לא צריך להכביר במילים. זכרון מנחם עלה עם קמפיין מדויק באמצעות א.ב. בפרסום. כותרת חזקה שגורמת לך לעצור ולשאול את עצמך: מה אני רואה כאן באמת? זה הזכיר לי קמפיין שעשיתי לפני קצת יותר מעשר שנים לעמותת מאיר פנים. מה אתה רואה – ומה הם רואים.
לא צריך להכביר במילים. זכרון מנחם עלה עם קמפיין מדויק באמצעות א.ב. בפרסום. כותרת חזקה שגורמת לך לעצור ולשאול את עצמך: מה אני רואה כאן באמת? זה הזכיר לי קמפיין שעשיתי לפני קצת יותר מעשר שנים לעמותת מאיר פנים. מה אתה רואה – ומה הם רואים.
אולי יעניין אותך גם:
הרשמו לניוזלטר של פאשקעוויל