כרטיס אשראי יש יצא בשבוע האחרון בקמפיין מפתיע במיוחד בדיגיטל החרדי כשהפיץ סרטון הומוריסטי מעולה בכיכובו של קובי אריאלי, לקראת ימי המבצעים המסורתיים ‘יש חגיגה’.
השנה, אנשי הפרסום ממשרד ‘אותנטי’, החליטו לרתום את אפקט ההפתעה ולעורר ציפייה אצל הלקוחות. האסטרטגיה לקחה בחשבון את האמירה החזקה של ימי החגיגה בקרב הציבור, שכבר יודע שממתינים לו מבצעים מיוחדים במשך כמעט שבוע שלם, להעלות אותה למודעות ברמת הרעיון ופחות לרדת לפרטים הקטנים ולמחירים המדויקים.
בהתאם לכך, לא שווקו פליירים בדיוור ישיר ללקוחות הוותיקים, לא חולקו עלוני פרסומת מקדימים בסניפים – ומודעות הענק שעלו בפרינט הקדימו את פתיחת החגיגה בשלושה ימים בלבד.
מה כן? קובי אריאלי קרא ללקוחות לרוץ לסניפים כדי לגלות מה ממתין להם שם, באמצעות שלושה סרטונים מושקעים במיוחד.
אריאלי, עם רזומה של עיתונאי לשעבר וסאטיריקן מוצלח בהווה, הוא הפרזנטור המושלם להעברת מסר ההסתערות בהומור ובהגזמה חיננית. ניסוח הבדיחות שליוו את שלושת הסרטונים עשה שימוש בדמות נואשת ולחוצה שמסתובבת בסופר כשאשתו מורה לו כל העת דרך הטלפון הנייד מה לקנות ומה להשאיר במדף. מצדו, הוא מסביר לה בדרכו הייחודית למה הוא חייב לדחוף לעגלה מוצר אחר מוצר, בעדיפות לכמויות, אחרת תתרחש טרגדיה. בין לבין הוא רץ הרבה בין המעברים, מטריד לקוחות תמימים, שוכח פה ושם היכן הניח את העגלה שלו ובסוף קורא למחזיקי כרטיס אשראי יש לרוץ לסניפים וליהנות ממאות ההטבות שממתינות להם.
הסרטונים שהופצו בעיקר בווטסאפ הפכו לוויראליים ובמקביל, בכל יום הופצו ברשתות החברתיות מבצעים שוברי שוק (חלב ב-1.90, שמן ב-2.90) עדכניים ליום אחד בלבד והועלו תמונות של מבצעים חמים בסטטוסים.
לפאשקעוויל נודע כי הדגש הפעם היה דיגיטל וחשיפה לקהלים שלא צורכים את העיתונות המודפסת. אין ספק כי מדובר במהלך אמיץ, חדשני ומפתיע.
צפו בסרטון הראשון בסדרה:
אתם מוזמנים לצפות גם בסרטון השני:
וגם בסרטון השלישי:
תגובה אחת
בס”ד
יש לכם אפשרות להעלות לאתר עצמו. לטובת החסומים…
תודה!