גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
ברחובות הריכוזים החרדים נצפו בימים האחרונים משאיות השמחה של חבורת תריג, כשעשרות ילדים מנופפים ומצטרפים למילות השיר הקליט והשמח של כללית סמייל
clalit smile
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ברחובות הריכוזים החרדים נצפו בימים האחרונים משאיות השמחה של חבורת תריג, כשעשרות ילדים מנופפים ומצטרפים למילות השיר הקליט והשמח. הביצוע המיוחד של הלחן המוכר והקצבי שהותאם במיוחד למילים המשמחות של השיר, הם פרי יוזמה של ‘חבורת תריג’ עם דמותו של חמודי – הדמות המצוירת מבית ‘כללית’ שמעודדת את הילדים לשמור על בריאותם

לדברי מנחם הלפרט מנכ”ל ‘ברמן הלפרט’ המו”ל של ‘חבורת תריג’: “זיהינו את המצב שבו נתונים הילדים של הציבור החרדי שספונים בבתיהם כבר שבועות ארוכים בגלל הסגר כשהם מנותקים מחבריהם ולכן החלטנו לעשות משהו לא שגרתי שישמח את הילדים. חבורת תריג הם הדמויות הכי אהובות על הילדים בציבור החרדי, והחיבור שלהם עם דמותו של חמודי וד”ר נח משלב בין ערך השמחה לנושא האקטואלי של חיזוק הצורך בשמירה והקפדה על בריאות. ואם אפשר לחבר בין בריאות ושמחה, אין ספק שהילדים מחייכים חיוך גדול עם שיניים בריאות”

במסגרת שיתוף הפעולה הפורימי, חברו הזמר דיוויד טויב ואולפני טנור יחד עם הלחן המקפיץ של השיר ‘אוטוטו’ של היוצר והמלחין החסידי בנצי שטיין והפיקו קליפ פורימי שישמח את הילדים מחד ויעודד אותם לשמירה על בריאות השיניים מאידך.
חבורת תריג – תנחום, רובי, ישראל וגדי שהפכו לדמויות החביבות על הילדים בציבור החרדי, מופיעים בקליפ המושקע כשהם רוקדים יחד עם חמודי ומדקלמים את המסרים המעודדים לשמור על השיניים ועל בריאות הפה.

המילים הקליטות והלחן המקפיץ הפכו את השיר של חבורת תריג וחמודי ללהיט בקרב ילדי הציבור החרדי, שמדקלמים אותו ללא הרף עם חיוך מושלם. לצד משאית השמחה עם מסך הענק שמסתובבת בריכוזים החרדים ומשמחת את הילדים, השיר והקליפ יופצו גם באמצעות מערך ההפצה למנויים הקבועים של ‘חבורת תריג’.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן