מי שפתח בימים האחרונים כמה עיתונים חרדים מן הסתם נחשף למוצר החדשני והמעניין מבית מלכות וקסברגר אך לא פחות מזה למשרד הפרסום פוקוס החתום על הקמפיין. אנחנו אוהבים לפרגן לחברים שמתחדשים בתקציב פרסום ומעלים קמפיינים חינניים לעיתונים וזה בדיוק מה שאנחנו עושים עכשיו.
יצרנו קשר עם שמחי רובינשטיין, מנכ”ל פרסום פוקוס, כדי שיספר לנו קצת על הלקוח החדש ומה הם מתכננים לעשות יחד בתקופה הקרובה. שמחי מספר כי אוצרצ’יק הוא מוצר חדש, הברקה נוספת של האמן יואל וקסברגר, המותאם לכל בית חרדי. אם תרצו, וקסברגר מביא את החידושים הכי מגניבים לציבור שלנו תוך שמירה על אותנטיות וכשרות למהדרין. הוא לא יכניס סרטונים לבית חסידי, אך מצגות ושקופיות חינוכיות – למה לא?
הפעם וקסברגר הבריק עם מוצר מדהים שיגרום לילדים לגלות את הכישרונות שלהם. להוציא את הכישרון של הילדים החוצה. המכשיר מבוסס על טאבלט כשר לילדים עם חמש מצבים ואפשרויות: מצב קריוקי לשירה בליווי פסקול מוזיקלי (עם שני מיקרופונים), מצגת סיפורי ילדים לקריאה והאזנה (מי צריך עכשיו מקרנצ’יק?), ציורים לצביעה במגוון נושאים ומושגים, שירי קופלה להאזנה עם שטח אחסון לשירים נוספים ואלבום תמונות בו ניתן לסדר אלבומים אישיים ותמונות משפחתיות.
“זה אכן אוצר גדול להורים ולילדים”, אומר שמחי. “ההורים יראו כמה הילדים שלהם מוכשרים וירוו מהם נחת, והילדים ייהנו משעות של משחק ויצירה”.
בקרוב תתחיל גם פעילות דיגיטל במגוון פלטפורמות: ניוזלטרים, פייסבוק, אינסטגרם, ווטסאפ, ערוץ יוטיוב ייחודי ואפילו עלון שבועי מותאם לילדים שיופץ בבתי כנסת.
“יש בארסנל המוצרים של מלכות וקסברגר 1542 פריטים שונים, שאת רובם כלל הציבור לא מכיר”, מספר שמחי רובינשטיין. “המטרה שלנו היא לחשוף מוצרים חדשים ולמתג את וקסברגר לאורך כל השנה במגוון תחומים: הן סביב מעגל השנה, הן סביב אירועים מיוחדים והן סביב שמחות משפחתיות. עבורנו זאת זכות גדולה וכיף גדול לעבוד עם האמן היהודי הבולט והמשפיע ביותר בתחומו”.
בהצלחה!