כותרות השבוע: • ב”דמיון” בנו אסטרטגיה מנצחת למוצר בעייתי, הקמפיין של “אחיה” שווה קצת קשב וריכוז • “אלקטרה” מעדיפה להתפרס על פני כמה מותגים במקום למתוח מותג אחד – והגרפיקאיות של ‘קו עיתונות’ מפשלות בגדול • המדורים הקבועים – ‘שמץ של מושג’ ו’צא ולמד’. קריאה מהנה.
קליק כאן לPDF המלא
3 תגובות
מסתבר שכשאין חומר, אתה לוקח את פאשלת העשור ועוטף אותה בצלופן, מה יהיה?????????
מה הבעיה? תביא חומר ואל תשכח להביא איתך צלופן…
ועכשיו ברצינות, אם אין לך חומר ראוי, תנסה למחזר.
כי בקמפיין שלך אחיה יש הכל חוץ מקרייאיטיב ועל מודעת האתרוג והלימון, כבר דשו רבים והיא הוכתרה בצדק כמודעה הגרועה מכל הבחינות!