מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כותרות השבוע: מדוע כל כך קשה לשכנע אותנו לנהוג בהתאם לחוק? למה מיליוני שקלים המושקעים במודעות פרסום ובמסעי יח”צ ושכנוע לא מצליחים להוריד לנו מעט את הרגל מדוושת הדלק? בעיצומו של החורף, חיים קליגר מנתח את הסוגיא החשובה לצד הטורים הקבועים לחצו כאן למדור המלא

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

7 תגובות

  1. חבל שהמאמר של קליגר לא מופץ במליוני עותקים לכל האוחזים בהגה. קצר ולעניין!

    אסור לנושא הזה שירד מעל סדר היום. אם אינני טועה גם בהמבשר ישנה מודעה קבועה על כללי זהירות בדרכים. כל הכבוד שעיתון לוקח על עצמו לנהל את המאבק בתאונות הדרכים ולא רק כשמישהו עומד מאחוריו וממן לו את זה (עיין ערך הקמפיין ביתד נאמן) זה גילוי של אחריות ובגרות.

  2. ממתי הרה”ח קליגער מתמצא באופנות והצלחות הלבשה תחתונה….
    או שמא הוא סתם כותב בלי לדעת מה ועל מה…

  3. מסכימה עם הבכיר.
    יוזמה ברוכה שטוב שלקחו לידיים

  4. מק

    חבל לחשוף ברבים היכן מונח הראש שלך!

    קראתי את המדור הלוך ושוב ולא הצלחתי להבין מאיפה זה יצא לך…

  5. תפרון=
    http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%AA%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%9F
    מילא היה כותב יבש אבל להתחיל עם ההצלחות שלה, זה או שהראש שלו … או שסתם מקשקש כי דברים כאלה לא מרחיבים עליהם

    את תפרון הכרתי דרך היו”ר לשעבר החרדי אריה וולפסון כמו שגם שמעתי עליה בפרשת עזאם-עזאם, ואת שניהם קליגר בטח לא מכיר

  6. חברים!

    מישהו כאן מצליח להבין מה המק הזה רוצה? אני ממש לא.

    נראה לי שהוא מגיב לא במקום הנכון. או שאני לא מבין משהו ואשמח אם תסבירו לי.

    המאמר ברזולוציה מעולה. על מה הוא בדיוק מלין?

  7. פרסומאי בכיר תן לי בבקשה ציון בסולם רזולוציה כמה אתה חושב שמק צודק בדבריו. 0? אבל הציון המינימאלי שלך הוא 8.5 לא?
    🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן