WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
הלוגו החדש של תנובה - גל אורן BSD
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לתנובה יש לוגו מחודש. על הלוגו והקוסמטיקה העיצובית אחראי הסטודיו של ברוך נאה את הבית של הגבינות הכניסו גם לאריזות החלב כאשר במגזר החרדי הפעילות השיווקית תלווה בסיסמה:”תנובה. לגדול בבית למהדרין”.

המיתוג החדש של תנובה 1

ע”פ ההודעה שהוציאו ‘גל אורן BSD’ לעיתונות הודגש כי,

“תנובה לא משנה את הסיסמה המרכזית שלה “למהדרין יש תנובה”. “למהדרין יש תנובה” זו לא רק סיסמה. זו סיסמה המשקפת מציאות, אשר עוצמתה הוכחה במהלך השנים, אמרו נציגי תנובה. האמירה “לגדול בבית למהדרין”, הינה ביטוי למיצובה של תנובה ומקומה של החברה בקרב צרכני המהדרין. המסר החדש יחדד ויבטא את מה שעומד מאחורי “למהדרין יש תנובה”. השפה הפרסומית תביא לידי ביטוי את הערכים הייחודיים של בית למהדרין”.

הסתבכתי קצת עם כל הבידולים, חידודים, ערכים, ייחודיים ומסרים תת אוניברסליים. מה שבטוח שמול מקרר החלב של ‘ברכל’ האריזה של טרה אומרת לי יותר… בנתיים יש זמן לתפוס עוד קצת מהלוגו הישן עם פרינט חדש.

תנובה - מרגישים בבית -מיתוג מחדש

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

11 תגובות

  1. מעניין לעשות מבחן טעימה עיור לחלב ולראות אם מישהו יבדיל. כזה קשקוש מיתוגי. אין כמו חלב לשים לנו מראה מול הפנים לטפשות של כולנו.

    זה פשוט משעשע שאפילו אנחנו שמבשלים את הלוקשים האלה לאחרים, לפעמים נופלים בפח הזה של התדמיות. וקונים חלב בגלל האריזה הממותגת כך או אחרת או אחרת. עוד מעט הקופסאות של טרה יעשו מווווו כדי שנאמין שזה מפרה יותר איכותית.

    איך היה בא לי לפעמים לחזור לעולם של קומודיטי, לא ממותג. שבו שותים חלב כי הוא מהפרה, לא שותים קולה כי היא מכילה רק ג’יפה ורעלים, צורכים רכב כזה שנוסע טוב ולא בשביל הדאווין, ולובשים בגדים שנראים טוב ומחממים ולא בגלל התוית… אח תחשבו איזה חיים יפים יכלו להיות… אבל מאידך, ממה היינו מתפרנסים?

  2. משום מה כשמדברים על פרות אנשים מתרפקים על הנוסטלגיה ומחפשים את הטוב שהיה פעם והיום איננו. ומה עם כל הטוב שיש היום ורק היום? ובאמת החלב של טרה הכי מגרה במקרר…….. והמיתוג החדש של תנובה מיותר לחלוטין.

  3. אגב, רק בישראל עושים רה-ברנדיג כל יומיים מלחץ מהמתחרים. (וזה כ”כ שקוף במקרה של תנובה. המותג החזק במקום לשתוק ולעמוד איתן, הוא קופץ סהרורי למערכה).

    מתי לאחרונה עשו מיתוג מחדש במותגים בינלאומיים מוצלחים?
    (ודי אם נזכיר את קוקה קולה, גאפ, מרצדס, וירג’ין, נוקיה, אינטל, קנון, אמזון, סווטש, לגו, HP, דל, מייקרוסופט, מקדונלדס ועוד ועוד… שלא השתנו עשרות שנים).

    ואיציק, משלמים לי לפי מילה ; )

  4. התכוונתי רה-ברנדינג (ברחה נ’)

    וחני, אני מאמין שיום אחד, אנשים יקיאו את עודף המיתוג הזה ויחזרו אחורה לקומודיטי. משהו כמו בסרט המטריקס.

    זה יקרה. כבר היום, המודה של הניו-אייג’ מביאה איתה גם רוח של NO-LOGO.

  5. היה לי מה להגיב בקשר למודעה ומאחר שאני רואה התגובות פה אינם כהקשרם אגיב לקישקושים שנאמרו פה:
    אוקי
    גימזו:
    יש הבדל בין הטעם של חלב שטראוס טרה ותנובה!
    כנראה שאתה צורך חלב אך ורק בקפה!
    אני בתור צרכן חלב גדול (שקית ליום. נקי!) מעיד על כך!
    ואפי’ מעדיף חברה על חברה אחרת!
    [נסכם בקצרה חלב תנובה:חלב מזוכך. החלב בעל הכי פחות טעם של חלב ויש הרבה שמעדיפים כך. (כל מי שטעם חלב בחו”ל יבין)
    חלב טרה: באמצע.
    וחלב שטראוס: בעל טעם הכי חזק יחסי לארץ]

  6. לכל הרוחות?! למה שילמו לברוך נאה?!
    מה הוא בסך הכל עשה? הוריד את המסגרת הלבנה סביב הלוגו הוותיק? הוסיף קצת נוסך של כאילו 3D?
    על זה שילמו לו מאה אלף דולר? או השד יודע כמה?
    גם עם משקפיים של שען חירש קשה לראות את ההבדלים. וזהו מיתוג מחדש?
    אה שכחתי… עוד דרך לבזבז תקציבים…
    לפחות בצבא מספרים לנו שזה הולך לטנקים.. כאן זה הולך לברוך נאה..
    נאה דורש, תנובה משלם.

  7. אולי משהוא מבין הגולשים יסביר לי פעם אחד לתמיד למה משרד פרסום מכובד צריך להגיע לשירותים של מעצב מוצרים שימתג את האריזות ואת הלוגו?

    דרך אגב גם טרה השתמשו בשירותים של מעצב

    ובאמת לא הצחלתי להבין את החידוש הגדול שברוך נאה הכניס

  8. אפרופו מוצרי חלב, למה אנ’לא רואה פה את הקמפיין של מולר עם הפרוסה האכולה? חוצלארץ! דינקיס למה לא יצאת לצלם שלטים ברחובות העיר? נהיית מפונק? דווקא שבוע שעבר היה קיץ בחוץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן