WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
אירוע הענק ‘לבית’ של ‘המבשר’ בחסות עיריית ירושלים המתקיים זו השנה ה-11 ברציפות רשם הצלחה חסרת תקדים. כל הפרטים
hamevaser (7)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אירוע ‘לבית’, המתקיים זו השנה ה-11 ברציפות רשם הצלחה כבירה וחסרת תקדים בהיקפה. אירועי היום על שלל תחומיו וגווניו, החל מתחרויות מוזיקה ובישול בחודש הקודם לאירוע, אולמות מלאות בדוכנים מרהיבים ומושקעים משלל חברות המובילות במשק הישראלי, יריד השוק הענק, הפקות אולמות חדרי תוכן מעצימים ומרתקים, מתחם גלגל ההגרלות, לצד הפקת ענק מופע הסיום ‘קומי צאי’ בהפקת טלי אברהמי.

מתחם הכניסה עוצב במסכי לד לצד כלי נגינה ענקיים כחלק משילוב האירוע לתחרות כתיבת שירה,  מתחם תצוגות של בנייני האומה הכילה עשרות מתחמי תצוגה לחברות המובילות במשק עם חלוקה לפי נושאים, תינוקות וילדים לצד ויטמינים ותוספי התזונה, בתי החולים לצד ארגוני רפואה, ארגוני חסד לצד דוכני מכירה, יריד אומניות חרדיות, ועוד שלל פעילויות מרתקות והפתעות מסקרנות בעשרות הדוכנים במתחם. 

חדרי תוכן עשירים עם מגוון ענק של מופעים וסדנאות לכל אורך שעות האירוע, חדרי התוכן תוכננו במחשבה ובהשקעה שכל אחת מבין אלפי המשתתפות תוכל להתאים לעצמה את התוכן המותאם בשבילה, בין שלל המופעים והסדנאות העשירות ריגש במיוחד מופע ‘משפחה במבחן’ בני משפחת גולדברג שהאבא אלעזר מרדכי נהרג באסון מירון עלו בהרכב מלא על הבמה האלמנה לצד 4 הבנות והתינוק בן החודשיים שנקרא על שמו של האבא ומספרי על ההתמודדות היומיומית שלהם, בנוסף היה ניתן למצוא סדנאות קולינריות, תזונה נכונה במשפחה, ועוד שלל ענק של תכניות מלוות בסטנדאפ ומוגשות בצורה מבוקרת ומותאמת לאשה החרדית.

לראשונה באירוע הושק מתחם גלגל ההגרלות עם פרסים בשווי של מעל 100,000 שקל. הזוכות המאושרות זכו בשלל פרסים שווים במיוחד חופשה כשרה למהדרין באירופה לצד חופשות בישראל, מקרר או מקפיא לצד עוד שלל ענק של מוצרים לבית, מתנת עיתון המבשר.

המטבח הבריא שריכז אליו את המתמודדות שהתמודדו בתחרות הבישול במהלך 6 שבועות עם משימות שונות טרום האירוע, עם שלב הגמר על הבמה במטבח הבריא בשילוב קטעי שירה ופאנלים בריאות בהגשת תזונאיות קופ”ח מאוחדת איך להשאיר את המתכונים מתוקים וטעימים אבל לשדרג אותם לבריאים יותר, לעידוד השתתפות והצבעה היה פרסים יקרי ערך למשתתפות בפעילויות אינטראקטיביות חווייתיות במטבח.

שיאו של היריד נחתם במופע סיום עוצמתי ‘קומי צאי’, בהפקת טלי אברהמי. אלפי משתתפות גדשו את האולם המרכזי אולם דולצ’ין בבנייני האומה, כרטיסים לאירוע נמכרים בעשרות מוקדים ברחבי הארץ שבוע לפני האירוע, 24 שעות לאחר פתיחת המכירה אזלו הכרטיסים לאולם והיה ניתן להשיג כרטיסים ליציע בלבד בערים המרוחקות.

בהנהלת ‘המבשר’ מציינים בסיפוק את השלמת המטרה הנכספת להעניק פסק זמן לעקרת הבית היהודית ואם המשפחה העסוקה כל העת בשגרת גידול וחינוך צאצאיה ומטלות הבית, לשבור את השגרה היום־יומית בשעות מהנות ומעצימות ואגירת כוחות להמשך תפקידה רב־האחריות.

מנכ”ל ‘המבשר’ משה פרוש הודה לקב”ה על הסייעתא דשמיא העצומה בתוכנית כולה שעל הפקתה שקדו צוותות מתוגברים במשך חודשים. זוהי גם ההזדמנות להודות לכל מי שנטל חלק בשותפות הזו, בראש ובראשונה לעיריית ירושלים והעומד בראשה ראש העיר משה ליאון, לידידנו יוסי דייטש, לחברי סיעת אגודת ישראל בעיריית ירושלים, לראש מינהל תרבות הגב’ אריאלה רג’ואן, למנהל אגף תרבות תורנית פנחס ארליך, למנהל מחלקת אירועים באגף תרבות תורנית אברהם זיטולני, וליועץ ראה”ע שמעון ברייטקופף, על המאמץ הגדול להוציא לפועל את האירוע הענק לאשה החרדית, כבר 11 שנים ברציפות. 

בנוסף, אני רוצה להודות למנכ”לי משרדי הפרסום במגזר החרדי, למנהלי השיווק במשק הישראלי ולחברות המובילות במשק הקשובים לצרכי המגזר החרדי ולקחו שת”פ פעיל באירוע הענק, והיו שותפים להצלחתו.

וכמובן, להנהלת עיתון ‘המבשר’ ולכל צוות העובדים האמונים על הפקת האירוע, המנהל המקצועי אברהם רכטשפר, מנהל הפרסום שלמה פדר, מנהל האדמניסטרטיבי יחיאל עקשטיין, ומנהל לקוחות אסטרטגיים צבי פרנקל, לחברת ההפקה ‘צבעים הפקות’ שהפיקו את כל המערך הלוגיסטי על הצד הטוב ביותר, לצוות נציגי מחלקת המכירות של ‘המבשר’, לצוות הכתבים והסטודיו של ‘המבשר’, ולצוות שהיה אמון על הפקת הענק שזכתה להצלחה כבירה ביותר.

גלריה: 22,000 נשים השתתפו באירוע של עיתון המבשר 1 גלריה: 22,000 נשים השתתפו באירוע של עיתון המבשר 2 גלריה: 22,000 נשים השתתפו באירוע של עיתון המבשר 3 גלריה: 22,000 נשים השתתפו באירוע של עיתון המבשר 4 גלריה: 22,000 נשים השתתפו באירוע של עיתון המבשר 5 גלריה: 22,000 נשים השתתפו באירוע של עיתון המבשר 6 גלריה: 22,000 נשים השתתפו באירוע של עיתון המבשר 7 גלריה: 22,000 נשים השתתפו באירוע של עיתון המבשר 8 גלריה: 22,000 נשים השתתפו באירוע של עיתון המבשר 9 גלריה: 22,000 נשים השתתפו באירוע של עיתון המבשר 10 גלריה: 22,000 נשים השתתפו באירוע של עיתון המבשר 11 גלריה: 22,000 נשים השתתפו באירוע של עיתון המבשר 12

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן