WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
יו”ר קבוצת גיל, דוד גלפרין: “הלקוחות יהיו הראשונים ליהנות מהמיזוג” • מנכ”ל ‘מקס דיגיטל’, שמחה מרגליות: “המקצועיות והנסיון של מקס עם העוצמה של גיל הוכחו כשילוב מנצח!” • שושי יפה, מנכ”ל גיל גרופ: “במקרה הזה השלם גדול מסך כל חלקיו”
GIL MAX DIGITAL
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

חברת ‘גיל דיגיטל’, זרוע הפרסום הדיגיטלי של קבוצת התקשורת והפרסום ‘גיל גרופ’, ממזגת לתוכה את ‘מקס דיגיטל’, סוכנות הפרסום המובילה בציבור החרדי, לאחר שבחודשים האחרונים נערכו מספר סבבים של שיתופי פעולה בין שתי החברות לטובת מספר לקוחות.

דוד גלפרין, יו”ר קבוצת גיל, אומר: “המיזוג הזה הוא עוד צעד בדרך ליצירת קבוצת פרסום חזקה שתתן ללקוחות שירות היקפי בכל תחומי התקשורת החזותית והדיגיטלית. בחרנו למזג אלינו את הטובים ביותר והלקוחות שלנו יהיו הראשונים ליהנות מהמיזוג הזה”.

שמחה מרגליות, מי שהקים ועומד מאחורי מקס דיגיטל, ומי שהיה מפורצי הדרך בדיגיטל החרדי כבר משנת 2006, מברך על המיזוג ואומר: “הסינרגיה בינינו גדולה מאוד במיוחד לנוכח העובדה שגיל גרופ היא קבוצת הפרסום הגדולה ביותר בציבור החרדי. המיזוג יעניק ללקוחות פתרון 360, כלומר וואן סטופ שופ – הכל במקום אחד. הספקתי להכיר את הצוות בגיל דיגיטל בשיתופי פעולה לאחרונה. המקצועיות והנסיון של מקס עם העוצמה של גיל הוכחו כשילוב מנצח!”

נציין כי מרגליות נמצא בתחום כ־15 שנה והיה אחד הראשונים לזהות ולבודד את הדי.אנ.איי של הגולש החרדי והיה מהראשונים שידעו לטרגט גולשים חרדיים לפי חתכים שונים כגון מגדר, תחומי התעניינות, רמת חרדיות ועוד. מקס דיגיטל אותה הקים לפני שש שנים קנתה לה שם הרבה מעבר לגבולות הציבור החרדי.

שושי יפה, מנכ”ל גיל גרופ, מסרה: “ראינו ששיתוף הפעולה מניב תוצאות טובות מאוד עבור הלקוחות והגענו למסקנה שבמקרה הזה השלם גדול מסך כל חלקיו. זו הסיבה המרכזית למיזוג שיתבצע בינואר הקרוב”.

עוד אמרה יפה כי המיזוג יאפשר לזרוע הדיגיטלית של גיל גרופ לעשות שימוש בכוח העבודה ובניסיון הרב שנצבר לאורך השנים במקס דיגיטל. יפה ציינה כי בעקבות המיזוג תרחיב גיל דיגיטל את השירותים שהיא נותנת וכי בכוונת החברה להתרחב גם לציבור הדתי־לאומי וגם לציבור החרדי בחו”ל.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן