מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
WebDuck
בניית אתרים
חטיבת ‘גיל פרינט’ מבית ‘גיל גרופ’ ועיתון ‘משפחה’ יוצאים בתחרות מיוחדת לעידוד היצירה הספרותית וקוראת לכם לשלוח סיפורים מפרי עטכם • בכל שבוע יפורסם סיפור אחר והסופר המנצח יזכה בהפקת והדפסת ספר במתנה כולל קמפיין פרסומי • למה אתם מחכים?
WhatsApp Image 2021-12-09 at 14.50.47
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אין כמו סיפור טוב להיסחף איתו למחוזות מרתקים, להפעיל את הדמיון ולצאת יחד עם הכותב להרפתקה נפלאה. רבים מבין הקוראים התברכו בחוש הכתיבה אך הם כותבים בעיקר למגירה. כעת זו ההזדמנות שלהם להוציא לפועל את כשרונם בצורת ספר אמיתי ומרגש, פרי יצירתם.

כחלק מעידוד הקריאה והכתיבה, יוצאים חטיבת ‘גיל פרינט’ מבית ‘גיל גרופ’ ועיתון ‘משפחה’ בתחרות מיוחדת בשם “סופר נולד”. במסגרת התחרות, הקוראים והקוראות מגיל 18 ומעלה מוזמנים לשלוח למערכת העיתון סיפור מפרי עטם, עד 700 מילה, בכל נושא שייבחרו. הסיפורים ייבחנו ע”י צוות מומחים וידורגו בעין מקצועית על פי איכותם.

בכל שבוע ייבחר סיפור אחד שיזכה להתפרסם על גבי עיתון ‘משפחה’ ויזכה את שולחו בשובר מתנה בשווי 300 שקלים לארוחה זוגית. הסיפור הטוב ביותר שייבחר, יזכה את הסופר הנולד בהפקת והדפסת ספר במתנה כולל קמפיין מודעות רחוב לפרסום הספר – מתנת גיל פרינט מבית גיל גרופ.

תחרות “סופר נולד” מעניקה הזדמנות אמיתית וזריקת עידוד לסופרים שטרם התגלו, להגשים את חלומם הכמוס להיות סופרים ולהוציא לאור את הסיפור שתמיד רצו לפרסם. הסופר שיזכה בתואר, יקבל את כל המעטפת הדרושה כדי להציב את ספרו הראשון על ארון הספרים הציבורי, כשהוא זוכה להערכת מקצועית וחשיפה גדולה.

דוד גלפרין, בעלים של ‘גיל גרופ’ אמר: “אני שמח על שיתוף הפעולה עם עיתון ‘משפחה’ לעידוד היצירה הספרותית בציבור החרדי. כחברה המתמחה בהפקות דפוס גדולות בציבור החרדי, בין השאר בהוצאת ספרים, ספרי קודש וספרי קריאה, אני מרגיש זכות גדולה להיות חלק מתחרות “סופר נולד” ולהעניק לסופר שיזכה הזדמנות טובה לפרוץ עם ספרו הראשון. נמשיך לתת מענה מקצועי בתחום הוצאת הספרים ולוות את הסופרים החדשים בתחילת דרכם”.

רוצים להשתתף בתחרות? מרגישים שיש לכם את הסיפור המנצח? למה אתם מחכים? כותבים סיפור מפרי עטכם עד 700 מילה ושולחים למייל [email protected] או לטלפון – 050-7193218 ואולי תזכו להיות הסופר החדש של כולנו.

יודעים לכתוב סיפור? תחרות "סופר נולד" יוצאת לדרך 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן