דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
סנו אוקסיג'ן מסיר כתמים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

• רקע מקורי – כן. תמונת מסך של windows vista כתחליף לתמונה פסטוראלית – לא.
• החולצה מלוכלכת – כן. מלוכלכת באגרסיביות – לא. הטבע לא מתאכזר כל כך.
• חיוך של מנצח – כן. עיבוד קטן של הלבנת שיניים – חובה.
• מנצח במשחק כדורגל? תגרמו לתמונה להיות אמינה. כמה טיפות זיעה – כן.
• לסדר את החולצה בתוך המכנסיים – לא.
• לצלם במגרש או בטבע – כן. לצלם בסטודיו עם פלאשים מסנוורים וכדורגל מאופר – לא.
• חולצת טריקו לילד שובב – כן. חולצה עם חפתים – לא.
• תהיו מקצוענים – כן. תכבדו את המגזר – בבקשה.

סנו אוקסיג'ן מסיר כתמים
סנו אוקסיג'ן מסיר כתמים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

26 תגובות

  1. על פוסט שכזה היה אומר האיש והאגדה “דוד10”:

    אוח אוח…

    אדוור..

  2. איך מבקר פאשקוויל לא שם לב לשינוי בהמודיע בו אין חלילה ח”ו ר”ל ל”ע את המשפט כאילו מדובר במשחק כדורגל ‘ובמקום הראשון יש מנצח אחד’ וכתבו במקום את המשפט ‘כתמים בשבילו זה משחק ילדים’?

  3. וגם אני הקטן מצטרף לנ”ל. אין מה להוסיף. פוסט מצויין.

  4. “הילד הזה מגיל ומעצבן והפרסומת הזאת טיפשה”
    (אח שלי.11.5 לא למד פרסום,.לא מעניין אותו פרסום ועדיין הדבר הזה הצליח להרגיז אותו.)

  5. אחד הדברים הידועים בעולם הפרסום היא שמשרדי הפרסום בולטון,ואפיקים רמת הקרייטיב שלהם ירודה מאד.
    אבל מצד שני הם החברות המובילות בתקציבי הפרסום (לפחות ב- TGI האחרון)
    אז איך זה קורה ?
    על כורכך יענו הלמדנים שלא רמת הביצוע הקרייטיבית היא זו מה שקובעת.
    אלא דברים אחרים לגמרי הם אלו שקובעים. ודו”ק. . .

  6. גם אחותי בת ה-8 היתה מוטרדת מהכתמים המוגזמים.
    אני אישית כל כך נהניתי לראות שהכיפה לא מושתלת בפ.ש. עד שלא נתתי את דעתי לרשימת הפיקשושים הנזכרת לעיל.
    לגבי חולצה מכופתרת במקום טריקו אני יכול להבין אותם:
    א. ילדים חררדים אכן משחקים כדורגל בחולצות מכופתרות.
    ב. לאמא יותר כואב הלב על חולצה מכופתרת שהתלכלכה.
    ג. לא בטוח שהמודיע היו אוהבים פרינט של ילד בטי-שירט עם כדורגל

  7. הקריאייטיב לא בעייתי, להיפך. הבעיה כאן היא הביצוע.
    ברמת האסטרטגיה היא לא נופלת מהמודעות המתחרות.
    שבוע טוב.

  8. עדיף היה להוכיח כמה אוקסיג’ן מנקה ומלבין ולא את הצד השני, המלוכלך.

    לדעתי…

  9. אחלה קריאייטיב. כל השאר מלפפונים.

  10. פוסט מעולה. לידיעתכם: המודיע צינזרו את המספר על החולצה של הילד. כנראה שיש משהו שהוועדה יודעת ואנחנו לא? אתמהה

  11. אהבתי את ההשקעה בפרטים הקטנטנים. נשמע שהם מכירים אותנו מבפנוכו

  12. • רקע מקורי – כן. תמונת מסך של windows vista כתחליף לתמונה פסטוראלית – נדיר למצוא משתמש ויסטה אבל לא זוכר ויסטה כזאת, תוכל להדגים לנו?
    • החולצה מלוכלכת – כן. מלוכלכת באגרסיביות – כן . הטבע רק כך,
    • חיוך של מנצח – כן. עיבוד קטן של הלבנת שיניים מי צריך – משהוא שכח שאצלנו נזהרים מחשש הלבנה, אולי תרצה גם ניתוחון פלסטי קטנטנן?
    • מנצח במשחק כדורגל? תגרמו לתמונה להיות אמינה. כמה טיפות זיעה – למה איפה ראית זיעה לאחרונה? תראה לי תמונה אחת שעברה תחת עיבודי\צילומי זיעה…
    • לסדר את החולצה בתוך המכנסיים – גם כאן זה אכזריות הטבע?
    • לצלם במגרש או בטבע – כן. לצלם בסטודיו עם פלאשים מסנוורים וכדורגל מאופר – לא. ??
    • חולצת טריקו לילד שובב – כן. חולצה עם חפתים – לא. ??
    • תהיו מקצוענים – כן. תכבדו את המגזר – בבקשה.

    אם זה היה התקפה מוזמנת הייתי ממש מבין אותה,
    מעצמת סנו הולכת על מתקפת חיסול בראשים מתפצלים כאיגוף לג’ל הידוע, שהבליח לו לרגע ע”י מתחרים שהצליחו לעשות ‘עיניים’, אפשר לנסות להגיד שקו המחשבה הפרסומאי-פשטני שהוכיח את עצמו בשטח המרשרשים, מלחיץ משהוא? אני לא חושד בזה, לכן אני מתפלא, בס”ה פוזה פשוטה וטבעית המדברת לכל בוגרת שרה שנירר עליהשלום
    בים הקראטיב הרדוד שאנו אוכלים כל יום זה כל כך שונה?
    בשלל ההנפקות התאומות בהיסטוריה שלנו, לא זכור לי הצלחה כזאת, כל השאר שמו ליכלוך מיקרוסקופי “צפונבוני” לא זוכר אם הלבינו שם שיניים, אבל עבדו בסגנון….

  13. או,קי, את הלכלוך הוא מסיר,
    סקרנית לדעת איזה חיידקים בדיוק הוא משמיד—

  14. לסיכום הפרסומת הייתה שווה ולו בשביל שטחנו אותה כל כך, הילד בטבעיות המטריפה הזו שוה כל גרוש שהושקע בו.האושר המרוח על פניו יפה פי כמה וכמה מילדים אחרים שנראים כאילו הכריחו אותם לעמוד ולחייך…

  15. איזה פרסומת טחונה, די די
    הגיע הזמן לקצת חידושים מרעננים
    ראינו את זה אצל קליה ואצל אריאל ואצל מי לא?
    יאלה, אפיקים, ל ה תע ו ר ר!!!!

  16. הפירסומת אכן איכזבה. זה שאפשר לראות את הפוסט בצורה ברורה עדיין לא אומרת שצריך כל כך ללכלך את החולצה והכדור.
    זה בוטה ולא במקום.
    מעבר לכדרוגל למגזר החרדי ועוד.

  17. אפשר גם להסתכל בתגיות בצד שמאל ולראות איזה משרד פרסום מופיע הכי גדול……

  18. מקצועיות? זה מה שאתה דורש מאפיקים? קצת נסחפת, לא?

  19. האם פשקוויל מגויס עבור משרד פרסום מסוים???

  20. פרסומת חמודה לאללה !!! יאללה כל הקשקשנים העלאק קריאטיבים, לכו חפשו מי ינענע לכם תמקלדת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן