גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
יועץ השיווק והפרסום קובי רוטנברג מצטרף לקבוצת התקשורת החרדית ‘בחזית’ ויכהן בתפקיד מנכ”ל הקבוצה • יהודה כהן ימשיך לנהל את ‘פרסום בחזית’
KOBI ROTENBERG
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

קבוצת התקשורת המתקדמת בדיגיטל החרדי ממשיכה להתרחב ומצרפת לשורותיה שם מנצח נוסף בעולם התקשורת החרדי, עם מינויו של יועץ השיווק והפרסום קובי רוטנברג למנכ”ל הקבוצה.

רוטנברג נחשב לאחד מהשמות החמים בתעשייה וכיהן במגוון תפקידים בכירים בעולמות הפרסום והתקשורת החרדית. בין היתר, כיהן רוטנברג בתפקיד מנהל השיווק של עיתון ‘המבשר’, מנכ”ל אתר הכלכלה החרדי ‘ביזנעס’ ונחשב כיום לאחד המרצים המבוקשים בענף הפרסום החרדי.

במקביל, ההתפתחות המואצת של הקבוצה יצרה את הצורך בהרחבת המערכת ואגפיה, ובכך הפך משרד ‘פרסום בחזית’ לישות בפני עצמה, אותה ינהל הפרסומאי והאסטרטג יהודה כהן, שכיהן עד כה בתפקיד סמנכ”ל הקבוצה.

מינויו של רוטנברג מגיע זמן קצר לאחר עלייתו לאוויר של אתר התוכן המתקדם ‘בחזית מדיה’, שכבר בתקופת הרצת הפיילוט הצליח לתפוס מקום של כבוד בין האתרים המובילים במגזר ולהגיע בתוך חודש אחד לנתון מדהים של מעל 250,000 כניסות.

אתר ‘בחזית מדיה’ מצטרף למגוון זרועות הדיגיטל של ‘בחזית מדיה’, ביניהם מערכות ההפצה המובילות והגדולות ביותר בגיזרת הסושיאל החרדי, אליהם מנויים במגוון הפלטפורמות למעלה מחצי מיליון משתמשים בסך הכל. בכך הפכה ‘בחזית מדיה’ למערכת בעלת מספר המנויים הרשומים הגבוה ביותר בתקשורת החרדית כולה.

כזכור, רק לאחרונה הודיעה הקבוצה על מינויו של שמואל קרמרסקי (בן צבי), לשעבר העורך הראשי של אתר JDN, לעורך הראשי של מערכת התוכן הגדולה ביותר בדיגיטל החרדי – והיחידה שמעסיקה כתבים מקצועיים המסקרים לעומק את תחומי הבריאות, הכלכלה, הנשים והעולם התורני.

מייסד ‘קבוצת בחזית’, פישל רוזנפלד בירך על מינויו של קובי רוטנברג למנכ”ל הקבוצה. “זו זכות לשוב ולעבוד יחד, לאחר שנחשפתי ליכולותיו המקצועיות והייחודיות של ידידי קובי, בתקופה בה זכיתי להיות העורך הראשי של אתר ‘ביזנעס’. אני בטוח שיחד נמשיך להוביל את המהפכה בדיגיטל החרדי בסייעתא דשמיא”.

יו”ר ‘קבוצת בחזית’, מוטי איבנבוים, בירך אף הוא על המינוי ומסר כי “רוטנברג הוא איש עם חזון, מעוף וראייה למרחקים גדולים – ואף השמים הם לא הגבול. בסיעתא דשמיא ‘בחזית’ מובילה את סדר היום התקשורתי בציבור החרדי בדרך ישראל סבא, ללא רכילות ולשון הרע, ובנקיות לשון המותאמת למגזר. החזון שלנו הוא לתת במה וביטוי לכל מה שקדוש ויקר למגזר החרדי ולרבותיו”.

יהודה כהן התייחס למינויו למנהל ‘פרסום בחזית’ ומסר: “לאחר שבסיעתא דשמיא למרות התקופה המאתגרת הרחבנו את מעגל לקוחות משרד הפרסום של הקבוצה, נוצר הצורך להגדרת חטיבת הפרסום כיחידה בפני עצמה שתמשיך להעניק שירות אמין ומקצועי עם תוצאות מעולות לכלל לקוחותינו”.

קובי רוטנברג מסר: “כבוד וגדול עבורי להצטרף לקבוצת התקשורת המובילה והמתפתחת בדיגיטל החרדי, ובעזרת השם נמשיך יחד להצעיד את הקבוצה להישגים ולהצלחות תקשורתיות ועסקיות לטובת הלקוחות ולשמחת מנויי ‘בחזית'”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן