גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים

29 תגובות

  1. ביצוע נחמד, ואפי’ יפה מאוד.
    אבל ממש ממש לא מבטא את הכותרת!
    לי זה היה נראה במבט ראשון משהו של חסכון ענק, ארנק גדול שיוכל להכיל מה שיותר חסכונות…..
    אין כאן פה שאוכל את הכסף….

  2. מה עדיף. חור בגרביים או חור בארנק?

    חזק!!!

  3. רציתם שנעצור לרגע. הצלחתם.
    רציתם שנקנה שרייבר. אז למה לכלכתם?

    לא מכירה את המותג (אהמ…) הזה, אבל גם אחרי שאכבה את המחשב, ויגידו לי: “שרייבר” מיד יקפוץ לי הגרב המכוער הזה לקידמת המיינד.
    חבל.

  4. אהבתי מאד! כל הכבוד ואפשר לשאול בהזדמנות זו מי אתם חד וחלק?

  5. אהבתי את המודעה הזו בשניה שראיתי אותה.
    אחלה מודעה עם אחלה ביצוע וכמובן אחלה קריאייטיב.

    אולי שמישהו יעזור פה לפרגן פעם???

  6. הביצוע יפה מאוד, אבל הקונספט צולע. גרביים אוכלות כסף? תזכירו לי אצל מי הגרביים זה סעיף ההוצאה העיקרי בבית (או המשני, או אפילו העשירי).. נו באמת.

    כרגיל במגזרנו, אמנם מפתיע, אבל גם לא רלבנטי.

    ועוד דבר, אכן בעברית תקנית, אומרים גרב בזכר, אבל בלשון הרחוב, כולם רגילים לשבש ולהגיד בנקבה. גרב קרועה, גרביים תואמות וכו, לכן נשמע לענ”ד צורם כאן התקניות של “הגרביים אוכלים” (למרות שמבחינת האקדמיה זה הביטוי הנכון)

  7. גרוע ביותר.
    מר דינקיס היקר לא ברור על מה התלהבת?

  8. בדיוק בשביל הבית שלנו!
    7 בנות ו7 חורים בארנק.
    למי שלא יודע גרב ניילון אחת עולה מינימון 9 שקל ונקרעת במוקדם או במאוחר תוך שבוע וחצי (סליחה ממי שלא)
    מודעה מצוינת.
    למי שחושב שלא אז זה רק מוכיח שהמודעה מצוינת עוד יותר.-
    -קהל היעד הוא נשי בעיקר והן הבינו את זה מצוין.
    רק הצבע קצת חיוור
    וכמות הגרביים למטה עשתה לי תחושה של מרב עצים לא רואים ת’יער.
    אולי אם היו נותנים דגם מכל רעיון (נשים, ילדים, כותנה וכו) זה היה מספיק
    בכללי מצוין.

  9. רק רק רק ורק, חברה תתמקצעו כבר למען השם!
    גיזמו אני מסכים איתך בכל מילה.

  10. אורן:
    רק רק רק ורק, חברה תתמקצעו כבר למען השם!
    גיזמו אני מסכים איתך בכל מילה.

    נשמע שיש לך מה להציע בתחום ההתמקצעות, ~ אולי תחכים אותנו. ~
    בעצם אולי רצוי שתביא לנו איזו עבודה או שתיים שביצעת לאחרונה סתם כדי להבין מה זו מקצוענות ראויה.

  11. לא מוצלח, ויז’ואל מתאמץ ופרסומת מאלצת
    , חד וחלק כבר היו בליגה אחרת,  
    דנקיס לא מתאים לך להתלהב.

  12. כן מקצועי לא מקצועי,
    כן מאויית נכון או לא
    כן מוכר או לא
    מודעה חזקה ויפה – חזק וחלק!!!

  13. קריאייטיב יפהפה!
    רק היה חבל לי שנבחר צבע תכלת. אולי ורוד יותר מתאים לקונוטציה הנשית של הגרביים.

  14. פרסום אדיר, לטעמי.
    קריאטיב מוצלח, וביצוע מדהים – שחבל שלא רואים ביצועים כאלה במחוזותינו.
    דבר אחד ברור: הגרב הזה אוכל למשרדי הפרסום המובילים את הלב…
     
    [כך לפחות נראה ממגוון התגובות ה”מקצועיות”]
     
     

  15. אסתי:
    רציתם שנעצור לרגע. הצלחתם.
    רציתם שנקנה שרייבר. אז למה לכלכתם?
    לא מכירה את המותג (אהמ…) הזה, אבל גם אחרי שאכבה את המחשב, ויגידו לי: “שרייבר” מיד יקפוץ לי הגרב המכוער הזה לקידמת המיינד.
    חבל.

