ימים אחדים חלפו מאז ירד הבאנר המוצלח לסחר במט”ח, בו הציע מנכ”ל החברה עסקה שלא תחזור על עצמה. אהובי שוירץ מתעדת לנו פשקוויל אמיתי שנתלה אמש ברחובות בני ברק. ככה מוכרים כובעים במקום דולרים. אני לא מתלונן על חוסר המקוריות אלא על הגניבה לאור יום, כשאפילו העיצוב נשאר כשהיה. טריו מכחישים את המיוחס להם, אז אין לי את מי להאשים. ואף אחד לא רומז כאן שהפשקוויל לא אפקטיבי.
6 תגובות
אהובי נשמה טובה =) בתפקיד “כתבתנו מהשטח”..
וחבל שאבד לי הכבל של הפלאפון, גמני הייתי מביאה צילום של טיזר מסקרן בו נתקלתי שלשום ברבי עקיבא
חוצ…
לא מתאים לך לפספס את הכותרת הבאה:
“על ראש הגנב בוער הכובע”.
לא יותר מתאים????????????????
ולגופו של עניין.
הרבנים נגד האינטרנט? בטח אף אחד לא ראה את הבאנר. יאללה, אפשר לעשות קופי פאסט…
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח! ‘גזמתם!
וואלה איציק, הברקת! אחלה כותרת
מה בדיוק הולך פה, איפה פרסטר בסיפור? משהו בלבל אותי כאן.
למה אנשים לא מסוגלים לחשוב בראש חדש?? (תרתי משמע)
העיקר שהדוד **** של בעלי ראש חדש נזעק להגיב בקמפיין עצבני כמו שרק הוא יודע, וכמי שמכיר אותו טוב, הוא הולך לאבד את הראש, ולא רק את הכובע…
לא מאמינים?
תשאלו את שעיה איצקוביץ’ ומאיר גל…