WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
הגולשים חסרי סבלנות, סף הגירוי נמוך והם מוצפים בגירויים ויזואליים דיגיטליים מכל עבר. אתר שלא מתאים את עצמו למציאות הזאת, עלול לסבול מאחוז נטישה גבוה. כשמדובר בחנות דיגיטלית, זה עניין של להיות או לחדול. אז מה עושים? טוב ששאלתם
GILDIGITAL
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

ישנם לקוחות שרוצים לעשות קידום בכוחות עצמם, ישנם לקוחות שרוצים לעצב לעצמם אתר לבד ויש לקוחות שרוצים לנהל לעצמם את האתר, וזה בסדר. אבל אחת התופעות המרגיזות ביותר בניהול וקידום אתרים הוא זמן עליית האתר.

הגולשים של היום חסרי סבלנות ואנחנו רואים את זה בהרבה מאוד תחומים. החל באורך סרטון וכלה בזמן המתנה לתמונה שתעלה באחת הרשתות החברתיות ותוכנות המסרים המיידיים. בדיוק, מיידי. אם אני צריך לחכות יותר מארבע-חמש שניות שהאתר יעלה, אני עלול לעבור לאתר הבא.

אפילו באתרי הממשלה שלא מצטיינים בגמישות ואינם זקוקים לקידום, נעשה שיפור מתמיד בזמן הטעינה של האתרים. אבל באתרים הללו הגולשים נאלצים לוותר כי הם צריכים את האתר. ולכן הם עשויים לגלות יותר סבלנות לקצב הטעינה.

באתר מסחרי ובוודאי באתר מכירות, הסבלנות שואפת לאפס. אז מה עושים? איך מוודאים שהאתר ירוץ ויעלה במהירות?

בעלי חנויות איקומרס, כלומר חנויות דיגיטליות, שבהן ניתן למצוא במקרים רבים מאות ואף אלפי תמונות, חייבים למצוא פיתרון לקצב הטעינה של החנות. חייבים. לא מדובר במותרות. מודבר בהכרח.

ישנן אפליקציות ומערכות רבות לייעול אתרים, אבל הפעם אני רוצה לדבר על כיווץ תמונות בלבד. משום שתמונות (ולעיתים גם סרטונים) הם עקב אכילס של אתרים רבים.

אנחנו ב’גיל דיגיטל’ בדקנו גם את תוסף הוורדפרס ‘ShortPixel’. זהו תוסף חינמי המאפשר להמיר בקלות תמונות, לכווץ ולבצע אופטימיזציה לתמונות שבאתר.

שוב, עבור חנות דיגיטלית זה עניין של חיים ומוות. התוסף הזה אמנם חינמי אך מחייב הרשמה. גרסת הדמו שלו תיתן הזדמנות להציץ ליתרונות אך היא מוגבלת למדי. הגרסה המלאה מחייבת הרשמה אך שווה כל שנייה.

צמצום זמן הטעינה בשנייה אחת בלבד יכולה לשנות דרמטית את נתוני האתר ולצמצם את ה־Bounce rate, כלומר את אחוז הנטישה, בעשרות אחוזים.

ישנם כמובן כלים שונים לכיווץ תמונות, אך ה’שורט פיקסל’ הוא אחד הקלים והנוחים לתפעול ונראה שהוא אידיאלי עבור לקוחות “עצמאיים” שמנהלים לבד את האתר שלהם.

מייקל טפלינסקי מנהל את חטיבת הדיגיטל בקבוצת הפרסום ‘גיל גרופ’

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן