכנסת הגדול שמזמן הפך להיות מקום לא מומלץ בזכותם, אלא הוא נותן אוכל למשפחות שפויות של”ע אין מי שיבשל עבורם. כל הכבוד על שינוי התפיסה.
     

  3. קמפיין מבריק ומדהים.

    אני לא מבין מדוע מדמים אותו לדמיון אין שום קשר.

  4. פרסומת נחמדה, כשנפגשתי בפרסומת זה באמת הזיז משהו בלב, ד”א גם הקמפיין של ‘עוצמה’ נראה מעניין, הנוכחות של שניהם בלטה מאוד. אך הקמפיין של זה האחרון מדבר לכיס יותר.
    אם כבר העתקות, הרעיונות הועתקו די טוב.

  5. הזדהתי עם התגובה של יאיר. זאת היתה גם ההתרשמות שלי, מבט אחר על בית התבשיל.
    אני הייתי רושמת-
    אמא. אל תבכי.
    יש אוכל מאחורי הדלת.
    אישית- יותר מזיז לי. (זה נשמע יותר תחנון של ילד – אמא תפסיקי לבכות. יש אוכל!)
    -שלא נדע…

  6. הרעיון להבליט את חלוקת האוכל למשפחות ולא רק את האכלת העניים, הוא רעיון טוב ויפה.
    אבל, רעיון וקוץ בו: יש הרבה ארגונים כאלו. גם חסדי נעמי / קרן החיים / יד עזרא ושלומית ועוד ועוד עושים את זה. אז איפה הבידול? איפה הייחודיות?
    הרי פשוט לוקחים פה את הייחודיות של הכנסת אורחים ומוחקים את זה בצ’יק. לא חראם?

    והערה לסיום: אמא למה את בוכה, זה משפט דאבילי, נדוש ומשעמם.
    זה מזכיר את חסדי נעמי וחברותיה. ואין פה הבטחה מרגשת. יש בעיקר שאלה מעיקה.(התשובה “יש אוכל מאחורי הדלת” פחות בולטת ובוודאי פחות זכירה. מה שייזכר זו השאלה הנדושה והמוכרת בלי התשובה)

    חבל. הרבה חבל.

  7. ועוד אחת לסיום הסיום: משפט כזה נשמע אמין? ילד אומר לאמא לא לבכות כי יש אוכל מאחורי הדלת?!

    זה לא זלזולון באינטליגנציונון?

  8. עם כל הזלזול שלך יש לך רעיון יותר מוצלח שיגרום לכולם לפתוח את הלב ואת הכיס?

  9. יאיר: לגופו של ענין הבנתי שבית התבשיל לא רק מאכיל נרקומנים עקושי שיניים במסעדתם שע”י בית הכנסת הגדול שמזמן הפך להיות מקום לא מומלץ בזכותם, אלא הוא נותן אוכל למשפחות שפויות של”ע אין מי שיבשל עבורם. כל הכבוד על שינוי התפיסה. 

    הצחנה שעולה מאזור בית התבשיל ידועה רק למי שאי פעם התקרב להוציא כסף מהכספומט של בנק לאומי ~~~ בעעעעעעעעעעעעע….
    טוב ששינו שם את הכיוון.
    ~ מודעה חביבונת ~

  10. העלון שלהם משום מה הזכיר לי את הקמפיין האחרון של ארגון “הידברות” – היו שם אלמנטים זהים (אגב: היה להם אחלה קמפיין!), יכול אולי להיות שגם מאחורי הידברות עומדים “קליעה למטרה”?

  11. חסיד, ארגון הידברות הרימו אחלה קמפיין, וזהו!
    מי שהגה את הקמפיין הוא הפרסומאי קלמן בורנשטיין בחלק האסטרטגי, ועל הביצוע, הגרפיקאי המוכשר, לייזר כהנא. לא קשורים לקליעה למטרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן