מילר פוינט
משרד פרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
פרסומת שפע שוק - תוצאות אפקטיביות
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מהכללים הבלתי כתובים בפרסום: אל תתייחס למתחרה. התייחסת, פירסמת אותו!
אני אוהב לראות איך לפעמים משליכים לסל המיחזור הפרסומי כללים ערטילאיים. את המודעה הבאה פגשתי בסוף שבוע האחרון על לוח המודעות השכונתי כשקבוצת עוברי אורח מביטה בעיון רב בהשוואת המחירים המתריסה שמרחו תוצאות אפקטיביות בחוצות בני ברק. ככה זה כשרשת הקמעונאות ‘יש’ זוכה במגזר החרדי לנתח שוק כפול מהרשת המתחרה ‘שפע שוק’ [לפחות ע”פ הסקר של המבשר], כדי לזכות בפרסום מניב תשואה – קורעים את הכללים ושמים את הלוגו של המתחרים ראש בראש במרכז המודעה.

פרסומת שפע שוק - תוצאות אפקטיביות

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

24 תגובות

  1. שטיבל, כבר אמרנו?
    הבנתי שהם מתמודדים על קקטוס?

  2. טוב, אני אקח את תפקידו של אחד הרבנים, או של המבקר באיזה טעם שתבחרו:
    נראה לי שיש בעיה הלכתית לומר למישו שקנה משו שהוא שילם ביוקר.
    נדמה לי שהסעיף הוא הונאה (הלכתי, שעיה, לא פלילי…)
    ואחרי AM:PM, רק זה חסר לשפע שוק…

  3. הנה הנימוק, גם בתחרות קשה ככל שתהיה שומרים על כללי משחק, הבעיה היא לא בחשבוניות זה היה ונדוש, הבעיה המעצבנת היא בפיסקא למטה, כשמבטיחים…

  4. אם גם אחרי החיפוש אחר מוצרים בהוזלה או נפילות נקודתיות של יש, הצליחו בשפע/תוצאות להגיע ל-5% הבדל במחיר בין הרשתות, הרי שהמשמעות של פרסום כזה הפוכה מהכוונה שמאחוריו.

  5. אני דווקא אהבתע את הקטע בסוגרים (לפחות ע”פ הסקר של המבשר).

    אז תגידו מה שאתם רוצים אבל החברהלך האלה בהמבשר עשו עבודה בונבוניירה…

  6. נדוש, בנאלי, מפוקפק, שטיבלאי, קקטואסי,
    לא עובר, חוזר, ישן, עתיק, לא בתיק, מעיק, מצחיק.
    אבל

    מוכר.

  7. הפרסום הזה היה גם בשנה שעברה כשתוצאות עוד לא היו בתמונה,
    לגבי הפרשי המחירים מבדיקה שעשיתי מספר פעמים בשכונתי בה יש סניף שפע שוק מול סניף יש, המחירים כמעט זהים אבל בשפע שוק יש מעט יותר “חויית קניה” בעיקר בעניין מוצרים של חברות “טובות”
    לגבי העניין ההלכתי שעלה כאן, לא יודע אם יש או אין אבל אני יודע שזה כבר מזמן לא במגרש הזה….
     

  8. המודעה משרתת את יש בצורה מצוינת.
     מודעה כזו אין לה מקום בכלל בשום מגזר ובפרט לא במגזר החרדי
    למה? כי אנחנו ישר עושים חשבונות, למה הם בחרו דווקא במוצרים האלה? אהה… זה בדיוק המבצעים שלהם השבוע ובסה”כ ההבדל הוא 20 ש”ח אז הנה שפע שוק בכבודם ובעצמם הוכיחו לנו שאנחנו לא מפסידים כלום שאנחנו קליינטים של יש.

    ואגב, מ’תוצאות’ כמשרד פרסום רועש ובועט הייתי מצפה ליותר יצירתיות בתיק של שפע שוק, כמו שהם באמת יודעים לעשות.

  9. מתוקף תפקידנו, אנו שוקלים להחרים את תוצאות אפקטיביות.
    ובנימה רצינית יותר – החשבונית של ‘יש’ הרבה יותר יפה מזאת של שפע שוק.
    ומה רע בכותרת “בואו חשבון”?
    במלחמת הרשתות במגזר החילוני זה עבד. אני זוכר.
    השאלה אם ‘יש’ תיגרר למלחמה הזאת. אוי לנו מיום הדין.
    ולמי שעדיין לא נחשף לקמפיין “הרב החוסיד” – היכונו היכונו לפתיחה הקרובה של “אושר עד” בעיר הבירה!

  10. יש יהיו חייבים להילחם חזרה ולהראות לנו, שיש להם שפע של מחירים מוזלים, ואולי כך יצליחו להכות חזרה את שפע, שוק על ירך.
    …בכל מקרה אנו הציבור נצא נשכרים. מכיוון שכשהם ילחמו אנו ננצל את העניין ונאסוף את השלל שהם יותירו להוכחה שהם הזולים. אה.. ועוד דבר אל  תשכחו הציבור הוא זה שישפוט ובשביל ניצחון, הם ינסו לעשות הכל להשפיע על השופט.
    עצתי ל’בולטון’ התכוננו זה הולך להיות קשה.
    ולכם חברים, התכוננו זה הולך להיות כייף. יייייייייייייייייששש (:

  11. 1. אני משוכנע שדווקא מבין העוברים והשבים שמציצים לרגע על לוח המודעות ונתקלים במודעה, ישנם כאלה שבין רגע קט משתכנעים ואומרים לעצמם:
    “וואלה הם שיחקו אותה שפע, הם לא מפחדים לדבר על המתחרים אלא עושים את זה שחור על גבי צהוב, בטח הם הורידו מחירים…

    2. הקטע של “המבשר” בסוגריים אהבתי גם אני, אחרי הכל המגמה שלהם הצליחה והנה ההוכחה. “מדברים עליהם” ולא משנה מה…

    3. אני דווקא נהנה מהקטע שתוצאות מכניסים לתת מודע של הצרכן החרדי ש…
    שפע שוק נהיה כשר, נהיה שוב מקום שאפשר להסתובב בו ללא חשש “מה יגידו”.

  12. בקשה קטנה: בפעם הבאה שאתם מוציאים את הקבלות, כשעוברים בקופה, תדאגו להעביר את המוצרים באותו סדר.
    תודה

  13. אצלי דווקא הסלוגן בסוף …צריך גם לקיים” הוא מאד בעייתי כי כך בעצם שפע שוק מודה כי המתחרה מוביל והוא מנסה לתקוף אותו, במקום שישדרו מותג מוביל. ומצד שני הפוך על הפוך יתכן ושפע שוק רוצה להעמיד את עצמו כראוי להתחרות מול יש המוביל אבל כאמור מדובר במיתוג בעייתי. 

  14. חני
    בקשה קטנה: בפעם הבאה שאתם מוציאים את הקבלות, כשעוברים בקופה, תדאגו להעביר את המוצרים באותו סדר.
    תודה

    ~ קרעת אותי מצחוק 🙂 ~
    כמוני כמוך, זה פשוט היה סיוט לראות שהחלב שנמצא בחשבונית של שפע שוק הראשונה בחשבנוית של יש היא האחרונה. קצת משחקי פוטושופ היו יכולים לסדר את זה.
    אבל אולי מבחינה פרסומית טוב שכך. אני בטוחה שכל מי ששמה לב למודעה נעצרה. וקראה את כל ההשוואות מהתחלה ועד הסוף.

  15. זה הכל בולשיט.
    שימו לב לדוגמא לשמפו הוואי לגבר, יש הבדל של 4 ש”ח, ברור שזה לא ענין של מחיר זול. פשוט מאד, ביש הם קנו את הבקבוק הגדול, ובשפע שוק את הבקבוק הקטן.
    גם הטיטולים, ביש זה האגיס, ובשפע שוק זה פרימיום. תמיד זה יותר זול.
    חוץ מזה כל המחירים הם בהבדלים זה חצי שקל מקסימום.

    כמו כן, רואים גם שהמחירים של שפע שוק זה מחירים של מבצע, כל המחירים מסתיימים ב99., משא”כ ביש המחירים נורמליים.

  16. עוף השמים: זה הכל בולשיט. שימו לב לדוגמא לשמפו הוואי לגבר, יש הבדל של 4 ש”ח, ברור שזה לא ענין של מחיר זול. פשוט מאד, ביש הם קנו את הבקבוק הגדול, ובשפע שוק את הבקבוק הקטן. גם הטיטולים, ביש זה האגיס, ובשפע שוק זה פרימיום. תמיד זה יותר זול. חוץ מזה כל המחירים הם בהבדלים זה חצי שקל מקסימום.כמו כן, רואים גם שהמחירים של שפע שוק זה מחירים של מבצע, כל המחירים מסתיימים ב99., משא”כ ביש המחירים נורמליים.

    רצוי שתלמד לקרוא חשבונית בסיסית.
    לכל מוצר מופיעים שלושה פריטים. שם המוצר, קוד המוצר ומחירו.
    בשמפו הוואי קוד המוצר של שתי החשבוניות הינו זהה לחלוטין, כך שלא צריך לחשוד שמדובר בגדלים שונים.
     

  17. יצמח.. כל עוד לצערינו מתעכב  ה- “ויקרב משיחיה”.
    עדיף שלא תפתח את הנושא של שבת (:

  18. יצמח:
    בשביל 40 ש”ח לא שווה לחלל שבת !

    לחלל שבת?!
    קניה בשפע שוק זה חילול שבת?! 
    ממתי?

  19. דובי המלאך אתה צודק לפי ר’ חיים קנייבסקי זה לא חילול שבת

  20. בני איש קריות:
    רצוי שתלמד לקרוא חשבונית בסיסית.
    לכל מוצר מופיעים שלושה פריטים. שם המוצר, קוד המוצר ומחירו.
    בשמפו הוואי קוד המוצר של שתי החשבוניות הינו זהה לחלוטין, כך שלא צריך לחשוד שמדובר בגדלים שונים.

    אתה צודק, אם כן גם הטיטולים הם אותם טיטולים.
    אוקיי, אז זה לא בולשיט. הלאה.

  21. דינקיס, מה שאמרת שבפרסומת לא מזכירים את המתחרים זה לא ממש נכון.
    קופות החולים עושות את זה.
    חברות הסלולר עושות את זה.
    טיטולים עושים את זה.
    מה שכן, בדרך כלל משתדלים שלא להכניס את הלוגו של המתחרה.

  22. יהושע, מה שאתה אומר שעושים זה רק: “במצב אין ברירה”.
    וברור כשמש, שזה המצב פה.

  23. אני חושב שהפאנצ’ הוא שהקופאית ביש היא אבוטבול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן