WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

עיריית בית שמש תחליט בימים הקרובים אצל מי להפקיד את התקציב שלה למיתוג, פרסום, הסברה ותדמית. דובר העירייה מתי רוזנצוויג בראיון ל”מרכז העניינים” | גם עיריית ירושלים הכריזה לאחרונה על מכרז בו לקחו חלק אייל ארד וליאור חורב לצד נפתלי שפיצר, בעלה של לבני | שבועון מגזיני חדש יוצא לאור השבוע – ללא פוליטיקה – תחת השם “הגחלת” | הבהרה בנושא “יש” וטריו | הפינות הקבועות: דירוגים, לומדים לקרוא ורואים עולם | תקליקו כאן למדור המלא – ותיהנו!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

5 תגובות

  1. עיריית בית שמש תחליט בימים הקרובים אצל מי להפקיד את התקציב שלה למיתוג, פרסום, הסברה ותדמית. דובר העירייה הוא מתי רוזנצוויג, אבל ראש העיר חודדה שמו, וכשהכל כ”כ חשאי, תגיד למתחרים של אפיקים לקפל ציוד.
    למה רק לירושלמים מגיע לתפור מכרזי פרסום?

  2. ראש העיר חודידה שמו – גדול. אני לא יודע מי המתחרים של אפיקים. שמעתי רק על עוד אחד שלא אנקוט בשמו אבל אחרי פרסום הדברים בעיתון שמעתי לפחות מאחד שלא קיבל את זה יפה ומתכוון לגשת לערכאות (אויי ויי) אם העירייה לא תחליט לעשות מכרז בצורה חוקית. לא ברור אם זה בגלל פרסום הדברים בעיתון אבל מה שבטוח שבקרוב הולך להיות שמח!

  3. לצערי לא נוכחתי\ הוזמנתי\ שותפתי במכרזים
    המכרז היחידי שכן היה מכרז שמן (יותר מהשמן שזורם בואכה טקסי שריפת הפתילות) מטעם גוף ממשלתי, שמבקר ומאשר ההתקשרות היה לא אחר מאשתו של אחד מבעלי החברה הזוכה
    אותו בעלים הכניסני לקודש פנימה ועניין תפירת המכרזים גדול מאוד ומי ישורנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן