דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
קליה - פרסום גל אורן BSD
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

משום מה כל הפרסומות שמדברות על כביסה וכתמים תמיד נתפסות בעיני כאלימות ומתלהמות, אולי בגלל שתמיד תוכלו למצוא בהן הטיות שונות של המילים הללו: ניצחון, השמדה, עוצמה, חמצן, כח, רעיל, חומרים פעילים וכו’ וכדו’. הנה עוד פרסומת אחת שמחזקת את התחושה האלימה.
קליה - פרסום גל אורן BSD

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

21 תגובות

  1. מה לעשות, ככה צריכה להיראות פרסומת למשהו שמוריד כתמים.
    אין משהו מיוחד במודעה הזו, אבל בכ”ז, ואולי בגלל זה, מגיע הקרדיט לגל.
    (גם לא לפשל זה קשה במחוזותינו) 
    סה”כ נראה טוב ועושה את העבודה.

  2. אילו נדרשתי לכתוב את הפוסט הזה – הייתי מפרגן יותר.

    אהבתי!

  3. סליחה,, דינקיס, כתמים זה לא אלימות?

    זו אלימות פסיכולוגית כנגד ההאימהות הקדושות…

    ועל אלימות משיבים באלימות.

  4. וניש קליה, אריאל. מה אמרתי לך אתמול? לא קליה, וניש קליה =)

  5. זו לא מודעה. לזה קוראים פוסטר/שילוט בנק’ מכירה. ומי שלא הבין, גיזמו בטוח יפרט יותר…

  6. מפחיד קצת. אולי יוריד גם צבע מהחולצה… 
    טוב שלא ציירו בקבוק עם ידיים שריריות של בריון שכונתי.

  7. כולנו יודעים כמה כח צריכה האמא להפעיל כדי שהכתמים ירדו…
    הפרינט הזה אומר לאמא: תני לנו (האלימים) לעשות את העבודה בשבילך.
    דוקא אחל’ה.

  8. אגב, גם לטעמי מדובר באחלה פרינט, סתם שיתפתי אתכם בתובנה שעלתה לי מכל המודעות המוכתמות למיניהן.

     

  9. מודעה שמעבירה את המסר שלה בבהירות ובחדות (ובקופי בלבד), מצאה חן בעיני.

  10. מודעה מעולה לטעמי.
    לא מפריע לי עניין הכח, כי יש אמת בדברי המגיבים מעלי. להורדת כתמים דרושה הפעלת כוחניות מסויימת ואם חומר זה יעזור לאימא לחסוך לעצמה במאמצים, דיינו והמודעה הזאת אמרה ועשתה את שלה.
    אדוור..

  11. עשוי נכון!

    מבחינתי מענין זה שאיך הוסיפו באותיות קטנות יחסית שיש בו 66% יותר מהבקבוק השני.
    זה לא מה שישכנע אותכם אלא סתם עוד צ’ופר לבונוס הגדול!   

  12. מחקתי אותה לגמרי.

    היתה צריכה צינזור, וזה שמר את התגובה עם השם לי,,, לונורא.

    ואין לי פה ניקים, זה לא בחדרי…..!

     

  13. מיהו משרד הפרסום ששכח את חתימתו במודעה?

  14. מה שלא נכתב במוח מחייב כוח אלימות וכדלעיל.
    למה לא לכתוב מה שלא יורד בכוח יורד במוח ולהוציא את מי שלא קונה טיפשה

  15. גרוע, לדעתי. כח לא יוצר אסוציאציה של עוצמה, אלא של הפעלת שרירים. אז מי שמשתמש בקליה צריך להפעיל שרירים יותר מבחברה אחרת? אני הייתי כותב: מה שלא יורד בכח – יורד בקליה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן