דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
dealTours_Logo
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

האמת, אני לא יודע האם הכותרת שנתתי לפוסט באמת נכונה, אבל לפי כמות חברות התיירות שפורחות במגזר החרדי נראה כאילו כל השכנים שלי בחופש על גדות הכינרת, שלא לומר על גדות הים האדום, שלא לומר על גדות מדרכות פריז…
‘דיל טורס’ זהו שמה של סוכנות נסיעות חדישה ומיוחדת שקמה בשבועות האחרונים בבני ברק, שיש הטוענים כי היא קשורה לחברת תיירות מגזרית וותיקה מפתח תקוה. ע”פ אייל גור ואיתן דובקין שאחראים על האסטרטגיה והמיתוג: העסק יבנה לא בעזרת פרינטים של עמוד או קריאייטיב תדמיתי קשקשני, דילטורס רק באינצ’ים נכון לרגע זה מתוך בחירה אסטרטגית. אנחנו מאחלים דרך צלחה.

dealTours_Logo
לוגו דיל טורס – אייל גור
דיל טורס - אינצ'ים בלבד
דיל טורס – אינצ’ים בלבד
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

24 תגובות

  1. הגלויה הראשונה – נו, בסדר.
    השניה, נו, נגיד.
    ורק בגלל שזה גור ודובקין. אחרת, כנראה זה בכלל היה מצחיק אותי.

  2. הצהוב  זה חול והכחול זה ים. לא?!

    בכל אופן מיתוג של אינצ’ים.. זה נשמע יומרני.. למרות שהם התחילו טוב.

  3. בעיניי זהו אחד הלוגואים היפים ביותר שראיתי בענף התיירות בכלל ומגזר הרדי בפרט.
    יש בלוגו הזה: זכירות גבוהה, גאונות בפשטות וחינניות מרעננת.
    אני מקווה שהמשרד הזה יחזיק מעמד בענף בו נדרשים להיות יצירתיים  וחזקים במיוחד.
    ענף התיירות מאופיין במאפיינים הדומים לתוכנית הישרדות. לפתוח משרד חדש דורש אומץ, חזון וגב כלכלי חזק.
    אם יש להם את התכונות האלו – הם יצליחו. ואם לא – ישאר לנו לוו נחמד למזכרת.
     

  4. אתחיל מחיובי. הצבעוניות דווקא יפה. אם כי הייתי מחזק קצת את הכחול שנראה כרגע כאילו מישהו שפשף לו את הצבע.

    אבל יש כאן בעיה אחרת. מיתוג אומר בד”כ להכניס ערכים שיווקיום או איזהשהוא אייקון זכיר לתוך לוגו קטן.

    לענ”ד, העבודה ברמה הגרפית מאוד בינונית. הוא מאוד בנאלי. יש בו בעיות טיפוגרפיות, והבעיה העיקרית – אין בו כלום.
    מעבר לקווים הקטנים (שמש? טלפון מצלצל? אזעקה? לא ברור) והגריד המעוגל הסתמי, אין בו שום זכירות.

    לוגו שלא ברור, הוא בעצם אין-לוגו.
    תנסו לכסות את המסך, לחכות דקה, ולצייר בדמיון שוב את הלוגו. על איזה זכירות אתם מדברים? לוגוטייפ בנאלי ודומה לכל השאר.

    גם במודעות עצמן יש בעיה של היררכיה בין הצבעים. לפחות כאן על המסך, הטלפון בולט יותר מהקופי. ואז העין לא יודעת מאיפה להתחיל.

    גם לגבי הקופי. הרצף של שאלה – טלפון – תשובה. מוזרה לגמרי.

    במודעה השניה, הרצף של הקופי עם הסגיר יוצר צפיפות לא קריאה ולא נעימה לעין.

    בקיצור, מומלץ להשתמש במעצב/ארט, ולא בביצועיסט.

    בהצלחה בכל אופן!

  5. העליתם חיוך על שפתותיי הבוקר!
    סוף סוף רואים שני אנשים אמיצים שפרשו מהמשרד הגדול והחמים והחליטו לבצע פרסום אמיצי וטהור. כן רבותיי, כך עושים פרסום. לא מחפשים רווחים ולא שטיקים, מחפשים אסטרטגיה מנצחת עבור הלקוח. גדול, או קטן, אין זה משנה, לכל לקוח יש תקציב מוגדר ורצון בלתי מוגבל. תפקידו של פרסומאי אחראי הינו, להוביל את הלקוח אל מחוז חפצו ואפילו מעבר לכך, בכל מחיר!
    איתן ואייל, שאפו גדול!

  6. גרוע!
    לוגו זוועה!
    מודעה לא משכנעת.
    לא מוכר כלום.

    סליחה על הביקורת אחרי כל התגובות הנלהבות שנשמעו כאן.
    אך כמדומני שגם אתם תסכימו שמודעה כזאת לעולם לא הייתה נכנסת לפאשקוויל אא”כ חתומים עליה…

    אל תסתכל ביצרן אלא במה שיש בו.

  7. לי זה הזכיר סוג של עבודת גמר לקורס של תרצה גרנות…

  8. שלום לך קובי רוטנברג , ראשית אני שמח מאוד  שחיוך נסוך על שפתותך ואיחוליי שרק יהיה כל הימים … ובהזדמנות זו אשמח אם תוכל להסביר ולתת חוות דעת מקצועית , מה אהבת?

  9. אפשר להבין את אלו שמחמיאים גם לפרסומים עלובים.
    הם בטח לוקחים בחשבון שאולי יום אחד יזכו לקבל מהם איזה עבודה כפרילאנס.

  10. מאד מעניין אותי אם אותם מתלהבים היו מתלהבים פחות לו לא היה מוצמד הקרדיט בפוסט…………………………………….

  11. כואב לראות איך אנשים לא מצליחים להבין איך פרסום עובד. אני יוצא מנקודת הנחה שכל מי שמגיב כאן עובד בענף ומבין עניין.. ולכן אני מעט תמה על התגובות חסרות הפרגון ויתרה מכך חסרות ההבנה.
    בענף התיירות החרדית, אין קריאייטיב. יש מודעות למכביר על דילים למיניהם ללא שום קריאייטיב וללא שום תוכן מיוחד. באים שני אנשי מקצוע ומרימים בבת אחת את העסק החדש הזה לגובה כשווה בין שווים, תוך הכנסת מודעות אינצ’ים בכמות עיתונים גדולה למדי ובצורה שגורמת לכל מי שעובר העיתונות החרדית לחשוב שהמדובר בחברה ותיקה ומליאת ניסיון.
    ההתרשמות שלי מהמהלך הינה לאו דווקא מהמודעות שהועלו כאן בפוסט, אלא יותר מקו החשיבה שדומה להפליא לקו החשיבה של משרד כמו שלי שעוסקים ביום יום בלקוחות קטנים ובינוניים שמפאת תקציב קטן ומוגבל, אנו מבצעים להם מודעות קטנות מהנורמה של המשרדים הגדולים.
    כאן, אני נהנה לראות איך תקציב מכובד למדי (אני משער ואף מעט יודע..) מחולק לאינצ’ים קטנים לא כי אין כסף, אלא כי זה אפקטיבי יותר, ללקוח.
    אז כשאני נהנה, זה ממכלול של דברים והחשיבה האסטרטגית במקרה דנן, מורגשת ונכונה.
    וכן בעייני הביצוע הגרפי אינו נוראי כלל.. הוא יכל להיות יותר, אך הוא החלט מספיק .. אני לא רואה את המתחרים עושים משהו יותר מוצלח מזה – ראו ערך נירוונה ים המלח שמבוצע ע”י בולטון כבר מספר שנים ונראה כמו הצרות של יאסר ערפאת ימ”ש.
     

  12. קובי רוטנברג:
    …ובצורה שגורמת לכל מי שעובר על העיתונות החרדית לחשוב שהמדובר בחברה ותיקה ומליאת ניסיון.
     

    נכון מאוד!

  13. דה מארקר הנכבד, אין לי מושג אם אתה משחק משחק ציני או לא. מה שבטוח זה, שאני רציני.

  14. לדעתי זה פשוט טוב.

    בלי התחכמויות בלי ‘הבנות’ בביצוע.

    עושה את העבודה כמו שצריך.

  15. מצנזרים אותי? המבקר? תרגיעו, אנחנו מדינה דמוקרטית, הלוווו….
    כאילו מה כבר אמרתי..

  16. .
    חברים, לא בריא להתרגש עד כדי כך.
    שבוע טוב ונופש משתלם.
    .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן