לפעמים זו רק קומבינה כדי להופיע ראשון בספר טלפונים, ולפעמים זה רעיון לטיזר מוצלח. במקום לכתוב “כל המבצעים וכל ההנחות בטלפון אחד”, בחרו החברים במנטה למשוך את תשומת ליבם של העוברים ושבים באמצעות “אשה אחת אמרה” על מודעת רחוב פשוטה. נו, אם אשה אחת אמרה, ברור שזה משתלם.
13 תגובות
אהבתי 🙂
אהמ… אהמ… אהמ…
בסדר.
נו שוין, לא הבנתי..
אבל אולי זה עדיף מהזוועות “המובנות” שרואים בד”כ, מייד אין “משרדי פרסום”
יעני אתה מפרגן לקולגות?
בכיף רק תדאג שזה יהיה עם קשר…
בעעעע !~~~~!
תלמד לפרגן
איכסה~~~
פסדר לא נדלקתי…
תגידו אתם באמת חושבים שזה קו שיכול להצליח???
מסופקני.
, נו! נו!
בסדר
יותר ממה שנהניתי מהמודעה
נהניתי מזה שהצליחו לשכנע את הוגה הרעיון להשקיע כסף במשרד פרסום…
הצלוחה
בא נגדיר שהרעיון של המודעה יותר טוב מהרעיון של הקו.
ובאמת, המודעה יפה מאד!
“א”ין “א”ני “א”ומר “א”מרה
פרסומת לסופגניות “למה לא?”
את האמת, מנטה מסוגלים ליותר!!! וראינו את זה בהמון מודעות שלהם, הפעם פחות.
באמת? המון?
אפשר דוגמאות?
“אשה אחת אמרה”
הינו ביטוי שגור בסמטאות העדה החרדית.
המקבילה החילונית תהיה “יש דיבור ש..”