כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
זה התחיל כמו תמיד בשיחת טלפון אחת. על הקו הייתה דבורי עמנואל מאולטרה פרוייקטים, המפיקה עבור רשת המתנ”סים של בית שמש את פעילות הקיץ ובפיה בקשה: “יש לכם רעיון למתנות לילדי העיר?”
GIL GROUP (2)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

זה התחיל כמו תמיד בשיחת טלפון אחת. על הקו היתה דבורי עמנואל מאולטרה פרוייקטים, המפיקה עבור רשת המתנ”סים של בית שמש את פעילות הקיץ ובית הספר של החופש הגדול ובפיה בקשה: “יש לכם רעיון למתנות לילדי העיר?” מדובר בעשרות אלפי ילדים בגילאים שונים אשר מבלים בקייטנות המתנ”סים ברחבי העיר, הבקשה הייתה להביא מספר רעיונות עם מתנות מתאימות: לשימוש יומיומי, למתנה שתחדד את חשיבות ההגעה בזמן ועוד מוצרים, וכמובן שיתאימו לגילאים השונים.

היא ידעה אל מי לפנות! “גיל גיפט” חברת המתנות היחידה שבונה רעיון שהוא מתנה. היא ידעה שהצוות המסור לא ינוח ולא ישקוט עד אשר ימצא את הפתרון הטוב ביותר. תוך זמן קצר לאחר סיעור מוחות יחד עם הצוות של אולטרה פרוייקטים הוחלט על ליין של מוצרים שנבחרו לפי מס’ פרמטרים : מוצר שימושי, נוח, מותאם לילדים, ולא פחות חשוב מעביר מסר חינוכי שהילד זוכר לכל החיים.

מסע הפלאים של הקפיטן יוצא בזמן.

לילדים חיכתה הפתעה שבאמת לא ציפו לה, הצפה של מוצרים מיוחדים ,שכיף לקבל ולהשתמש ביום יום עם מסרים קליטים וחינוכיים הנותנים ערך מוסף לחוויה.

שיתוף הפעולה היה מושלם, הצוות של אולטרה פרוייקטים הפיק עיצובים ורעיונות מרהיבים והצוות של גיל גיפט הפך חלום למציאות. ללא ספק העבודה כאן הייתה בסדרי גודל חריגים בהיקפם, לא כל יום רואים מספרים כגון: 20 אלף תיקים ב 7 דגמים ועיצובים שונים, 7,000 שעונים מעוררים עם מסר על הדיוק, 7,000 יחידות של צמידי סיליקון מודפסים עם סלוגן שתמיד זוכרים. 15 אלף פנקסי בריאות שמלמדים מהי אחריות.

עבודה בהיקף כזה לוקחת זמן רב לכל חברה בתחום אבל פה היתה דרישה לסיים הכל תוך שבוע! זמן קצר לכל הדעות. הצוות המסור לא עשה חשבון וכרגיל נתן את הנשמה גם בשעות הקטנות של הלילה ובסופו של דבר עמד ביעד. כל המוצרים סופקו תוך שבוע. הלקוחה הייתה המומה.

המון שותפים הצלחה אחת!

לא כולם יודעים אבל מאחורי הקלעים לא עבד רק אדם אחד. על מנת להוציא לפועל מבצע בסדר גודל כזה הועסקו 7 בתי דפוס שונים שכל אחד מבצע סוג הדפסה ייחודי כגון: הדפסת צבע אחד, הדפסת פרוצס, הדבקה חמה בגודל קטן מאוד וכו’. כל זה לא היה יוצא לפועל ללא מערך המערך הלוגיסטיקה שעבד ימים כלילות למען ההצלחה הוא כלל בין השאר: נהגים, אורזים, מובילי חומרי גלם, ועוד ועוד. על מלאכת התיאום והקישור בין עשרות הגורמים עמלו צוות המשרד, שהאור בו לא כבה במשך כל שעות היממה.

כך יצא שאלפי ילדים חזרו הביתה מאושרים ובידם מוצרים שווים, הם ימשיכו כמובן להשתמש בהם ויפיצו את המסרים בכל מקום שילכו, בים בבריכה, בטיולים, בחיק המשפחה בעיר ומחוצה לה. את הקייטנה הזאת הם לעולם לא ישכחו.

זה ההבדל בין חברת מתנות לגיל גיפט. אצלנו כל מתנה היא רעיון, עם חשיבה, עומק ותכנון שתקלע למסר שנרצה להעביר למקבלי המתנה. כי סתם לתת עוד מתנה שתשב בארון ולא תהיה שימושית זה לזרוק כסף לפח.

המטרה שלנו היא לעורר רגש אצל מקבל המתנה. שהוא יהיה גאה להראות אותה לחברים, למשפחה והיא תעורר אצלו חיוך, געגוע נוסטלגי, משהו משפחתי או מסר שנון שפוגע בול. לזה אנחנו קוראים מתנה עם נשמה. מתנה שמחכים לה, כזו שכיף לקבל.

אז בפעם הבאה שאתם רוצים מתנה ללקוחות, לספקים או לעובדים תחשבו על רעיון. על מתנה שתגרום רגש כלשהו למקבלה. או שתפנו לגיל גיפט. הם יעשו את זה באהבה.

מתנה בתוך קופסה - מחוץ לקופסה 1 מתנה בתוך קופסה - מחוץ לקופסה 2 מתנה בתוך קופסה - מחוץ לקופסה 3 מתנה בתוך קופסה - מחוץ לקופסה 4 מתנה בתוך קופסה - מחוץ לקופסה 5 מתנה בתוך קופסה - מחוץ לקופסה 6

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן