דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים

16 תגובות

  1. לא משו, מתפלא על מנהל השיווק של קליית גת, איך הוא אישר סקיצה כז?

  2. הצעתי פעם את הרעיון הזה.. לאיזה משרד. לגבי בירה.. לא נורא.

  3. הבודדים שנשארו זה האחרון שלא נעים לקחת וכולם עם העיניים על זה?

  4. אי אפשר לפורר קצת באמת בוטנים וגרעינים החלק הריק?
    למה הגרעינים הבודדים נראים כל כך מבויימים? כאילו איזה מעצב פנים סידר אותם בצורה מופתית בצלחת הריקה?
    קצת אמת בפרסום….

  5. חזק מאוד!

    למרות שאם המודעה היתה נקייה לגמרי בלי הכותרת העליונה(קליית גת זה עונג שבת) זה היה הרבה יותר מוצלח, אך כשם שאי אפשר לבר וכו’…

  6. אוף. גנבתם לי.

    ראיתי את המודעה בעיתוני סוף השבוע בלוחות המודעות ועל צדי האוטובוסים, וממש בערה לי המקלדת לכתוב איזה ‘פוסט אורח’, בבחינת אורח לרגע רואה כל פגע.

    נתחיל בשורה התחתונה: בסופו של יום ישישי הלכתי לקנות פיצוחים ב’אמונה’ בעקבות המודעה.

    וקצת הסבר. לפני כל קופי טוב, ארט מוכשר, וביצועיסטיות ממושמעות צריכה לבוא אסטרטגיה טובה ונכונה. אחרי שבונים אותה על יסודות מוצקים יכולים הארט והקופי להוציא מהכוח אל הפועל.

    אני שואל אתכם. מה החיסרון הכי גדול של פיצוחי קליית גת? היכן טמון המוקש המונע את עליית אחוזי המכירות?

    אני חושב שהתשובה פשוטה. במוחם של רוב האנשים צרובה התובנה הפשוטה כל כך: “פיצוחים קונים חם וטרי באמונה או עפולה או כל פיצוציה אחרת”. זהו. מי בכלל מדמיין גרעינים לבנים לשבת מתוך שקית מסחרית של קליית גת או פיצוחי מיקי? מי מדיין את מגעו המתפצח של אגוז קשיו ללא המרקם העיתוני של השקיק מ’ניסן’?

    כאן, בדיוק במקום הזה מגיעה עבודתו של משרד הפרסום. להניע את הצרכן מהתפיסה הקיימת לתפיסה צרכנית חדשה שתעלה בסופו של דבר את אחוזי המכירות. וזה, כמה מצער, ממש ממש לא מופיע בקמפיין שלפנינו.

    המודעה אכן מגרה עם פוד אפיל די נכון, אפילו הקישור האולטימטיבי עם עונג שבת די עובר טוב, אבל איפה כל זה מגיע לקליית גת?

    אותי זה הוביל ל’אמונה’ עם רוק עולה…

    ובקטנה: די מטופש להשאיר אגוז קשיו שלם ונהדר בתור שאריות. מה רע בקליפות או סתם פירורים?

    וגם: אמנם הצלחת של הפיצוחים עם עיטורי הכסף נאה במיוחד, אך במודעת רחוב בפרט וגם בעיתונות היא יוצאת מאד מטושטשת ומאבדת את המיקוד של המודעה מהפיצוחים.

    ו…תודה למי שהגיע עד כאן. פשוט בערה לי המקלדת.

  7. תמיד אפשר יותר אבל בסה”כ המודעה תופסת את העין, הטקסט סביר, המיקומים קצת פחות, אבל שורה תחתונה איכשהו יצא נחמד.
    -וזה הרבה במחוזותינו.

  8. רעיון טוב. הביצוע קצת פחות.
    ראיתי ב’יתד’ את הפרינט השני שרצו לפרסם, גרוע מאוד. קשה לי להבין היאך משרד פרסום יכול להיות בספק אם לפרסם מודעה כזו. (המדובר: מודעה עם קופסא של טבעת)

    בכל אויפן מודעה נחמדה אם כי מעט עמוסה וזה עוד לאחר שחקרו ודרשו על צלחות הגשה…

  9. שטיבל: אתר החדשות המוביל בציבור החרדי!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן