מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
sano
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כיף לי להתחיל את השבוע עם פרגון. מיד אחרי הבדלה ידעתי שאני הולך לכתוב פוסט ריחני ונעים. ואולי כאן המקום לבשר לכם על מדיניות צנזורה חדשה בבלוג, אחרי מה שקרה בתקופה האחרונה, כדי שהמקום שלנו יריח טוב יותר.

במטותא מכם: ביקורת בונה תתקבל בברכה. קטילות ו\או מילים לא מחמיאות – תוחלפנה בכוכביות. תגובות לא יפות ו\או השמצות תמחקנה ללא כל התראה מוקדמת. באפשרותכם לנסות את השיטה החדשה כאן ועכשיו! הגיבו והיווכחו בעצמכם. שבוע נפלא לכולנו.

sano

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

29 תגובות

  1. אורן: מותר להגיד גרוע?

    כדאי מאוד שתצרף לתגובות מהסוג הזה נימוק כלשהו, כדי שלא יחשבו שאתה מלכלך סדרתי.

  2. חבל שלא ראיתי את זה בעיתונים. שאפו!

  3. ראיתי בעיתון ומצא חן בעיני מאד. ויז’ואל מעולה!
     
    בשולי המחמאה: לפני שהתעמקתי במודעה הנחמדה הזו לא התאפקתי ובדקתי בעמוד הבא אם יש לו, כמיטב המסורת, מודעת המשך מבית היוצר של תקציבי מימד. מאד התפלאתי לגלות שלא.

  4. משהו כאן עם כל מהלך הצנזורה לא ‘מריח’ לי טוב…

    אה..ו בקשר למודעה אהבתי לגמרי! גם הביצוע מחשמל בעיני!

  5. זה גרוע כי זה בנאלי,
    זה גרוע כי ממימד אנו מצפים ליותר.
    תוסיף לזה את הויז’ואל העמוס (יותר מידי פרחים על החוט) והפרחים הלא ממש  יפים.

  6. מוטי, לא היית צריך…
    עם כזו מודעה אין צורך להודיע על הצנזורה. הבן אדם הראשון שילכלך על המודעה לא יוסיף הרבה כבוד לעצמו.
    מודעה יפה מאוד.

  7. חוצניק
     
    גם ביקורת מנומקת בטוב טעם אסורה???

  8. לא מת על הכותרת..
    אבל..
    המודעה יפיפיה ומוסיפה המון כבוד ליוצריה וללקוח!
     
    אדוור..

  9. נטע נינארי: חוצניק   גם ביקורת מנומקת בטוב טעם אסורה???

    מותרת. בעיתה ובזמנה. אני מתכנן לכתוב פוסט בנידון (שצונזרת…) ממש בקרוב, כך שהדיון בהחלט יתבצע… 🙂

  10. נטע נינארי:
    חוצניק
     
    גם ביקורת מנומקת בטוב טעם אסורה???

     
    למה נועד הבלוג דנן אם לא (גם) לשם כך? איפה מצאת שחוצניק כתב אחרת?

    המודעה אגב, טובה מאד.

  11. למערכת שלום.
    (לגולשים קצת פחות)
    צר לי, אבל אם יש משהו “שלא מריח טוב” הרי שמדובר בגזירת סתימת הפיות החדשה. אולי במקום להכריח אותנו לאהוב ולפרגן לחומרים עלובים פשוט אל תתנו את האופציה להגיב.
    מי שמפחד מביקורת שלא יתעסק בתחום, אין דבר יותר לגיטמי מהשמעת דעות גם אם לא תמיד מפרגנות. (ובד”כ בצדק.)
    אני לא מדבר על תגובות קיצוניות שאכן בכוחן להרוס יותר מאשר לבנות, אבל תגובות כאלה הן בגדר נדירות, ותפקיד המערכת לצנזרן.
    מה התועלת באתר, ומה מבדל אותו אם היכולת להגיב בפומבי (גם תחת שמות בדויים) נלקחת ממנו? הרי לראות את הפרינט אפשר גם בעיתון…

    שיהיה לכולנו שבוע טוב (קצת יותר מהמודעה הנ”ל…)
     

  12. חוצ’, ברוך רופא חולים.
    המודעה יפה, אין ספק. היא גם עונה על הבריף שצץ אצלי בראש למראה המוצר.
    אבל רציתי להבין משהו: מימד שומרים על קו עיצובי אחיד לכל הלקוחות שלהם? אין בידול או איזו שהיא גדר הפרדה קטנטנה בין הקטגוריות השונות? ראית מודעה אחת, ראית את כולן?

  13. המבקר (במלעיל): למערכת שלום. (לגולשים קצת פחות) צר לי, אבל אם יש משהו “שלא מריח טוב” הרי שמדובר בגזירת סתימת הפיות החדשה. אולי במקום להכריח אותנו לאהוב ולפרגן לחומרים עלובים פשוט אל תתנו את האופציה להגיב. מי שמפחד מביקורת שלא יתעסק בתחום, אין דבר יותר לגיטמי מהשמעת דעות גם אם לא תמיד מפרגנות. (ובד”כ בצדק.) אני לא מדבר על תגובות קיצוניות שאכן בכוחן להרוס יותר מאשר לבנות, אבל תגובות כאלה הן בגדר נדירות, ותפקיד המערכת לצנזרן. מה התועלת באתר, ומה מבדל אותו אם היכולת להגיב בפומבי (גם תחת שמות בדויים) נלקחת ממנו? הרי לראות את הפרינט אפשר גם בעיתון…שיהיה לכולנו שבוע טוב (קצת יותר מהמודעה הנ”ל…)

    אין פה סתימת פיות וגם לא תהיה, כל עוד אנחנו נהיה אמונים על אישור התגובות שלכם. יש כאן עניין שכואב להרבה אנשים, וגם לנו, כמנהלים. המון טוקבקים שמטרתם להכפיש את מקצועיותם של אחרים, או קטילות קיצוניות בלי נימוקים לצידם. זה לא צריך להיות ככה. אפשר לא לאהוב. לא חייבים לפרגן. אבל כשכותבים משהו כמו “הפרינט הכי גרוע שראיתי מימיי”, כדאי מאוד שהכותב יסביר לנו למה הוא חושב ככה. סתם להשמיץ – לא חכמה.

    לעומת זאת, ביקורת בונה, קשה ככל שתהיה, תתקבל בברכה. בשביל זה אתם פה.

  14. .
    בעולם שכולו עסוק בתלת מימד, קצת מעייף שוב לחזות בקו החד מימדי של משרדי מימד.
    כן הכותרת והויז’ואל חביבים, ואף עונים על הבריף.
    אבל אולי הבעיה בכלל במחלקת הפלנינג (יש?) ובבריף שלא מושך את מחלקת הקריאייטיב לייצר משהו מפתיע, מעורר מחשבה או ח”ו חדשני.
    תגבירו את המתח שמה, במימד.
    .

  15. לפי דעתי מודעה מריחה בהחלט,
    אפשר לראות כאן התקדמות של מימד אומנם איטית אבל בהחלט מצמררת,אומנם המסר לא הועבר,ז”א אני רואה מודעה כזאת זה בהחלט מודיע לי על מוצר חדש מבית סנו,אבל ממש ממש לא גורם לי לעוף לקניות…אבל הרעיון מריח משהו…אחחח

  16. הויז’ואל מקסים.

    אבל הקופי מזעזע! מחשמל?!?! ניחוח מחשמל?!?! ה-ל-ו? אתם מקשיבים לעצמכם לפעמים?

  17. הסיבה שהרבה פרינטים מבית מימד דומים איש לרעהו, הם:  כי הבסיס שלהם הוא בחברת יונילייור, שלהם יש קו מאד דומה לכל המוצרים, עם הרבה מעברי צבע רכים, ואפקטי תאורה שונים…
    כמובן שזה רק נלענ”ד.

  18. צבעים שונים ונעימים!
    ויז’אל נחמד.
    אך חוששני שהקופי טעון שיפור!
    עצם זה שהמערכת מחוברת לחשמל לא תגרום לי לקנות מטהר ספציפי זה!
    אבל מה שכתוב באותיות הקטנות שניתן לווסת את הריח אמור להריח לי יותר טוב.
     

  19. דווקא אהבתי את הכותרת
    גם אני חושבת שלמימד יש ויז’ואל די דומה לרוב המודעות
    אבל למזלם הוא נעים לעין
    משום מה נדמה לי שכשהתגובות הראשונות קטלו- הבלוג כולו היה כך
    וכשהשרשרת התחילה בפן חיובי – היא גם המשיכה

  20. החלטה נכונה ומקצועית! מי שלא מנמק ומסביר שלא ישמיץ!! (גם אם יש למישהו אינטרסים צדדיים שיזיע קצת לפני שמשמיץ…) 

  21. אישית פריחה מתחבר אצלי תמיד עם אלרגיה כך שיחד עם הסלוגן של לא פחות מ”ניחוח מחשמל” אני ממש לא מתחבר למודעה.    

  22. חיפשתי פה באתר מודעות של מימד כדי להבין למה הכוונה – ויזואלים דומים במודעות של מימד ולדעתי זו הכפשה גרידא.
    מולר – פרוסה מצולמת
    אקמולי – ילדים מאויירים בקו שונה וחדשני וכו’ מה פה דומה?
    לעומת משרדים ידועים שמשתמשים פעם אחר פעם בילדים מצולמים או שלא טורחים ושמים פשוט את המוצר החדש מרוח על פני כל המודעה וחסל, אני מוצא שמימד מגוונים ומפתיעים כל הזמן !

  23. קשה הבנה, ברור שלכל לקוח ישימו את הפקשוט שלו, וכי מה חשבת? שלמולר יאיירו תינוקים מיבבים ולאקמולי יצלמו פרוסה נגוסה?
    עם זאת, עדין ישנו קו דק שעובר כחוט השני ברובם ככולם של הפרינטים. אולי זהו הפונט המשדר רכות, או ההצמדות לאוביקט מרכזי התופס את כל הדף.
    אגב, לא היתה פה כוונה להכפשה. אם זה הטעם שלהם – זכותם.

  24. יכול להיות שאת צודקת, אישית לא שמתי לב לזה, אולי בגלל קשיי הבנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן