מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מי מאיים על תנובה ושטראוס? מולר ישיק בקרוב גבינות לבנות | מחקר בריטי חדש מפתיע: “הפרסום המודפס שווה הרבה יותר מהאלקטרוני” | קמפיין הפרסום הגדול בעולם: האם ים המלח יזכה בתחרות שבעה פלאי עולם? | וכמובן, הפינות הקבועות: המצעד החרדי, לומדים לקרוא ורואים עולם.
תקליקו כאן למדור המלא – ותיהנו!

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

2 תגובות

  1. המחקר הבריטי החדש המפתיע: “הפרסום המודפס שווה הרבה יותר מהאלקטרוני.
    לא הגיוני בעליל, נשמע גם מסריח כשזה יוצא ממאפיית מיקרוסופט, באמצעיתה של לוחמה אל מול משרד הפרסום האלקטרוני הגדול בעולם גוגל, תוך כדי דיבור מהחבירה של בינג לרופרט מרדוך והנסיון להצלת העתונות המודפסת וכל השאר,

  2. במקור (טיימס) יש תגובה של אנשי שיווק מהמדיה האלקטרונית. הם אומרים שהמחקר סותר מחקרים קודמים ומקיפים שנעשו בעבר.

    השיטה המנצחת, לדידם, היא לחלק את הפרסום לכלל המדיות, ואין מי ששולל לחלוטין את הפרסום במדיה המודפסת. השפעה על הציבור – עדיין יש לה, והרבה.

    במגזר החרדי, המודפסת היא המדיה החזקה ביותר. אם לא היחידה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן