מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
הטיזר
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בשניה – הוא לוח מכירות חינמי שהולך לצאת במתכונת עיתון דו שבועי שיחולק בדיוור ישיר וממותג ע”י משרד הפרסום ‘דמיון’. העיתון ינסה לעשות ללוח המכירות הקונבנציונאלי של העיתונות החרדית את מה שעשה יד 2 ללוח המכירות בזירת האינטרנט. הצבעים מזכירים מאוד את המיתוג הראשון של אתר הלוחות winwin אבל נסלח להם על כך, בכל זאת החצי הירושלמי של פאשקעוויל חוגג גם היום.

הטיזר
הטיזר
הפרסומת - בשניה לוח מכירות לציבור החרדי
הפרסומת – בשניה לוח מכירות לציבור החרדי
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

26 תגובות

  1. “במחשבה ראשונה קונים בשניה”
    עד כמה שאני מבין, המחשבה הראשונה נתפסת כאינסטינקט, לא חכם בהכרח, שבד”כ נדחית ע”י המחשבה השניה, המפוכחת והצודקת…
    הייתי ממליץ ל”מדמיינות”, לפני שאתם מקריבים סלוגן על מזבח הקריאיטיב(עד כמה שיש קריאיטיב), תחשבו פעמיים…

  2. או בקיצור, המבקר, לפני שאתם מקריבים סלוגן במחשבה ראשונה תחשבו פעם שנייה…

    ולעצם הפרסום, מישהו מוכן להסביר לי את המודל העסקי של כזה מן פרסומון? כמה כבר אפשר לקחת מאדם שרוצה למכור עגלת ילדים ביד שנייה ב-350 ש”ח?

  3. ממי יקחו את המודעות? מוצרים יד שניה בציבור שלנו הולכים ברב המקרים לאגודות חסד (במצב הטוב) או לפח (במצב הפחות טוב) או שאין מה להעביר (במצב הגרוע)
    אז יקחו מהציבור החילוני? תנסו למצא משהו ביד 2 – תוך יומיים זה כבר לא רלוונטי במקרה הכי רחוק שנתקלתי ( במקרה הקרוב זה היה תוך שעתיים מפרסום הידיעה)
    אז פרסום עלון כל שבועיים? עושים צחוק או מה?
    עושים בושות לפמיניסטיות.
    דמיון נא להריח את השטח עמוק יותר לפני הנשיפה.

  4. נטע נינארי כתב:

    ולעצם הפרסום, מישהו מוכן להסביר לי את המודל העסקי של כזה מן פרסומון? כמה כבר אפשר לקחת מאדם שרוצה למכור עגלת ילדים ביד שנייה ב-350 ש”ח?

    לא הבנתי את פליאתך: מפורש כתוב במודעה שהפרסום חינם. כלומר שמוכר העגלה ב350 – לא הוא המפרנס של המיזם המדובר. על כרחנו, שהמודל הוא כמו יד2, הוי אומר: אפס כסף מהמוכרים, ופרסום בכל מילימטר אפשרי.
    וכמו כל חינמון, ההגיון פשוט: דוקא בגלל שהוא בחינם, התפוצה והחשיפה גבוהים לאין שיעור, (ובנדון דנן הם יגדלו בגלל הביקוש למוצרים – לעומת המתנזרים מחינמוני החדשות וכד’, לצד ההיצע של המוכרים, שעל ממדי עוצמתו תמצא נחת ברפרוף ביד2), ממילא מחיר הפרסום בהתאם.
    בקיצור: לקחו את המודל של החינמונים, ויצקו לו תוכן מענין יותר, וכך זכו לחשיפה גבוהה יותר.
    אני מצדיע. שאפו.

    למישהו יש מושג מי האישים/הגורמים מאחורי המיזם?

  5. נטע נינארי כתב:

    או בקיצור, המבקר, לפני שאתם מקריבים סלוגן במחשבה ראשונה תחשבו פעם שנייה…
    ולעצם הפרסום, מישהו מוכן להסביר לי את המודל העסקי של כזה מן פרסומון? כמה כבר אפשר לקחת מאדם שרוצה למכור עגלת ילדים ביד שנייה ב-350 ש”ח?

    תפעיל את הראש…
    נראה לך שהוא בונה על הכסף של המפרסמים / צרכנים הקטנים ?
    כתוב למטה פרסום בלוח חינם.
    הוא כנראה ינסה לשלב שם פרסום של בעלי עסקים.

    אך בעיה אחרת היא, שאותם בעלי עסקים, וודאי לא יתלהבו להתחרות על ליבו של הקהל, בשעה שתהיה שם מודעה של אותו מוצר אותו הם מוכרים, ברבע המחיר. אומנם יד שנייה. אבל עדיין, קהל הייעד, הוא קהל שאינו דורש לוקסוס.

