דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
עם רזומה עשיר של עשר שנים בתחום היח”צ והתקשורת, מיכל קב מצטיידת בג’וב חדש. הרמנו טלפון כדי לאחל ברכות ולשמוע כמה מילים על התפקיד החדש
MICHAL KAV
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אשת יח”צ הוותיקה מיכל קב, מונתה לנהל את מחלקת היח”צ במשרד הפרסום אפיקים, לאחר עשור בו עסקה בתחום היח”צ והאסטרטגיה וניהלה תיקי לקוחות במשרד היח”צ של האחים ביכלר. קודם לכן ניהלה את תחום המדיה ברדיו קול ברמה. 

מיכל, בעלת ניסיון עשיר ביחסי ציבור ותקשורת, חדורת מטרה להפוך את היח”צ למחלקה מרכזית ומשמעותית במשרד.

לדבריה, בשנים האחרונות ישנו שינוי משמעותי בניהול הלקוח ובפעילות היח”צ. “בעידן הנוכחי, עם נגישות הלקוח למידע ולתוצאות, פעילות היח”צ צריכה להיות מדויקת ואפקטיבית. היום מודדים כל הזמן תוצאות ואפקטיביות ברשתות והלקוח בודק יותר ומודע יותר, מה שדורש עבודה מקצועית והכנת אסטרטגיה ברורה וממוקדת. זה כבר לא רק להכניס ידיעות לעיתונים וזהו”. 

עם זאת, מסייגת מיכל ואומרת כי יש לקוחות שהפרינט והעבודה המסורתית עדיין מתאימים להם. “הפרינט בציבור החרדי לא מת. אנו עושים עבודת מחקר ומכינים אסטרטגיה מדויקת על מנת להתאים לכל לקוח את דפוסי העבודה המותאמים והנכונים עבורו”.

אחד הדברים שגרמו לשינוי נוסף בתחום, היתה תקופת הקורונה, שהביאה איתה חשיפה רבה יותר לדיגיטל ולרשתות החברתיות בציבור החרדי. מיכל מצביעה על וואטסאפ כמובילת המהפכה.

“החשיפה לקבוצות וואטסאפ של חדשות, עדכונים ונייעס או אפילו קבוצות שכונתיות הלכו וצברו תאוצה מוגברת בתקופת הקורונה”, היא אומרת, “בוואטסאפ אתה מגיע ישירות לעשרות אלפי אנשים שמתעדכנים ושואבים מידע דרך הקבוצות הללו, בשונה מפרסומות שהמנגנון האנושי מסנן אותן מראש.

“השוני בפעילות יח”צ היא שאתה לא מנסה למכור או לשווק מוצר מסוים, אלא לחבר לקהילה דבר שהוא בעל ערך או נותן שירות מסוים ולהכניס אותו למודעות ולהכרה, וזה דבר שאנשים אוהבים לקרוא ומתעניינים בו”.

מהם האתגרים העומדים בפנייך בתפקיד החדש?

“משרד הפרסום אפיקים ידוע כמשרד ותיק מקצועי ומוביל, אשר יחד עם לקוחותיו המובילים במשק, מייצר מודל עוצמתי שכבוד הוא לי ליטול בו חלק. האתגר שלי הוא שמחלקת היח”צ תהיה חלק אינטגרלי מהמותג אפיקים ולהמשיך להצעיד אותה קדימה יחד עם כלל המחלקות”.

מה מאפיין את העבודה שלך?

“באלף בית יש אצלי יחסי אנוש ורק לאחר מכן יחסי ציבור. קודם כל הדבר החשוב הוא יחסי אנוש ורק לאחר מכן יחסי ציבור, כאשר הלקוח מקבל יחס אנושי ואישי, הדרך להצלחה קלה יותר”. 

בהצלחה בתפקיד החדש…

“תודה רבה”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן