מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מי שמבין בתחום יודע שכל שינוי ולו הקטן ביותר שהלקוח מבקש על פלטות קיימות ונראה פשוט לביצוע לעיתים יכול לקחת שעות עבודה רבות ולא מעט כאב ראש. השבוע זה קרה לצוות חטיבת גיל פרינט
PRINT
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ללא ספק עולם הדפוס הוא תחום לא פשוט. מי שמבין בתחום יודע שכל שינוי ולו הקטן ביותר שהלקוח מבקש על פלטות קיימות ונראה פשוט לביצוע לעיתים יכול לקחת שעות עבודה רבות ולא מעט כאב ראש. השבוע זה קרה לצוות חטיבת “גיל פרינט“.

הטלפון צלצל במשרד ועל הקו היה לקוח קבוע ששמח לבשר על שינוי בלוגו העסק שלו. “לוגו יפה, נכון?”, שאל בשמחה. “תתחדש”, ענה לו הצוות ומיד נכנס לפעולה. בדרך כלל החלפת לוגו על פלטות קיימות והדפסות חוזרות זה כאב ראש אחד גדול עבור חברות הדפוס. הצוות המסור הרים טלפונים לכל בתי הדפוס האחראים על הדפסת המוצרים ללקוח ודאג להתאמה מלאה של הלוגו החדש לצבעים ולתבנית של כלל מוצרי הדפוס, תוך פיקוח ובקרה שאכן הלוגו החדש מתנוסס בגאון על החוברות,הספרים ושלל תוצרי הדפוס. כך בעצם כל התהליך המורכב הכרוך בהחלפת לוגו עבר בקלות ובמהירות, ללא תקלות, לשביעות רצון הלקוח שהגיב בפליאה: “איך הספקתם להחליף במהירות כזאת את הלוגו?”.

מי שמכיר את צוות החטיבה, הבנוי מאנשים מקצועיים ביותר עם ידע, ניסיון ומסירות לכל לקוח, פחות מתפלא,ככה זה שעובדים עם מקצוענים עם נשמה שאוכלים אתגרים לארוחת הבוקר.

חטיבת גיל פרינט תעמוד בכל אתגר בדרך לעוד לקוח מרוצה

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן