מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
השנה, לאור אילוצי הקורונה וסכנת ההידבקות בנגיף ולאור המגבלות הרבות ביצעו אנשי החסידות התאמות על מנת לאפשר את קיום האירועים: קבלו את הבשורה של חב”ד בית שמש
117311322_3380895071961484_3030560766728963268_o
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

חסידי חב”ד לא מוותרים. מידי שנה מאורגנים מאות אירועים ברחבי הארץ לכבוד ‘חג הגאולה’ של מייסד החסידות המנגישים את שמחת החסידות ואת דרכה לרבבות משתתפים בחגיגיות.

השנה, לאור אילוצי הקורונה וסכנת ההידבקות בנגיף ולאור המגבלות הרבות ביצעו אנשי החסידות התאמות על מנת לאפשר את קיום האירועים.

לאחרונה אושר מתווה מיוחד על ידי הרשויות השונות לקיום האירוע, כאשר תכניו יוקרנו על גבי מסכי ענק בחניון ‘דרייב אין’ ייחודי ב’אמפי בית שמש’ אשר הוכשר באופן שהבאים לאירוע יישארו ברכבם לצפות במופעים השונים ובהתאם מערכות הצליל יווסתו באופן פרטני ברכבים על ידי כל אחד מהמשתתפים באמצעות מערכות טכנולוגית מתקדמת שהותאמו במיוחד לטובת האירוע.

על המסך יוקרנו התכנים מושקעים הכוללים רבנים ואומנים אורחים מהארץ ומחו”ל, תוכניות ייחודיות לילדים ולמשפחה, ניגוני החסידות ואווירה של שמחה אשר נהפכה לחיונית ביותר בימים אלה מצפים המארגנים יחד עם עיריית בית שמש השותפה לאירוע להשתתפות מאות מתושבי העיר והסביבה.

כרטיסים ניתנים לרכישה בקישור הזה

תמונת אילוסטרציה: מתוך אירוע דרייב אין של TOV ביוזמת משרד היח”צ של קובי סלע. צילום: קובי הר צבי

לא עוצרים בקורונה: התוועדות י"ט כסלו "דרייב אין" בבית שמש 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן