מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
אחרי הפסקה ארוכה של ארבעה חודשים, מגזין ‘המקום’ חוזר עם גיליון חדש בנושא מוגנות ילדים, הייטק ועוד נושאים רבים ומגוונים. קראו את דבר המערכת המבשר על השינויים
hamakom
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אחרי הפסקה ארוכה של ארבעה חודשים, מגזין ‘המקום’ חוזר עם גיליון חדש בנושא מוגנות ילדים, הייטק ועוד נושאים רבים ומגוונים. מצורף דבר המערכת בנושא השינויים:

אחרי הפסקה ארוכה, אנחנו שמחים לחזור אליכם עם גליון חדש של ‘המקום’.

את החודשים האחרונים הקדשנו לעבודה קדחתנית על מנת להגיע לפורמט מיטבי עבור המגזין.

במסגרת זו, מעתה והלאה המגזין יצא פעם בחודש. תפגשו בו את כל המדורים האהובים עליכם, לצד מדורים חדשים, וכתבות עומק מהסוג שאתם רגילים לצפות לו מ’המקום’.

בגיליון הנוכחי תמצאו כתבה יסודית של אשת מקצוע על נושא המוגנות בילדים וכיצד יש להנחיל אותו בצורה הנכונה; תקראו על משפחות חרדים עובדים שמצאו בית חם בפריפריה – ולא מתחרטות לרגע על המעבר; תפגשו גברים חרדים שיצאו למסע השתלבות בקטר של המשק הישראלי, תעשיית ההייטק; תכירו מיזמי לימוד מקוונים, שנולדו אולי בגלל הקורונה אבל כבר מזמן אינם פתרון של דיעבד; ותגלו עולם חדש של שירה חרדית, שפורחת בעשור האחרון במקוריות, בעוצמה, ובמסלול יהודי מיוחד משלה.

שינויים במגזין 'המקום': ייצא לאור במהדורה חודשית ומחיר המנוי התעדכן 1

אנחנו מקווים שהפורמט החודשי החדש יאפשר לנו לכסות נושאים חשובים רבים, ולתת במה למגוון רחב יותר של קולות ורעיונות הרלוונטיים לעולמם של חרדים בעולם המעשה.

‘המקום’ נוסד כדי לתת בית ובמה לאלה שבתוכנו שמחפשים דיון אינטליגנטי ומעמיק בסוגיות שעל הפרק, ובמתכונת הנוכחית אנחנו מאמינים שנוכל לממש מטרות אלה באופן מקיף יותר”.

מנוי חודשי במחיר מיוחד

אם אתם מתחברים לרעיון ולקונספט של ‘המקום’ ומוציאים בו תועלת ועניין, חשוב מאד שתצטרפו למנוי חודשי בתשלום.

כמו כן, יש לכם חברים או מכרים שטרם שמעו על ‘המקום’ ולדעתכם עשויים לאהוב אותו? נשמח אם תערכו להם היכרות איתנו. ככל שנרחיב את מעגל המנויים בתשלום כך תהיה לנו אפשרות רבה יותר להשקיע בהפקת התכנים האיכותיים שמייחדים את ‘המקום’.

כרגיל, הקשר עם הקוראים חשוב לנו מאד. אנא, אם יש לכם רעיון למדור מעניין או לכתבה חשובה, או אם יש לכם משוב על התכנים שלנו – נשמח מאד אם תיצרו איתנו קשר ותספרו לנו מה אתם חושבים.

לאתר מגזין ‘המקום’ לחצו כאן

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן