כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מנהלת תיקי הלקוחות הוותיקה של המשרד, ציפי קרויזר, עוברת ל’בולטון פוטנציאל’ ובמקומה נכנסת ביילי קרישבסקי ממשרד הפרסום ‘בראשית’. כל הפרטים
SMART KLICK
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

לאחר שלוש שנים גדושות פעילות, ציפי קרויזר עוברת לנהל את המחלקה הדיגיטלית של בולטון פוטנציאל ולא שוכחת להודות למי שחשף בפניה את רזי עולם הפרסום והשיווק הדיגיטלי: “בסמארט קליק למדתי את כל מה שאני יודעת על עולם הדיגיטל”, מספרת ציפי. “התחלתי בניהול לקוחות ומהר מאוד התחלתי לעשות גם שיווק דיגיטלי בפועל, בהדרכת הצוות המוכשר של המשרד. תודה על תקופה מאתגרת ומספקת”.

לנעליה של ציפי נכנסת ביילי קרישבסקי שלה רקורד עשיר וותק רב בעולם הפרסום. ביילי עבדה כתקציבאית במשרד הפרסום ‘בראשית’ וקודם לכן גם במשרד הפרסום אפיקים במשך שנים רבות.

מייסד ומנכ”ל סמארט קליק מוישי לוינגר: “המעבר של עובדים ממשרדי פרסום לעולם השיווק הדיגיטלי וכן להיפך, מוכיח את מה שאנחנו ב’סמארט קליק’ יודעים כבר הרבה זמן: יש חדירה הולכת וגוברת של הציבור החרדי לפלטפורמות הדיגיטל השונות. בכל יום נוספים גולשים ומשתמשים חדשים, ואנחנו תמיד נמצאים שם כדי לתת שיווק חזק ואפקטיבי גם בזירה הזאת”.

לוינגר בירך את המשמרת היוצאת והנכנסת: “זכינו בצוות מוכשר מאד שמגיע עם ניסיון וותק ומסייע לנו להישאר בטופ של עולם הפרסום החרדי בדיגיטל. ציפי עשתה אצלנו עבודה מדהימה ונהנינו מאד מהתקופה שלה איתנו, אני מאחל לה המון הצלחה בדרכה החדשה ואין ספק כי היא תעשה חיל גם בבולטון, ואת ביילי אני מקדם בברכת ברוכה הבאה למשפחת סמארט קליק. הולך להיות מעניין, מפתיע ולא משעמם לרגע”.

בתמונה: צוות סמארט קליק נפרד מציפי קרויזר

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן