WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מתנות למשרד היא דרך טובה להשרות בסביבת העבודה שלכם אנרגיות חיוביות. בדרך כלל זה קורה שעובדים מאושרים ומסופקים במקום העבודה. אז איך בוחרים מתנה לעובד?
GIFT
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

על מנת לשפר את הנראות במשרדים וליצור סביבה נעימה לעבודה נוהגים מעסיקים רבים להעניק מתנות למשרד. מתנות למשרד היא דרך טובה להשרות בסביבת העבודה שלכם אנרגיות חיוביות. בדרך כלל זה קורה שעובדים מאושרים ומסופקים במקום העבודה.

הדבר גורם להם לעבוד קשה יותר ובצורה טובה יותר. דרך טובה לתת מוטיבציה היא הענקת מתנות לעובד מצטיין כל כמה זמן.

איך בוחרים מתנות למשרד?

מומלץ להעניק מתנות אשר לא בהכרח קשורות לשגרת העבודה. אם תקנו שולחן עבודה חדש לפקידה, זה ממש יגרום לה להתרגשות. לעומת זאת טאבלט משוכלל לשימוש אישי, זה כבר סיפור אחר.

מתנות עם ערכים – מתנות עם ערך מוסף יכולות לשמח ולתרום רבות למוטיבציה לעבודה. זה יכול להיות גאדג’ט חדשני וייחודי או תמונות מיוחדות למשרד, מתנה כזו תתרום לתחושת השייכות והערכים של המקום וכן להעלות את המורל לצוות העובדים.

מתנות קטנות – לא תמיד מצליחים  למצוא למשרד מתנה שמתאימה לכל העובדים, במקרה זה מומלץ לבחור במתנות קטנות לכל עובד בהתאמה אישית.

מתנות שימושיות – מתנות כאלה יכולות להיות עטים עם הקדשה, סט כוסות, צנצנות לקפה ועוד. מתנות מעניקות ערך מוסף בשימוש גם יזכו למיתוג, גיבוש ויכולות לייעל תהליכים ביום יום.

הזמינו עכשיו מתנות למשרד לעובדים שלכם ותנו להם להרגיש בבית גם במשרד.

צוות גיל גיפט המתמחים בהתאמה אישית של מתנות ממותגות, ישמח לסייע לכם. לחצו כאן 

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן