מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
החדשנות של המיזם נעוצה בראשונה בפשטותו: הטכנולוגיה השכיחה כל כך של חיוב באמצעות כרטיס אשראי שאפשר לתזמן אותו מראש לשעות קבועות, נרתמת כאן כדי לאפשר לרבים לקיים את מנהג ישראל לתרום סכום סמלי בשעת הדלקת הנרות
עשרה לשבת
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

קמפיין מעניין במיוחד של קופת הצדקה פתח תקווה הושק השבוע. מדובר במיזם ‘עשרה לשבת’ שבו מצטרפים התושבים באמצעות כרטיס האשראי בסכום סמלי של עשרה שקלים מדי שבוע, המחויבים מול חברות האשראי בצהרי יום שישי לקראת הדלקת הנרות.

החדשנות של המיזם נעוצה בראשונה בפשטותו, הטכנולוגיה השכיחה כל כך של חיוב באמצעות כרטיס אשראי שאפשר לתזמן אותו מראש לשעות קבועות, נרתמת כאן כדי לאפשר לרבים לקיים את מנהג ישראל לתרום סכום סמלי בשעת הדלקת הנרות.

מעניין: קופת הצדקה שרותמת את הטכנולוגיה לשירות הציבור 1

בבתים רבים נהגו זה מכבר לפי פסיקת הקיצור שולחן ערוך והבן איש חי לתרום סכום סמלי לצדקה בקופת הצדקה שבבית עם הדלקת הנרות. לפי ספרי המקובלים בעת הדלקת הנרות ישנה אפשרות לכפר על כל עוונות השבוע ונתינת צדקה בזמן זה מסייעת לתפילה ולתשובה להתקבל.

הבעיה שהטרידה רבים מלבד העובדה שכספי הצדקה שבקופה שבבית מגיעים לעניים רק כעבור זמן רב, היא שבשעות הלחץ המוכרות לכולנו של ימי שישי, פעמים רבות הדבר נשכח או שהמטבעות וקופת הצדקה אינם בהישג יד. מוקדי קופות הצדקה בדרך כלל אינם פעילים בשעות אלו וגם כך לא תמיד נעים להתקשר רק בשביל לתרום עשרה שקלים.

בקופת הצדקה פתח תקווה זיהו את הצורך ונרתמו לעזרת הציבור. באמצעות אישור התרומה, יוכל כל תורם להבטיח שתרומתו הסמלית, עשרה שקלים מדי שבוע, תיגבה באופן אוטומטי לקראת הדלקת הנרות וכמובן תגיע לידי העניים מיד לקראת השבת הבאה כחלק מפעילות החסד השוטפת של הקופה.

רבני העיר הביעו את שביעות רצונם והתלהבותם מהרעיון הפשוט והיעיל ויצאו בקריאה של חיבה לכל משפחה ומשפחה להצטרף למיזם הצדקה הנפלא.

להצטרפות לחצו כאן

מעניין: קופת הצדקה שרותמת את הטכנולוגיה לשירות הציבור 2

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן