למרות שאין קשר בין המפרסמים, ראיתי לנכון לפרסם את הפרינטים באותו פוסט. את סודו של הטיזר לא אוכל לגלות עכשיו, אבל על הקמפיין (של גל-אורן, תתחדשו) לפרויקט הדיור אני יכול להגיד יופי. אז אמרתי.
למרות שאין קשר בין המפרסמים, ראיתי לנכון לפרסם את הפרינטים באותו פוסט. את סודו של הטיזר לא אוכל לגלות עכשיו, אבל על הקמפיין (של גל-אורן, תתחדשו) לפרויקט הדיור אני יכול להגיד יופי. אז אמרתי.
אולי יעניין אותך גם:
הרשמו לניוזלטר של פאשקעוויל
15 תגובות
למה הניקוד הילדותי? האם קהל היעד הם ילדים בכיתה גן?
כמו”כ כל המהלך של תבואו תחטפו, משדר מצוקה, לא מצד הקונים. מצד המוכרים
מתקרבים לאט לאט ל”שטיבל” כמה חבל שבפרסום החרדי, הרמה רק יורדת חבללללללללל!
מתנשא. מזלזל. לא מחדש כלום.
והכי מצחיק, לא מנוקד נכון:
בג”ד כפ”ת אחרי שווא נח (מספיק),
בג”ד כפ”ת בראש מילה (דירות).
על זה נאמר “אם כבר אז כבר”!
גל אורן, לא עברתם.
מבחן חוזר בלשון עברית.
וכן. גם בפסיכולוגיה של לקוחות.
למה יש לי תחושה שהטיזר זה של “בית חם”….?
אחרוג ממנהגי ואצטט ביקורת מדויקת.
-במיוחד 3 השורות האחרונות…
חבל
ולמה לי יש תחושה שזה “ברליץ”.
ולמה יש לי עוד תחושה שמי שלא יודע לעשות קרייאטיב, מנסה להתחכם בטיזר מסכן?
.
אני מקווה שזה לא טיזר שימכור לנו רהיטים.
ומי בכלל לימד אותם לנקד?
.
המודעה העליונה לולי שגיאות הניקוד שבה, מצויינת לדעתי.
הטיז’ר השני בולט בנוף אבל מותיר תחושה של משהו לא רציני.
למה זה נראה לי מישהו מוכשר???
למה עברית של ילדים מפגרים? הבנת? די לזלזול במגזר!
למה להתנגח כל הזמן?
שוב פעם הנחיתות המגזרית. דייייי
בגל לקחו מודעה שאפשר לעשות שם רק טקסט והכניסו שם קרייטיב גאוני.
גם לדעתי המודעה על הדירות משדר זילזול והתנשאות מול הלקוחות. אם כי אי אפשר להכחיש שהטקסט הוא די קריאיטיבי.
תרשו לי להיות הראשון שיחשוף לכם את הסוד , מי עומד מאחורי הטיזר:
א י ק א ה !
לא מאמינים? שימו את העכבר על הפרינט, ותראו מה יהיה כתוב…
חוצניק, פעם הבאה תהיה יותר חכם…
הנודניק
אמרו לך פעם שאתה גאון?
הפרסומת (אם אפשר לקרוא לדבר הזה כך) כבר יצאה לאור עולם.
אגב, זה באמת המקום לנסות להבין את הקונספט המטופש הזה. פשוט שטות לדעתי.