מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
לשכנע גולש לצפות בסרטון זה אתגר מורכב, לשכנע אותו לצפות ואז גם להוציא את הארנק ולתרום זו כבר ממש אמנות • ‘טורבו דיגיטל’, חברה שהקימה יזמית חרדית צעירה שחשבה בגדול – הפכה למותג בינלאומי בתחום ניהול הקמפיינים ברשת • שולי סגל מסכמת שנה של פריצה
turbo digital (3)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בדרך כלל, כשמדברים על יזמים מצליחים, המאפיין הראשון הוא חשיבה בגדול. כל בעל מכולת מכיר את העקרונות המסחריים של רמי לוי, אבל רק אחד חשב בגדול והפך ל’רמי לוי’. יזם מצליח הוא זה שיודע לזהות תמיד את השווקים החדשים ולא חושש לפרוץ אליהם, גם במקום שאחרים היו עשויים להירתע.

כשמדובר ברעיון פשוט כמו מכירת מוצרי מזון, לא נדרש הרבה יותר מאשר הקמת סניף נוסף או הרחבת שירות המשלוחים, אבל כשמדובר באתגר מורכב בהרבה, כמו גיוס תרומות ברשת, למשל – חשיבה בגדול דורשת גם היערכות מסוג שונה לחלוטין. כזה הוא סיפורה של חברת ‘טורבו דיגיטל‘, חברת ניהול קמפיינים ברשת, שהוקמה על ידי צעירה חרדית לפני שנים אחדות והפכה להצלחה מסחררת במישור הבינלאומי.

נתחיל מהסוף: שולי סגל-זלוטסקי, מנכ”לית ומייסדת החברה, מנהלת היום שורה ארוכה של קמפיינים בסכומים של מיליוני שקלים לכל אחד. הפעילות חוצה יבשות וימים והיא נערכת בארה”ב, ברוב מדינות אירופה, ברוסיה, ואפילו במדינות ערב. בין המגייסים ניתן למצוא כאלו שרחוקים מעולמה של סגל-זלוטסקי כרחוק מזרח ממערב, למשל, עמותות נוצריות הנערכות לחג המולד והקמפיינים מנוהלים בעברית, ערבית, אנגלית, רוסית, צרפתית, ספרדית, פורטוגזית וגרמנית.

אבל במקרה של ‘טורבו דיגיטל’, חשיבה לבדה לא הייתה מספיקה, קודם לכן, נדרשה שולי לפצח את השיטה, להבין מה גורם לגולש לעצור לרגע, להזדהות עם המקרה ולהוציא את הארנק, או מוטב יותר, את כרטיס האשראי. חשוב גם להדגיש כי השנה האחרונה הייתה דרמטית בתחום, עם השפעתה של מגיפת הקורונה והגידול החד בפעילות ברשתות.

ממוסקבה ועד מדינות ערב: שולי סגל מסכמת שנה בטורבו דיגיטל 1

“ברוסיה אתה צריך דובר רוסית שמבין מה הטרנד העכשווי ובמדינות ערביות אתה צריך מנהלת קמפיין מהמגזר הערבי שמבינה את השפה על רכיביה והניואנסים הטמונים בה”, מסבירה שולי, “אבל יש דבר אחד שמשותף לכולם, נקודה מרכזית אחת שהיא הסוד המקצועי בתחום. היכולת לגעת בתוך שתי שניות בלב של הגולש”.

הבעיה הניצבת בפני מגייסי כספים ברשת פשוטה למדי: הגולש הממוצע ייתן לתוכן שהכין המגייס צ’אנס מינימאלי של שניות אחדות, לפני שילחץ ‘דלג’ ויתקדם הלאה. האתגר העיקרי הוא לגעת בו בשניות הספורות הללו, לשכנע אותו שכדאי לו לצפות עוד קצת, ולבסוף, להביא אותו למצב שהוא ירגיש שאין ברירה אלא לתרום.

שולי, שהחלה את דרכה בפעילות זעירה יחסית במגזר החרדי, פיצחה בהצלחה את השיטה. סרטוני פרומו מהודקים, מסר חד ונוגע, מיקוד מדויק ובלי קישוטים מיותרים. ברגע שהבינה שיש בידה נכס – היא לא חשבה פעמיים.

“חשבתי שאין שום סיבה להישאר בתחומי מדינת ישראל, עם מיליונים בודדים של תורמים פוטנציאליים. אני זוכרת שהייתי במוסקבה ואמרתי לעצמי ‘היי, יש כאן יותר גולשים מכל מדינת ישראל…’ באותו רגע ידעתי שאגיע לשם בקרוב”.

אומרת ועושה, ‘טורבו דיגיטל’ מספקת היום שירותי ניהול קמפיין לגיוס תרומות ברשת בשורה ארוכה של שפות, עם קבלות מוכחות של הגעה ליעד – גם בסכומים שנשמעים בתחילה דמיוניים. “ברגע שפיצחת את הקוד, זה רק עניין של זמן ופילוח נכון של הגולשים הרלוונטיים לקמפיין הספציפי. המסר כבר יעשה את שלו”, מבטיחה סגל-זלוטסקי.

“בסוף, לכל אחד מאתנו יש לב, אפילו לב רחב. כל אחד יכול לומר לך בקלות מה עשוי להשפיע עליו לתרום ומאיזה מקרים הוא לא יוכל להתעלם. החכמה היא רק להגיע אליו עם המסר שיגע לו בלב. ברגע שעשית את זה, עשית את רוב העבודה”, היא מסכמת.

לאתר של טורבו דיגיטל

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן