תקראו לזה פרסום גרילה, דיוור ישיר, חנופה, רעיון מקורי, מכתב מרגש – או איך שאתם רוצים. פוסט זה מצולם ומתועד היטב, ואחרי שהתרשמנו, לא נותר אלא לבקש מתקציבאי מתחיל לשעבר תגובה רשמית: האם זו עבודה פרטית של סניף בנק לאומי ברחוב כנפי נשרים בירושלים, או שמא מדובר בעבודה מבית מקאן מגזרים? אגב, בלעדי הגולש איציק וינברגר, הפוסט הזה לא היה נכתב.
3 תגובות
גרילה? ממש לא. זהו פרסום אותנטי וקלאסי. עתיק ומשובח. כך נהגו אבותינו מקדמת דנא וכך נוהגים במחננו הטהור עד עיצומם של ימים אלו ויעידו ע”כ לוחות המודעות בבניינים, במקוואות ובבתי הכנסיות.
מעניין לדעת של מי היוזמה, האם מדובר בפיילוט מבית מדרשם של מקאן וירוחם, או יוזמה פרטית של הסניף. שאפו לאיציק על ה”חשיפה”. ממנו יראו וכמוהם יעשו.
איציק, פתחת כבר חשבון “סטונדט”?
תקציבאי, אתה מתחיל?
🙂
(סמיילי ידיים על הפנים)