WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מספיק לראות את הנתונים המרשימים כמו 3,822,316 חשיפות באתר חרדי גדול שבו היו לא פחות מ-22,721 הקלקות. גם בפייסבוק נרשמה הצלחה גדולה עם 964,696 חשיפות ואנשים שהתלהבו והקליקו לא פחות מ-8,164 קליקים. הקליקו לכתבה המלאה
HURA (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לא כולם יודעים, אבל בשקט בשקט בחסות משבר הקורונה, התרחשה בתקופה האחרונה מהפכה של ממש.

מדובר על צריכה עולה וגוברת של המגזר החרדי לרשת האינטרנט. המספרים מדברים בעד עצמם: לפי הנתונים שהצטברו ממחקרים שנעשו לאחרונה עולה כי 45% מהמגזר החרדי הגדילו משמעותית את השימוש באינטרנט מאז פרוץ משבר הקורונה ו-33% דיווחו על גידול מינורי יותר בשימוש באינטרנט. 36% צורכים יותר מידע באמצעות אתרי האינטרנט החרדיים.

עוד עולה כי 82% מהחרדים מתעדכנים בחדשות דרך מקורות מידע דיגיטליים. 

מי שזיהה את המגמה וידע לנצל אותה היטב הם מומחי השיווק הדיגיטלי במגזר החרדי – חטיבת “גיל דיגיטל” מבית “גיל גרופ”, הקבוצה ‬העסקית ‬הגדולה ‬בישראל ‬הפועלת ‬בקרב ‬המגזר ‬החרדי ‬בתחום ‬השיווק ‬והפרסום ‬ופתרונות ‬מדיה ‬מתקדמים.‬

סיעור מוחות שהוביל לפריצת דרך

צוות החטיבה, הכולל מומחים בתחומי השיווק באינטרנט, התכנס ולאחר חשיבה משותפת יצא בהצעה לעסקים וחברות לחבילת שיווק באינטרנט אשר תעזור להם להגיב מהר ומדויק למצב השוק וחשיפת המותג שלהם בזירה הישנה – חדשה. הצוות התאים לכל עסק את המדיה המתאימה לו ביותר ואשר תביא לו את התוצאות הטובות ביותר בשטח.

ללא ספק , אחד הארגונים אשר טעם את הכוח הרב הגלום באינטרנט, הוא ארגון “עורה” העוסק בקירוב רחוקים בארץ ובעולם. הארגון אשר היה מראשוני המארגנים של התרמות בשיטת “המכירה הסינית”, קיבל הצעה ליצירת קמפיין ממוקד בקרב הקהל הישראלי – החרדי, על מנת למקסם את מכירת הכרטיסים למכירה הקרובה של הארגון וכדי לחשוף את פעילות הארגון לקהל רחב ליצירת מיתוג ותדמית של ארגון חסד בקנה מידה עולמי.

זה עובד, יש תוצאות בשטח

על ידי שימוש בכוח הרב של המדיה החברתית, ושילוב יעיל וקריאטיבי ביותר של פרסום באתרים החרדים המובילים ברשת, קיבל הארגון חשיפה רבה ביותר ותוצאות משביעות רצון. מפילוח הנתונים רואים בבירור שהציבור החרדי פעיל מאוד ברשת ומגיב היטב לפרסום בו. מספיק לראות את הנתונים המרשימים כמו 3,822,316 חשיפות באתר חרדי גדול שבו היו לא פחות מ-22,721 הקלקות. גם בפייסבוק נרשמה הצלחה גדולה עם 964,696 חשיפות ואנשים שהתלהבו והקליקו לא פחות מ-8,164 קליקים. 

ההד הגדול שהקמפיין עשה ברשת הביא תנועה גדולה של גולשים מתעניינים לאתר, חשיפת אנשים חדשים שלא שמעו מעולם על הארגון, ובזכות הפרסום היצירתי, רכישה מוגברת של כרטיסי הגרלה.

התעוררות הדיגיטל החרדי לא פסחה גם על "עורה" 1 התעוררות הדיגיטל החרדי לא פסחה גם על "עורה" 2 התעוררות הדיגיטל החרדי לא פסחה גם על "עורה" 3

השקעה קטנה לחשיפה גדולה, עכשיו זה הזמן!

הצלחת הקמפיין הוכיחה מעבר לכל ספק את המהפכה הדיגיטלית שעבר המגזר ועד כמה משתלם לפרסם במדיות השונות ברשת. לא פלא שעוד ועוד עסקים פונים לצוות החטיבה לקבלת הצעה לשיווק יעיל וממוקד ברשת.

בעלי עסקים הרואים את הנולד, מבינים שלאחר סיום משבר הקורונה, יזכו להמשיך לראות פירות מבורכים מההשקעה בדיגיטל, ולכן ממשיכים להשקיע בזירה זו את מירב התקציבים.

צוות החטיבה ממשיך לסייע ולעזור לעסקים לפרוח ולגדול גם בעת משבר על ידי שילוב מוצלח של טכנולוגיות מתקדמות, מקצועיות וידע רחב בפרסום ומיתוג במגזר הכי צומח בישראל.

היכנסו לאתר שלנו, וקראו עוד עלינו.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן