מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
אביטל אינדיג, עיתונאית האוכל של ‘מקור ראשון’, ביחד עם יוסי אטינגר ואלי הלמן, היזמים מאחורי קהילת האוכל הכשר ‘דתילישס’, החליטו שהגיע הזמן לחגוג את מהפכת האוכל הכשר עם מיסוד טקס פרסי אוכל ראשון מסוגו. כל הפרטים
DATILISHES
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בשנים האחרונות מתחוללת בארץ מהפכה של ממש בעולם הקולינריה הכשרה. התפתחות תרבות הפנאי בקרב הציבור הדתי ושומר המסורת, התרחבותו של מעמד הביניים בציבור האמור, אשר חלק מהכנסתו מיועד לתרבות הפנאי, תוכניות האוכל הרבות שכבשו את הפריים טיים והשפעת העלייה הגדולה מצרפת וממדינות נוספות, הובילו לגל חסר תקדים של פתיחת מסעדות כשרות. החל מהדוכנים הטרנדיים שכבשו את שוק מחנה יהודה ועד למסעדות הגורמה העילי. אין כמעט שף בכיר או רשת מובילה ששיכול להרשות לעצמו להיעדר ממפת הקולינריה הכשרה. כולם רוצים נתח של סועדים מהקהל המסור והנאמן. רפורמת הכשרות שבפתח אף עשויה לצרף מסעדות ובתי אוכל נוספים למעגל הכשרות.

אביטל אינדיג, עיתונאית האוכל של עיתון “מקור ראשון’‘, ביחד עם יוסי אטינגר ואלי הלמן, היזמים מאחורי קהילת האוכל הכשר “דתילישס“, החליטו שהגיע הזמן לחגוג את המהפכה המבורכת הזו, עם מיסוד טקס פרסי אוכל ראשון מסוגו, שיעניק את הבמה למסעדות ולבתי האוכל המצטיינים והמיוחדים ביותר בתחום.

בין הקטגוריות שיוצעו: מסעדת השנה, שף השנה, אוכל הרחוב הטוב ביותר, בר השנה, קונדיטוריית השנה ,פרס מפעל חיים לדמות מובילה על תרומתה לעולם הקולינריה הכשרה, פרס למיזם חברתי פורץ דרך ועוד.

הזוכים בכל קטגוריה ייבחרו על פי שילוב בין צוות שופטים מקצועי להצבעות הקהל .במהלך טקס ההכרזה על הזוכים, שיתוקשר במגוון פלטפורמות, יתקיים מופע אמנותי ייחודי שישלב בין אוכל למוזיקה. לפני הטקס ייערך קוקטייל מיוחד למוזמנים בלבד, בהם דמויות בולטות מתחום הקולינריה, אנשי עסקים מהתחום ונותני חסויות .

לקראת הטקס עתיד לצאת מוסף חגיגי מיוחד שיכלול כתבות על טרנדים בעולם הכשרות, ריאיונות עם שפים ומסעדנים מובילים, טורי דעה ופרויקט “50 הקינוחים הטובים של ישראל”.

מקור ראשון” הוא העיתון המשפיע והמוביל בקרב הציבור הדתי. הוא מייצר סדר היום המרכזי במגזר וגם מעבר לו, בעל ייצוג יתר בקרב האליטות. הכנסים והוועידות שלו זוכים לסיקור מתמיד בתקשורת הארצית, שתופסת את העיתון כיצרן תוכן איכותי וכמובן גם בתקשורת המגזרית שרואה בו את קובעת סדר היום המרכזי.

דתילישס” היא קהילת הקולינריה הכשרה הגדולה והפעילה בישראל ומונה כ-100,000 חברות וחברים, אשר מקיימים בה דיונים פעילים ברמת מעורבות גבוהה. היא פועלת בכל המדיות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם ועוד), מחזיקה באתר אינטרנט ייעודי ומובילה ומקדמת את תרבות צריכת האוכל הכשר בישראל.

לראשונה: טקס פרסי האוכל הכשר 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן