מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום

22 תגובות

  1. לעת זקנה החליטו החבר’ה מלמעלה לחסוך במילים ןלהניח רק תמונות,
    אולי כשיזקינו יותר יוותרו גם על התמונות ויכבדו אותנו בתגובות לפוסט צח כשלג…

    ללא מילים—

  2. מישהו כבר הרים ת’שאלטר וגילה מזה????
    בדיוק היום שאלו אותי כמה- מה זה???

  3. אל תדברו מדינקיס מזה…

    גם לא מחוצניק,

    וגם אל תדברו ממני…

    בקיצור אל תדברו מעברית

  4. ורק לחשבן שקופתהעירבב טרם יצאה בהפקת חנוכה…
    מה שאומר הטיזר הזה ושאר הפקות קודמות שהופיעו בתיבת הדואר ללא שיוך או יותר נכון באפילה מוחלטת, שסוס הבאזז נגמר ונמאס לכוווווווולם

  5. באמת חברה, אתם לא מזהים? זה לא מזכיר לכם את ה’וזהו’ של הידברות? אותו גופן בדיוק.

  6. שקוף שזה ועדת צדקה אבל לא נראה שזה מהידברות. לא מתאים להם טעות כזו בשלט חוצות. רק לאחרונה הם השקיעו את מיטב כספם על קמפיין וזהו

  7. חזק ביותר!
    וודוקא “מזה” התלהבתי ביותר, הם למדו לדבר כמו כל הישראלים “וזהו”…..

  8. וזהו היה חזק, קצר קולע בגובה העיניים
    השאלטר, מזכיר לי את ילדים תוך חמש דקות, ארוך, מסורבל, לא מדבר אלי, אני לא חשמלאי ולא חשוך אצלי, בשונה מוזהו,
    אז תחזרו לוזהו, וזהו.

  9. כל העולם מדבר מזה – זה בטח טלפון (אולי תהילים?)

  10. מדובר ב”הידברות”, עכשיו ראיתי את הפרסום בקול העיר בני ברק. החברה שם בהידברות חזקים ביותר, הם הצליחו לעורר ענין יוצא מן הכלל. זה מזכיר את ה”וזהו” שלהם.

    אהבתי את “כל העולם מדבר מזה”, אני בכלל חושב ששימוש בסלנג חזק יותר מדיוק בדקדוק, למרות שהמשפט הזה לא מופיע בפרסום שלהם היום בכל העיר, נמתין לחוברות שלהם בדואר.

    דבר אחד אני רואה, דירת פאר 3 חדרים ומתנות לא שגרתיות. מעניין איזה משרד פרסום עמוד מאחורי הגימיקים שלהם

    ואולי זה הידברות,

  11. הפרסומאי של הידברות הוא ר’ קלמן בורשטיין הי”ו חסיד ברסלב ומקורב לגרי”מ מורגנשטרן שליט”א עובד ה’ ויר”ש ובנוסף לכך הוא גם מאד מוכשר.

    כשנפתח עיתון המבשר, ישר המודיע שכרו את שירותיו, כדי שיעזור להם להשאיר את המנוים אצלם, והם אכן פתחו בקמפיין מוצלח, הוא גם ליווה את הקמפיין של ‘פורם המנהלים’ אצלם שאכן נחל הצלחה רבה, בניגוד לתחזיות.

    בעבר היה לו משרד פרסום בשם “קלMAN ושות'” והוא בעצם היה הפרסומאי “החרדי” הראשון.

    אם אכן המודעה היא של הידברות והוא זה שעומד מאחוריה, בתור צ’אלמער, יכול לצאת לו פאשלה שכל העולם מדבר ממנה 🙂

  12. קיבלתי את המעטפה בדואר!
    אכן זה הדברות ועוד שנה יהיה הגרלה על עוד דירה בפנינת חמד!
    מענין כמה דירות קנו?

  13. אני מוכרחה להודות שבתור תורמת פוטנציאלית אני שמחה לראות את הררי המדיה שנשפכת על טיזרים חסרי פשר מעוף ובאזז.
    ככה עכשיו הרבה יותר קל לי לתרום לסתם ארגונים כן תתפלאו יש כאלה ארגונים, שהם לא נוצצים ולא שווים ולא עושים הגרלות הם פשוט סתם ארגונים שעושים מעשי צדקה וחסד בסתר.
    תמשיכו כך~~~

  14. אהה עוד משו.
    הם גם לא עושים שגיאת כתיב חמורה@[email protected][email protected]!!
    ואח”כ טוענים שזה היה בכוונה בשביל המיתוג עלק.
    כן, בארורור, אנחנו מאימינים לכם.

  15. קיבלתי הערב את ההמשך בת.ד. ואכזבתי רבה עד מאד.

    החוברת שהפיקו לא מזכירה במאומה את הקמפיין המקדים המבריק, לא בסלוגן, לא בפונט, לא בגריד, בקיצור, בכלום.

    משום מה הרהרתי בליבי, שאת קמפיין הטיזרים רקמו וביצעו רק אחרי שכל שאר החומר היה מוכן ומודפס, ואז ישבו בקומה השניה בבנין רב הקומות באיזור התעשייה שליד קרית בעלזא, ושברו ת’הראש, איך למען ה’ מעניינים את שארית עמך ישראל בהגרלה שאך זה עתה התקיימה כדוגמתה, מאותה תוצרת הידברותית.

    ורק לאחר שכל שאר החומר היה מוכן, באו ואמרו, בואו נרים את השאלטר, ונאיר את הקמפיין באור בוהק.

    אך שכחו לעדכן את ההמשך בגריד החדשני. אם אין לי טעות לא מוזכר ולו פעם אחת המילה “שאלטר” בחוברת המצורפת, (אל תתפסו אותי במילה, לא קראתי הכל בעיון, אך בעמוד הראשון לבטח לא מוזכר המילה, ואין קשר בין העמוד הראשון של החוברת לבין הטיזר ולא כלום).

    אילו היה בי מקצת מהחוצפה הישראלית הידועה לשמצה, הייתי מוציא תוך לילה קמפיין ל”טרקלין יאקאב חשמל”, תחת הכותר: בוא תרים את השאלטר, קנה חבילת מוצרי חשמל, ושלושה חודשים החשמל עלינו, אתה רק תרים את השאלטר, אנחנו נשלם.

    את הגריד כמובן אמשיך מהגריד שמחזיק מזה כשבועיים את הקירות הרעועות במאה שערים, ואת פלטת העץ ליד איצקוביץ, ושארית עמך בית ישראל שעיניהם נשזפה בטיזר המדהים, יחברו את הטיזר המוצלח ליאקאב חשמל דייקא, ואופס, לא יקשרו בינו לבין הידברות.

    פספוס, וחבל.

    זו דעתי הענייה, ונהגו לחלוק עליה.

  16. איש קטן,
    ח-ז-ק.
    אני הייתי לוקחת את זה רחוק יותר ובאה בהצעה לחברת החשמל עם רעיון לקמפיין לעדוד חסכון בצריכה.
    לוידעת,
    כואב הלב שזו ה’הברקה’ הגדולה אחריי טיזר טוב כ”כ.
    פשוט חבל.

  17. אחת שחשה

    בכדי לחסוך באנרגיית החשמל, צריכים להוריד את השאלטר, לא להרים ת’השאלטר.

    🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן