כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
פרסום מדלת לדלת הוא סוג פרסום נפוץ במגזר החרדי. אבל מה  קורה אם המפיץ מפספס? איך מפקחים בצורה חכמה על מלאכת ההפצה? על כל זה ועוד בכתבה שלפניכם
street
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

פרסום מדלת לדלת הוא סוג פרסום נפוץ במגזר החרדי. העבודה מבוצעת על ידי מחלקים ששמים חומר פרסומי על הדלת או בתוך תיבת הדואר. אבל מה  קורה אם מחלק או מפיץ מפספס? האם בעל העסק תמיד מודע לזה? איך מפקחים בצורה חכמה על מלאכת ההפצה?

יותר מ־120 מדיות מודפסות בשבוע בתוככי הערים החרדיות: עשרות מקומונים שמחולקים לתיבות הדואר, פשקווילים מחולקים בבתי כנסת ומקוואות וחוברות פרסומיות מופצות במרכזים קהילתיים.

למגזר החרדי יש חלופות ייחודיות לפרסום. בעוד שהעולם מעביר את מוקד פעילותו לזירה הדיגיטלית, המפרסמים בציבור החרדי מודעים לכך שחלקים גדולים מתוכו לא נגישים לרשת, ולכן מצאו דרכים חלופיות. 

ביצוע ההפצה נעשה בצורה ידנית על ידי בני אדם ולא על ידי מכונות. עבודת ההפצה לא קלה כלל וכלל. מדובר בצוות שעובד שעות ארוכות תוך מעמסה פיזית, בכל מזג אוויר, וצריכים לנווט את דרכם בעיר ולהגיע לכל פינה, משימה לא פשוטה, שעלולה לגרום לעובדים לוותר מדי פעם על תיבת דואר או לדלג פשוט לבניין הבא. 

ההפצה בפועל מתרחשת בכמה דרכים: 

הפצה בתיבות הדואר – להפצת עלונים או מעטפות המכילים את החומר השיווקי בצורה מושכת הגורמת ללקוח לעיין בו.

הפצה עד לעסק של הלקוח למקסם את אפקט ההפתעה וההשקעה של המותג בלקוח.

תלייה של בלונים/עלונים על מכוניות – עוד הפתעה נהדרת שמשמחת כמעט כל לקוח ועוזרת להפיץ את הפרסום לגבי שירות או חיזוק של מותג קיים.

הפצה בריכוזי המגזר – הגברה של החשיפה במיקומים מרכזיים בהם נמצא רוב הקהל הרלבנטי ללקוח.

הפצה עד לדלת הלקוח מעטפה, עלון או כל מוצר אחר במסגרת הפרויקט השיווקי שנעשה עבור הלקוח.

הפצה יעילה מתחילה עם פיקוח חכם 1

ביצוע מעקב יעיל הכיצד?

על מנת להבין איך מצליחים חברות הפצה לעמוד בכבוד ביעדים שמציבים להם, שאלנו את המומחים של חברת ‘גיל סטריט’ מבית גיל גרופ, הידועה זה שנים באמינות שלה בקרב המפרסמים, בציבור החרדי וקיבלנו תשובות מקצועיות השופכות אור על מלאכת הפיקוח. הם מסבירים לנו שלמרות שעסקים רבים מדפיסים מודעות ,לא כולם יודעים איך לבצע פיקוח מקצועי ולוודא שמלאכת ההפצה נעשית בצורה מקצועית ויעילה

  ברור שאי אפשר לבדוק ולעקוב אחר כל בית כל תיבת דואר וכל פרסום. אז איך יודעים שהפלייר אכן הגיע ליעדו ותלי הדלת אכן מונח על ידית הדירה?

  1.  בדיקת דו”ח ההפצה – בודקים את דו”ח ההפצה ורואים האם יש אזורים שאמורים להופיע בו ולא מופיעים. יש לערוך בדיקה מדוע זה קרה? מה התפספס?
  2. בדיקה מדגמית – על מנת לעקוב ביעילות ולא לבזבז זמן מיותר נערכות בדיקות מדגמיות על ידי הפקחים. אבל גם זה לא פשוט לחסרי ניסיון בתחום, צריכים לדעת מה בדיוק לבדוק! כלל הברזל הוא: לזהות את נקודות התורפה ואת המקומות שבהם יש סיכויים גדולים שבהם המחלקים עלולים לפספס או להתרשל בחלוקה מהסיבות שהזכרנו לעיל. 

איך יודעים מה לבדוק ואיך? 

 איך אמרו חכמים: “אין חכם כבעל ניסיון” המקצוענים בתחום מכירים כבר את כל השיטות ויודעים בדיוק מה לבדוק ואיפה ולא חסרות דוגמאות.

בודקים בדרך כלל: קומות אחרונות בבניין, בעיקר קומות גבוהות, בניין פנימי, פינתי, גישה לא נוחה, כלב בחצר, מוגן ושמור עם קוד כניסה לבניין ועוד. ברגע שיש מעקב חכם ומסודר ניתן לזהות עוד ועוד נקודות ולשפר את רמת המעקב והפיקוח.

תשאול הדיירים האם הם זוכרים את הפלייר, מתוך בניין שלם תמיד יהיו כאלו שהחומר שהופץ נגע אליהם במיוחד והם מיד יאשרו שהם קיבלו אותו, לחילופין בניין שלם שלא קיבל את החומר מעלה חשד באשר לחלוקת החומר, ומקרה כזה ממשיכים לבניין הבא בכדי לקבל תמונת מצב רחבה יותר על הרחוב ועל האזור.

בנוסף, בדיקה של תיבות הדואר המלאות בחומר ישן תיתן אינדיקציה מעולה לגבי החומרים החדשים שחולקו שם.

חברה אמינה מפקחת על ההפצה 

כל לקוח שהזמין עבודת הפצה אצל חברה אמינה ומקצועית צריך לקבל דיווח מלא וברור על ביצוע החלוקה. 

מעבר לדו”ח ההפצה הקבוע לעיתים נשלח ללקוח גם דו”ח מעקב ובקרה הכולל:

  • האם התלי דלת היה תלוי על הדלת כמו שצריך או מונח ברישול על הרצפה?
  • תיעוד! לפעמים על ידי הקלטת הדיירים הנשאלים, צילום או וידאו של העבודה.
  • דו”ח סיכום מפורט של כל אזורי החלוקה, וסטטיסטיקות מתבקשות.
  • פרטים מלאים של הנכסים שנבדקו
  • מה בדקו בדיוק? תיבות דואר,דלתות,לוחות וכו’
  • מה איכות החלוקה \ ההדבקה? האם הלוגו של השקית שחולקה כוון כלפי חוץ כמו שצריך, או לכיוון הדלת?

הנה דו”ח לדוגמה 

הפצה יעילה מתחילה עם פיקוח חכם 2

ככה בוחרים חברת הפצה

חברות הפצה ולוגיסטיקה זה הדבר היעיל ביותר והטוב ביותר שיקרה לעסק שלכם.

מכל הבחינות גם ברמה המיתוגית גם ברמת חיסכון בזמנים ובעלויות וגם בשיפור יכולת ניהול עסק שמתפקד בצורה הרבה יותר טובה!

כיום כל עסק מקצועי שמפרסם בצורה מקצועית עובד עם חברות הפצה ולוגיסטיקה איכותיות

ולא בכדי, מערך ההפצה עשוי להיות הגורם העיקרי להצלחה או לכישלון של פרסום מוצר או שירות כלשהו. 

כאשר ניגשים לבחירת חברת הפצה, מומלץ לערוך סקר שוק ולעבוד רק עם חברה אמינה, מקצועית בעלת ותק וניסיון המבצעת פיקוח ובקרה מתמדת אחר ביצועי הצוות המפיץ. איכות,שירות ובקרה זה שם המשחק!

גיל סטריט מבית גיל גרופ מספקת שירותי פיקוח על הפצה לעסקים וארגונים גדולים, המעוניינים בפיקוח חיצוני מקצועי על ביצוע עבודות שהוזמנו על ידם.

רוצים לקבל את התפוצה המקסימלית להפצה שלכם? אנחנו נפיץ את הבשורה שלך באחריות מלאה! 

נסו אותנו גיל סטריט מבית גיל גרופ  077-8046916

בקרו אותנו

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן