WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
זאת התוצאה של קמפיין דיגיטל איכותי – מותאם לקהל היעד, מעורר רגש ומניע לפעולה!
2020-07-12_1143
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כבר שנים אומרים לנו ש “העולם עבר לדיגיטל”… ללא ספק חלק גדול מהציבור נמצא שם בחלק ניכר משעות היממה. אנשים כבר התרגלו לעבוד, להתעדכן ולתקשר באמצעות הסמארטפון, המחשב, הטאבלט וכל מכשיר המאפשר גישה לרשת האינטרנט.

במציאות החדשה, תקציב הפרסום בדיגיטל תופס נפח הולך וגדל, ולכן רבים מתייחסים למדיה הדיגיטלית כאל הפלטפורמה המובילה בזירה השיווקית. הופעת האינטרנט שינתה לחלוטין את הרגלי הצריכה, וכפועל יוצא את האופן שבו יש לשווק מוצרים לצרכן הסופי. כיום הצרכן שלנו נמצא ברשת, ובניגוד לטלוויזיה, הצרכנים באינטרנט הם לא קהל שבוי. הם זקוקים לסיבה טובה כדי להקליק על הבאנר שלנו, לגלוש לאתר שלנו, להשתתף בפעילות או לעשות לנו לייק.

פרסום דיגיטלי מקצועי שמביא תוצאות

עולם הפרסום באינטרנט הוא מאוד דינמי ומשתנה ללא הרף ולכן לא כל אחד יכול להיות לבצע מסע פרסום מוצלח ברשת.

אנשי השיווק הדיגיטלי של חטיבת “גיל דיגיטל” גיבשה נוסחה מנצחת לשיווק יעיל ביותר המביא כמובן תוצאות מוכחות בשטח.

לכן לא פלא שפונים לחטיבה בעלי עסקים מתחומים שונים על מנת שנקדם אותם בעולם הפרסומי הדיגיטלי.

מכללת מעינות הינה מכללה לרפואה משלימה לנשים בירושלים. היא מציעה מגוון רחב של מסלולי לימוד לתעודה במגוון תחומים. צוות החטיבה ניתח את כלל הנתונים והצרכים ותכנן תמהיל מדויק ומותאם אישי הכולל שילוב מנצח של קידום האתר בגוגל (SEO) ופרסום ממומן (PPC).

רפואה משלימה בקליק, זה לא סתם גימיק! 1

גוגל, תכיר! מכללת מעינות

קידום האתר במנועי החיפוש של גוגל היה אתגרי במיוחד עקב ריבוי הקורסים והמסלולים שיש לקדם. ראשית, נערכה סריקה מקיפה לאתר בעזרת כלים טכנולוגיים מתקדמים. לאחר מיפוי התקלות שיש באתר בוצעה עבודה מקיפה לתיקון קודים, שיפור מפת האתר ובנייה מחודשת של היררכיה שלו.

בנוסף הוכנה תוכנית לקידום התוכן באתר על ידי הוספת כתבות ומאמרים מקצועיים מידי שבוע, שנתנו ערך מוסף לגולשים ויצרו למכללה תדמית של בר סמכא בתחום הרפואה המשלימה, ולא פחות חשוב העלתה את קרנו בעיני גוגל אשר מיקם את האתר בדירוג גבוה יותר במנוע החיפוש.

כמו כן הצוות יצר ופרסם תוכן מקודם ברחבי הרשת ושתל קישורים (link) המפנים את הגולשים אל אתר המכללה דבר אשר הביא ליצירת קשר עם המכללה ושיפור התנועה לאתר אשר גדל בעשרות אחוזים. הקישורים עזרו כמובן גם להקפצת המיקום שלו בגוגל בביטויי חיפוש רבים.

רפואה משלימה בקליק, זה לא סתם גימיק! 2

בעל המאה הוא בעל התוצאה

במקביל צוות הקידום הממומן לא נח לרגע והכין תוכנית מקיפה למספר קמפיינים ברשת החיפוש של גוגל. עבודה מורכבת הכוללת בין השאר מחקר מילות מפתח מובילות בגוגל בתחום הרלוונטי, הקמת דפי נחיתה המניעים לפעולה, בקרה מתמדת לשיפור הקמפיין לפי ניתוח של הנתונים במערכות הבקרה השונות.

לאחר עבודה מקצועית ביותר הושגו המרות מרשימות, אלפי לידים איכותיים, CTR גבוה (אחוז גולשים שלחצו על הקישור ביחס לכמות החשיפות).

זאת התוצאה של קמפיין דיגיטל איכותי – מותאם לקהל היעד, מעורר רגש ומניע לפעולה!

צוות גיל דיגיטל ממשיך לעזור לעסקים לפרוח באינטרנט, על ידי בניית אסטרטגיית דיגיטל עבור כל לקוח ושילוב מדויק של כלים שיווקיים, המתואמים זה עם זה המביאים לתוצאות מרשימות לכל עסק או חברה.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן