הבוקר מצאת במייל מודעה של חברת “מגן הספר”. משום מה, רגע לפני שזרקתי לסל המחזור, התפתיתי לבדוק מה-מי-מו. ובכן, החברה מניילנת ספרים לילדים וביקשה לפרסם את השירות גם בקרב לקוחות פרטיים. פלטפורמת הפרסום שבחרו אנשי השיווק היא “הקטלוג של פלדהיים”, שמחולק ב-110,000 עותקים (!), אולי בכל בית חרדי. אני חושב שהבחירה נבונה. המודעה? בין הררי הספרים, זה בהחלט תופס את העין, אם כי הביצוע הגרפי טעון שיפור ניכר.
אגב “הקטלוג של פלדהיים”, הפעם שולבו בין עמודי הפרסום גם מאמרי סופרים. אני היחיד ששמתי לב לזה?
6 תגובות
יפה..!
אפשר לחשוב שזה קשור לגחלת הזו ששומרים עליה שלא תכבה…
איך בשבוע אחד 2 פרינטים דומים? איך?!
מתי יוציא מישהו אזהרה על גרפיקאים שהורסים מודעות?
היום התפרמה מודעה באותו העיקרון של “הגחלת”, מישהוא ראה?
.
אזהרה! חובבנים הורסים את עולם העיצוב והפרסום.
.
לילדי ישראל ולהוריהם לא מגיע כזה דבר – אלים ודוחה.
.
..אויש!
צריך לניילן את הגרפיקאית..
אחרת אהרוס אותה…