בפרסומת הראשונה התעלמנו, אבל זו כבר השניה שמופיעה עם גריד חדש דנדש של גל אורן לאגד, אז התייחסנו. אחלה. אם בא לכם להציץ לגריד הקודם של אגד תוכלו להקליק כאן. רק יש דבר אחד שאנחנו מנסים להבין כאן בפאשקעוויל זמן רב. משום מה חברת אגד נוטה ליצור שיתופי פעולה כמעט עם כל לקוח של גל אורן BSD. לטוקבקיסטים הפתרונים.
12 תגובות
הי לפשקוויליסטים.
מה דעתכם להוסיף לכל מודעה שאתם מעלים לכאן
קרדיטים של מי שעשה את המודעה באותו משרד (קופי, ארט, תקציבאי וכו’).
הגריד האורבני מאוד יפה. רק לשת”פ הזה או לכל המודעות של אגד?
אני לא מעודכן כי אסף כבר לא שומר לי עיתונים לשבת (:
כנראה שמישהו באגד ממש אוהב את גלורן…
גם אני מאד ישמח באם תענו לבקשתו של מר ‘קרדיטים’.
בנוגע לשיתו”פ, אם תעקבו אחרי חברת אגד, תראו שהקו שלהם כמעט תמיד הוא לשתף חברות נוספות בכל סגנונות המבצעים שלהם,הן במגזר הדתי והן במגזר החילוני, ומי שמנחה את הקו הזה הם משרדי הפרסום שלהם, ולכן הם מעדיפים את הלקוחות שלהם. (אחרי הכל, לא מדובר בלקוחות יותר קטנים מהם…)
ולגופו של ענין, אחרי כמעט שנה של העדר קרייאיטיב מוחלט מגל, סוף סוף משו ראוי לשמו!
הגזמת! הם היו קרייאטיבים במיוחד בשנה האחרונה.
זה מה שגם אני מבקשת….
הגריד לא שלנו. זה גריד חדש של אגד בכלל.
הקריאייטיב כן.
שימי ומזכירתנו, דוגמאות בפוסטעלהפאסטה
🙂
עם כל הכבוד לגל אורן…
את הגריד המקסים הזה, הם לא עיצבו/ פיתחו וגם לא את הקונספט של שיתופי הפעולה.
צאו מגבולות ב”ב ותראו על כל האוטובוסים של אגד את הגריד והקונספט מככבים!!!
הקריאטיב שייך למשרד הפרסום EURO שפיתח את השפה החדשה