    מסכים עם הנאמר. מהמודעה הזו יזכרו גרב תכלת מכווצת שבולע שטרות. היה בהחלט אפשרי לקחת את הרעיון הגדול והיפה הנ”ל למקום יותר מקצועי וממוקד. חבל.

  16. זה שיש הערות של “רק ורק ורק” לא אומר שזה לא מקצועי.
    גם על מודעות של גל אורן, מגזרים, תוצאות טריו ואחרים יש הערות.
    יש מספיק דברים בלתי עבירים בדרך שבשבילם ויתרו על הרק ורק ורק
    ולנו מותר להגיב עליהם.

  17. לאף אחד חוץ ממני לא נתפס הצוואר מהמודעה הזו?
    בכל מקום בו נתקלתי בה היא שכבה הפוך

  18. הקריאייטיב טוב.
     
    רק שהוא לא רלוונטי למוצר (גרביים לא כל כך יקרות) ולא מוציא טוב את המוצר (למי עושה חשק לקנות גרב צמר תכולה מוזנחת ומקומטת?).

  19. לכל הגברים הרווקים!
    לכם הגרביים הוא לא אישו.
    אבל גרבי נשים ממש אוכלים כסף.
    זוג גרביים טובות עולים בממוצע 15.00 ש”ח
    ומחזיקות במקרה הטוב ל5 עד 10 יום.
    ז”א כמעט 100 ש”ח בחודש רק גרביים.

    והמודעה יפה עם קריאטיב.
    וגם המקרה שכנראה הגרפיקאי עיצב לשתי עמודים והחליטו לבסוף לחסוך לעמוד אחד ושמו את המודעות לרוחב העמוד.
    אבל אני חושב שיש פה טעות חמורה בגישה הפירסומית.

    לנשים לא מדבר כסף מדבר יופי!!!

    אולי לכן המודעה בתכלת שלבעלים יהיה רעיון למתנה הבאה . 😉

  20. הערה!
    לא התכוונתי להגיד שהגרבים שלהם נראות רע. אין לי מושג!
    אלא שלא מוזכר הענין של היופי אפי’ לא ברמז רק החוזק.

  21. אין ספק קריאטבי וקולע לקהל היעד (גרביים הם יקרות ונקרעות מהר) אבל צודקים הטוענים כי מכאן ועד לשכנוע לחברה החדשה הדרך רחוקה יש כאן הדגש בעיקר שלילה(תמונה מרשימה)  ולא על החיובי (טקסט קצר וקטן).
    לו היו מוכרים תחליף לגרביים זה מתאים יופי, אבל כאן בתודעה הגרביים (תמיד) זה אוכל כסף.

  22. איש קטן:
    פרסום אדיר, לטעמי.
    קריאטיב מוצלח, וביצוע מדהים – שחבל שלא רואים ביצועים כאלה במחוזותינו.
    דבר אחד ברור: הגרב הזה אוכל למשרדי הפרסום המובילים את הלב…
     
    [כך לפחות נראה ממגוון התגובות ה”מקצועיות”]
     
     

    צודק בכל מילה!
    ובמילה אחת אדיר. ב2 מילים – אדיר ביותר
    הלוואי שהמשרדים הגדולים היו מביאים כאלה ביצועים.

  23. הבחור מוכשר ללא ספק, כיף לראות אותו כל פעם מחדש,
    שונה ומרענן לעומת השמנים המנומנמים,
    היה מוצלח יותר אם היה מבדל את שרייבר בגרב המראה חוזק, ולא בסתם רעיון יפהפה ככל שיהיה,
    נ,ב, שמתם לב שהבחור חובב נחשים…

  24. איך למען השם מתקשר המושג אוכל לארנק
    אוכל זה דבר שבולע מה שאני רואה במודעה זה ארנק ששומר על הכסף
    ואני לא קשור לשום משרד פרסום

  25. פרסומת יפה אבל…:
    איך למען השם מתקשר המושג אוכל לארנק
    אוכל זה דבר שבולע מה שאני רואה במודעה זה ארנק ששומר על הכסף
    ואני לא קשור לשום משרד פרסום

    תחשבו לבד מה היו התגובות אם הוא היה שם שם איזה אריה טורף במקום הארנק… אז אם זה מה שמתאים אז זה מה שמתאים.
    -במיוחד שקהל היעד הוא נשים.

  26. @ איש קטן:
    ענק!!!
    למה לא כותבים לעניין.
    כשצריך מותר לפרגן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן