מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
pazgas
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לאלו שלא התעכבו על הטקסטים המביכים במודעה של פז גז, אנו מביאים כשירות לציבור את מיטב הכותרות של ההפגנה האחרונה וההזויה למען המים החמים: רוצים מים חמים בששון, מים קרים החוצה, הגיעו מים עד נפש, גיוועלד!! פשע!! נגמרו המים החמים לפני שאבע’ס, מים קרים החוצה, אנחנו רותחים, מים קרים נמאסתם רוצים שינוי, מים חמים ללא הגבלה, די למים קרים. ונסיים בציון העובדה המוזרה כי כמה אנשים “מייבינים” דווקא אהבו את הפרינט הזה. אני לא.

pazgas

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

15 תגובות

  1. מבלי להכנס למעלות/חסרונות של המודעה הזו.אני חייב לומר שכנראה יש שם בתוצאות אוירה מאד ישיבתית זה לא פעם ראשונה שהם עושים מודעות שהם מאד “דוסיות”

  2. מים קרים נמאסתם?
    די למים הקרים?
    באמת?!?

    ויותר גרוע!
    “רוצים שינוי”
    מוכר לכם מאיפהשהו?

  3. שואלים אותי? אני הייתי הולך עם הרעיון לשטח. פותח באסטה במקומות מרכזיים בריכוזים החרדים. רולאפ גדול של פז גז וכמה עלוני הסברה על המוצר. כמה אנשים עם שלטי מחאה (קצת יותר חשיבה בתוכן המחאה). הרבה מאוד חרדים סקרנים שמתגודדים סביב ההפגנה. תיעוד. חשיפה באמצעות כתבות יח”צ מצולמות.

  4. יצמח:
    מבלי להכנס למעלות/חסרונות של המודעה הזו.אני חייב לומר שכנראה יש שם בתוצאות אוירה מאד ישיבתית זה לא פעם ראשונה שהם עושים מודעות שהם מאד “דוסיות”

    קצת מצחיק מה שכתבת… 🙂
    בכל אופן בברנז’יאדה שלנו כולן מכירות את כולן.

    פירסינג:
    שואלים אותי? אני הייתי הולך עם הרעיון לשטח. פותח באסטה במקומות מרכזיים בריכוזים החרדים. רולאפ גדול של פז גז וכמה עלוני הסברה על המוצר. כמה אנשים עם שלטי מחאה (קצת יותר חשיבה בתוכן המחאה). הרבה מאוד חרדים סקרנים שמתגודדים סביב ההפגנה. תיעוד. חשיפה באמצעות כתבות יח”צ מצולמות.

                                ~~~~ וואו גדול!!! ~~~~

  5. …משום מה סגנון המודעה נראה לי גנוב…

    ולא בצד המגניב.

    אלא גזל ממש!

    עיינו ערך פוטו פוינט.. מישהו ראה? מכיר? יודע?

    זה דומה..
    וזה כמעט..
    וזה לא זה!

    בכל מצב.. למה לא יוצרים איזה שת” בין גל פז לפז גז?

    משהו בסגנון תן גז תרים ת’ווליום..?

  6. בסוף זה מתפוצץ לנו בפרצוף, אוסף אנשים שבינם לפרסום לא קשור דבר, החל מתוצאות ומודעת הפז גז שלו (מגעיל) המשך במודעה ההזויה של הי סלבר, וכלה בליצן התורן,
    חלאס עם הרדידות נמאס!!!
    השטיבל עבר דירה, הראש נשאר באותו מקום…

  7. כיון הפניה במודעה נכון, אך הפרינט עצמו לא כ”כ נכון. הדמויות ממש לא משדרות משפחה ובטח לא מרובת ילדים, אולי מרובת שבבניקים באותו גיל. אין ציציות, יש בלורית… ומפגינים מה הם יכולים להיות, אם לא שבבניקים.
    ח”ו אין לי דבר נגד שבבניקים, אחרי הכל הם יהודים טובים, אך וודאי שהם לא נועדו לפרסם את פז-גז, אולי את קליית-גת…

  8. האמת גם לי זה הזכיר את גל פז … ולא הבנתי למה יש הפגנה בגלפז.

    אהבתי את השפיץ בראש של הבחור הימני למעלה… האם זה שוונץ של כיפה או שביל באמצע של פנקיסט : )

  9. מעולם לא ראיתי שמפרסמים מים חמים בצורה כ”כ פושרת…

    לפתוח את העיתון ולבכות.

    על משרד שלא חושב.
    על טמטום של לקוח.
    על ביצוע בשקל.
    על יער קטנטן באריזונה שנכרת לספק את הנייר לעמוד הזה.

  10. תנסו לדון לכף זכות, להסתכל על חצי הכוס המלאה, לפרגן, תנסו.
    זה שלא הצלחתי למצוא הסבר למודעה המזעזעת הזו לא אומר שאתם צריכים להתייאש.תנסו.

  11. המבקר (במלעיל): תנסו לדון לכף זכות, להסתכל על חצי הכוס המלאה, לפרגן, תנסו. זה שלא הצלחתי למצוא הסבר למודעה המזעזעת הזו לא אומר שאתם צריכים להתייאש.תנסו.

    אתה יודע מה הבעיה? חצי הכוס המלאה…

    מלאה במים קרים. גוועלד!

  12. למה הלכו כזה רחוק למקומות רחוקים וקרים?
    לא מספיק היה לעשות מודעה חלקה. חלקה. חלקה. רק עם כיתוב של מה? נגמרו המים? או: צא כבר, אתה גומר ת’מים? או: שכחנו להדליק ת’בוילר?
    הם מציעים פתרון פצצה לבעיה מוכרת ונפוצה. (התחרז לי בטעות) למה לא להשתמש בזה? פשוט תציגו את המציאות המעניינת כפי שהיא. והיא מדברת הכי טוב.
    הפגנות זה בשביל ג’ל כביסה. משהו שלא כל אחד מבין על מה יוצא הקצף (…)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן