גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
SHMUEL KARMARSKI
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

העיתונאי שמואל קרמרסקי, שעד לאחרונה כתב תחת שם העט שמואל בן צבי, חוזר לקבוצת JDN וישמש כעורך הראשי של העיתון הדיגיטלי החרדי ‘שחרית’.

קבוצת JDN היא קבוצת התקשורת הגדולה במגזר החרדי, הכוללת בתוכה את אתר החדשות הנקי ביותר, ועיתון ‘שחרית’ שהתמזג בשנה האחרונה לקבוצה וכן קו המידע היחיד שפתוח במכשירים כשרים ‘מידע לכל’.

עיתון ‘שחרית’ הוא היומון החרדי בעל התפוצה הרחבה ביותר במגזר החרדי בכל ימות השבוע עם כ-75,000 מנויים בדיגיטל, ומהווה עיתון פורץ דרך בכך שהוא פלטפורמה ייחודית המשלבת יומון חדשות ודיגיטל יחד.

בקרב מנויי העיתון ניתן למצוא כאלו שיש ברשותם אך ורק מייל להתעדכן בחדשות בצורה רחבה ונקיה, ובכך מהווה את המדיה החזקה ביותר בדיגיטל החרדי השמרני.

העיתון ‘שחרית’ עובר בתקופה האחרונה ריענון שורות עם מינוי חיים שטראוס למנהל מחלקת השיווק והצטרפותו של שוקי קנר לצוות הגרפיקה, לצד אנשי התוכן והמערכת המלווים את העיתון בשנים האחרונות.

קרמרסקי מסר כי “אני גאה לחזור לקבוצת JDN, שהייתה לי לבית עד לאחרונה. בעזרת ה’, יחד עם הצוות הנהדר, נצעיד את עיתון ‘שחרית’ קדימה להישגים חדשים. לזכות הוא לי לחזור לעבוד לצד ידידי יעקב בנדה, עורך אתר JDN”.

מנכ”ל קבוצת JDN יואל סילבר בירך על המינוי: “אנו שמחים על חזרתו של שמואל למשפחת JDN ומאמינים ביכולתו להוביל את העיתון ליעדים חדשים. החזון שלנו הוא לתת במה וביטוי לכל חלקי המגזר החרדי ולרבותיו”.

מו”ל שחרית עמרם וייספיש, הוסיף: “קרמרסקי הוכיח את עצמו כאיש מקצוע בתחום העיתונות מהשורה הראשונה . בסייעתא דשמיא ‘שחרית’ מוביל את סדר היום התקשורתי בציבור החרדי, ללא רכילות ולשון הרע”.

יו”ר קבוצת JDN דודי ברנשטיין אמר כי “כמערכת חרדית שמרנית אנו גאים על חזרתו של שמואל לשורות הקבוצה. יחד עם אנשי המערכת הקיימים , אנו נמשיך לעשות עבודה עיתונאית מקצועית וטהורה ולשרת את הקוראים הרבים”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן