כשנחשפתי לטיזר של גרפומדיה חשבתי שהנה, מערכה חדשה לפנינו, ולא נוכל לעבור עליה בשתיקה. מועקה מחוספסת ירדה מליבי בזמן שהבנתי כי לא נכונה לנו מלחמה ופני המפרסם לשלום.
גרפומדיה, הדפוס והדיגיטלי, החליטו לעבור למשכן חדש וניצלו את המומנטום כדי לעשות קצת רעש על חשבון השינוי הגיאוגרפי. המיקום הנוכחי, קומה שניה במרכז המסחרי של מקור ברוך, לא היווה מקום מספיק מרכזי עבור הלקוחות הרבים, שטרחו להגיע עד למקום הכי נידח במרכז העיר כדי לבצע עבודות כמו שרק בגרפמדיה יודעים להנפיק. הצוות של גרפומדיה יחד עם המכונות היקרות והמשוכללות – עוברים למשכן חדש בשכונת גאולה, ולא בשתיקה. אני מאוד אהבתי.
32 תגובות
אהבתי לגמרי!
חמווד 🙂
אכן עשה את העבודה. רק שקצת אכזב ביחס להבטחה הגרנדיוזית. (פער קצת גדול מדי…) כולה גרפומדיה (שאגב עושים עבודה מצויינת) עוברים דירה…
מתי שיבינו בגרפומדיה שהעיקר זה מה שנשאר בכיס בסוף היום ולא כמה טפיחות שכם יקבלו על זה שכסו את ירושלים במודעות פרוצ’ס, אז הם יוכלו להשאר בכתובת הרביעית שלהם לנצח ולהצליח.
בהצלחה ויישוב טוב
מתה על זה שמשרד הפקות גרפיקה מתהדר בטייטל של “פרסום וקריאייטיב”.
אבל אחלה כותרת הביאו פה.
מתי אצלכם במשרד יתחילו לעשות קריאייטיב טוב? לא נמאס לכם למכור מכסים של תנובה?
איפה הימים החזקים של לפני 3 – 4 שנים בהם כל מודעה של גל הייתה חגיגה ליצירתיות…
יפה מאוווווד.
יש עוצמה בהכרזה הזו, והם הצליחו להישאר איתה עד הסוף.
אבל הקטע של ה’חייבים להכריז’ הוא בבחינת כל המוסיף גורע. מה לא טוב ב-“לא נעבור בשתיקה – גרפומדיה עוברים דירה”?
אחלה!
אין על גרפומדיה!!!
הם עשו את זה ובגדול!!! עם מיטב הטכנולגיה החדשה!
וכן, יש להם ידע בפרסום וקראייטיב!
נסו ותהנו!!!!
ברכותי !!!!
הברקה יפהפיה
בשיקלול הסופי- לא רע..
אם כי… טוב, לא חשוב. סבבה. בהצלחה.
שאפו. חמוד ביותר!
גם אני מאד אהבתי…
השינוי הדמוגרפי?
התכוונת גאוגרפי.
כמו שכתב ידידי חוצניק, אנחנו עוברים דירה, וכמובן שאשמח מאוד לראותכם בין לקוחותינו.
יוסף אלון, גרפומדיה עברה מספר גילגולים עד שהיא הגיעה בשעה טובה ובסייעתא דשמיא ענקית לאן שהגיעה, החלפנו את כל הציוד בציוד חדשני ומתקדם ביותר, מכונות פלוטר בכל גודל ורוחב, מכונות דפוס דיגיטלי, וכמובן שהמחירים שלנו נשארים זולים ב”ה. – אם שאלת? מהציוד החדשני ומהמחירים שאנו נותנים, נשאר לנו עוד כמה לירות לקנות חלות לשבת (-:
תודה על התמיכה.
מזכירה דוסית, תתפלאי לשמוע, שגם משרד להפקות גרפיקה עובדים בשיתוף פעולה מלא עם קופרייטרים ואסטרטגים מקצועיים ומומחים, המחלקה היא מקצועית ביותר והיא מתפתחת לכיוון הרצוי ב”ה.
תודה לכולם על הפירגון והעידוד, וכמובן נשמח לעמוד תמיד לשירותכם.
(תגיעו דרך pashkevil, יהיו לכם גם מחירים טובים)
יפה
והרבה הצלחה, לא אהבתי את המשתלם לך, טוב אעבור את זה בשתיקה,
ושוב הרבה הצלחה
מזכירה יקרה,
קצת קשה לי לענות לך, קודם כל את יודעת מי אני כי אני נוהג
להגיב פה רק בשמי המלא. אני לעו”ז לא יודע של מי את מזכירה, כך שזה לא באמת דיון שקוף או שקול,
אבל אדרבה.
לאף אחד אין בעלות על הרעיון הגדול הבא. הוא יכול לבוא מהמזכירה הדוסית מהתקציבאית הדתיה, מחבר ובכלל מכל אחד.
חושבת שאת יודעת לעשות אתזה יותר טוב? לדעתך אפשר לשפר?
נשמח לשמוע ללמוד ולהשתפר. תמיד. את וכל אחד מוזמנים תמיד.
הכתובת לשיפורים: [email protected]
מצד שני רק להגיד מה לא, לא ממש אוכל..
לגופו של עניין,
התפיסה במשרד שלנו אומרת שלפעמים מה שהופך קריאייטיב טוב למצויין הוא,
כן כן, האם הוא מוכר מכסים של תנובה.
סליחה טעות שלי, המון מכסים. טונות!
האמיני לי שלאחר עשרות שנים של מבצעים דרושה מידה של יצירתיות כדי להביא אלפי אנשים שיגיעו פיזית לנקודה גיאוגרפית מסויימת. דרושה תעוזה כדי להוביל מהלך שלא נעשה מעולם בארץ לעיני כל, צלש או טרש, ודרוש המון המון אמון מהצד של הלקוח. ברעיון ובצוות שיידע לבצע.
קריאייטיב הוא לא אומנות טהורה.
קריאייטיב הוא אומנות מגוייסת. לשם מטרה.
ולנקודה המרכזית,
האם נמאס לנו למכור מכסים של תנובה?!?!?!
להיפך.
זה לא אמור להיות בדיוק החלק שבגללו אנחנו כ”כ אוהבים את המקצוע הזה?
ללוות רעיון מהשלב שהוא נולד, להצגה ללקוח, לבניה של העולם הויזואלי, ופתאום לפגוש אותו בעיתונים, ועל הקירות וברדיו, להפעיל מהלך של חודש וחצי, 3 חנויות, עשרות עובדים, מחסנים ניידות סחורות ומלאי, מאות אלמנטים לעיצוב, תקנונים עורכי דין ורואי חשבון,
ואז לעמוד שם באמצע הלילה,
ברחוב השומר ולראות מאות אנשים זורמים לחנויות עם אלפי מכסים ויוצאים עם חיוך גדול, עמוסי שקיות מלאות במתנות.
ואתה עומד שם, על המדרכה ברחוב השומר, באמצע הלילה ואומר לעצמך,
בשביל זה אנחנו כאן.
זה מה שרצינו להיות כשנהיה גדולים. לעשות דברים חדשים. להצליח ליגוע באנשים. לגרום להם לזוז, לפעול, להרגיש,
ולקנות.
דץ וואט איצ אול אבאווט.
אז לא. לא נמאס לנו למכור מכסים וגם לא חיתולים וגם לא טיסות ובגדים ותקשורת ובנקאות חומרי ניקיון או נסיעות באוטובוס. להיפך.
זה הדבר שאנחנו הכי אוהבים לעשות.
קוראים לזה פרסום.
בד”כ אני נוטה שלא להסכים עם מאיר ועקרונותיו, דעותיו, הגיגיו בענייני פרסום (כבן אדם הוא מאד נחמד…) אבל הפעם הוא צודק!!! ממש ממש צודק!!! אם את בענף ומכירה את המגזר אז את מבינה שיש כאן מהלך מבריק – על סף גאוניות………
גל-אורן, שאפו על המהלך. בהצלחה בהמשך
תגיד, מאיר, גם למזכירות אצלכם אתה נואם בכזאת התלהבות ואמונה יוקדת?
אחלה בוס אתה. בגובה העיניים.
צודק.
נתי,
רק עיתונאי עיוור ומשוחד כמוך יכול לחשוב על קונספירציה שכזו,
[לטוב נו וגם איזק. ואני. 🙂 ]
מאיר
יפה דיברת. ישר כחך שדיברת. אני מזדהה עם כל מילה.
נתי
כן. זה נכון! למרות ההצטנעות!
אני נהנה לראות לפעמים את הפרסום שמתאים לחברות הגדולות שיודעות לעשות הרבה רעש…
לחברות ששואפות לכמוהן וג”כ עושות המון רעש!!!
בהצלחה! נהנתי.
וואו מאיר.
זה כל מה שיש לי להגיד..
איזה נאום… אתה מתבזבז בפרסום, לך לכנסת!!
🙂
חברים. מוכנים להיכנס לפרופורציות? יופי, קדימה.
נכון. הטיזר יפה, מושך עיניים ומסקרן. מה הלאה?
כאילו מה הם באים לומר עם המסר הפירסומי של לא נעבור בשתיקה? שגרפומדיה לא עוברת בשתיקה. שחייבים להכריז? מי חייב להכריז? אני – למה מה? הם – מי אמר? מה הקטע של לא לעבור בשתיקה וחייבים להכריז? איפה הפוינט?
מה? מה? מה?
באמת. אתם הבנתם?
(והכי אני לא מצליח להבין: מה הצליח לרגש פה את הבעלים של אחד ממשרדי הפרסום הגדולים בציבור החרדי? מה הוא מצא כאן, מיקוד? ייחודיות? בידול? יצירתיות?
אז מה אם יש פה פונט עבה, נקודה שמנה וקצת רעש שגורם לכמה חרדונים נלהבים להפטיר: וואו…)
וסליחה אם נבהלתם. מול כל המקהלה הייתי חייב להקצין קצת לצד השני.
הם הכריזו שהם עוברים,קרוב למרכז של הציבור החרדי!
במלא מובן המילה!
עם מיטב הטכנולוגיה החדשה שהם הכניסו בתקופה האחרונה.
עשיתי אצל גרפומדיה שלושה רולאפים שונים בשבע מיילים ושעה וחצי אישרתי עבודה,
למחרת קבלתי את המוצר מוכן, עבודה מהירה ומיקצועית.
המון הצלחה.
סתם לסיפוק הסקרנות
איך 3 רולאפים התחלקו לשבע מיילים?
ואם כבר מדברים, תפתחו סניף בב”ב הדפוסים הדיגיטלים פה על הפנים
הי, לא התכוונתי לעשות כזה בלגן פה 🙁
הכל היה ברוח טובה.
אהה בקשר לניק החסוי שלי, בכל אופן אני כולה מזכירה כך שזה ברור שאני לא יכולה להתבטא באופן פומבי בעניינים כאלה. אני לא מתיימרת להבין בענייני קריאייטיב וכאלה. אבל לי יש את השיפוט הכי נכון אני אחת מהשורה לא למדתי בשום קורס כזה או אחר אני רואה מה תופס אותי ומה עובר לידי כאילו רוח. ומה לעשות ~ לא תפסתם אותי יותר מידי בזמן האחרון ~
תודה
המזכירה
מתה על זה שמשרד הפקות גרפיקה מתהדר בטייטל של “פרסום וקריאייטיב”.
אבל אחלה כותרת ( מזכירה דוסית)
אהבתי ת’קטע – הרברבנות שהצלחת להפיק בעת כתיבת השורות ירשמו בגאווה הישראלית לדראון עולם.
אבל בינינו : ישנם עדיין אברכים חסידיים בשטיבלך (לא של פאשקוויל)
שמבינים בקריאטיב יותר מהיושבים ראשונה למלכות
רק מהההה….. צריך ללמוד, אז תצחקי מהטפשות של עצמך תסתכלי במראה ותהני מהדפיקות אשר פרסמת, ואני צוחק עליך, ומחכה לכם בצומת…
קריאטיבניק שרוצה ומשתדל ללמוד
ןגולש לפאשקוויל בשעות הפנאי (אם יש כאלה)