  6. @ נטע נינארי:

    [לא קשור אליך, נטע. זה רק בשביל לנסות את הפונקציה החדשה של ‘השב’.
    אחרי שצפיתי בהודעה בתצוגה המקדימה, אני מרשה לעצמי לשאול את גבאי השטיבל – מה הועלתם בתקנתכם, במחילה?
    הרי בתגובתי (בהנחה שאני ‘משיב’ למישהו), אני מעונין להתייחס לתוכן נשוא ונשוא תגובתי, ועכשיו מה? כל אחד שיחפוץ בהבנת הקשר הגיגי,יצטרך לדפדף לעיל, לראות מה כתב נשוא התגובה, ושוב לגלול למטה לראות מה כתבתי?]

  7. אופס. פשלה. פאדיחה. לא שמתי לב.

    זה באמת כבר נשמע יותר טוב.

  8. @ מור:
    יש את האופציה להתייחס לכותב עצמו בלבד
    מור כתב:

    @ נטע נינארי:
    הרי בתגובתי (בהנחה שאני ‘משיב’ למישהו), אני מעונין להתייחס לתוכן נשוא ונשוא תגובתי, ועכשיו מה? כל אחד שיחפוץ בהבנת הקשר הגיגי,יצטרך לדפדף לעיל, לראות מה כתב נשוא התגובה, ושוב לגלול למטה לראות מה כתבתי?]

    ויש את האפשרות להביא ציטוט מהתגובה ספציפית ולהתייחס גם לחלק מתוכן התגובה. אין באמת כזה שינוי מהותי, אבל זה חלק מהשיפצורים לקראת,,,,

  9. דינקיס כתב:
    , אבל זה חלק מהשיפצורים לקראת,,,,

    אפרופו שיפצורים, לדעתי השדרוג הכי טוב לבלוג החביב דנן, הוא פשוט להגביר את קצב רענון הפוסטים.

    בהצלוחההה!

  10. @ הנודניק (במלרע):
    עובדים על זה. זה שאין לנו זמן לא אומר שאנחנו לא חושבים בנתיים 🙂

    @ חני:
    לא כל שינוי זה בלאגן!

  11. @ דינקיס:

    אגב, בניגוד לקודמי, דווקא מאד אהבתי את הרעיון של “השב”.

  12. חבל שעוד אחד הולך לכלות את כספו כקופון של המדינה, מכרז כהלכה, ועוד כל מיני שטויות,
    ובהתחשב בכך לא מעניין אותי להתיחס לקמפינון המיותר.

  13. @ המבקר (במלעיל):
    כנראה לא חשבת פעמיים…
    1. במחשבה הראשונה קונים וגם במחשבה שנייה (אולי לזה התכוונו החכמות?)
    2. מוצרי יד שניה נקנים בדרך כלל רק במחשבה ראשונה.הרי כולנו יודעים שזה מהסוג של הדברים שלא קונים אותם כשחושבים יותר מידי.
    3.אמר פעם פרסומאי חכם: ללקוח לא משנה איך תמכור אותו העיקר שבסופו של יום הוא ימכור יותר בגלל הפרסום שלך, הרבה משרדי פרסום קטנים צריכים ללמוד את זה היטב…
    תחשוב על זה…

  14. החזק בלוח הזה אם לא שמתם לב הוא הדירות והדרושים שעולים המון המון כסף למפרסם.
    אגב מישו יודע מתי הלוח עומד לצאת?

  15. העיצוב נראה כמו אתר אינטרנט!

    מעניין האם זה הסוף של עידן ישא ברכה ודירומט?

    בכ”א אני מוכן להתערב שהפרסומות יראו משהו כמו “יד ראשונה במחיר יד שניה” וכו’.

  16. עוד מיזם שאין לה להיכן להמריא.

    אם זה ארצי, אף אחד לא יקנה עגלה יד שניה בבני ברק שיסופק בירושלים.

    נדלן לא קונים בלוחות של פעם בשבועיים.

    עבודה ודרושים אין בשום מקום, ומי שמחפש עבודה מחפש ומחפש ובסוף נתקל במודעת לוח של עובד טלמרקטינג ועובד ניקיון עם רשיון ג’.

    זה לא שונה מתכלס ולעניין וכל המקומנים לענין הלוח, ומי שלא מכניס את המקומנים האלו הביתה גם לא יכניס את זה.

    עסקים יפרסמו שם רק אם יתנו להם מחיר אפס.

    אז כל הענין הוא, שיווק אגרסיבי של מיזם שידפיס כמה מהדורות של עיתון עבור חדרי המדרגות.

  17. @ נטע נינארי:
    מה שאתה לא מבין זה שהפרסום של היד שניה הוא חינם ולא יעלה כסף.
    את הכסף הם עושים מפרסומות ולא מהיד שניה.
    מישהו שמכיר את מנהל המערכת.

  18. @ מור:
    למה זה משנה לך? (ולעצם העניין אני מכיר את בעל העיתון)

  19. @ דידי דבש:

    [נכנעתי, אני משתמש ב’השב’].

    זה מענין לדעת אם מדובר במישהו מוכר, בעל נסיון בתחום השיווק/תקשורת, או לא. הנפק”מ היא, אם הוא חשב על כל השאלות שהעלו כאן בטוקבקים. זה הכל.

    וטיפ, דידי: אתה יכול באותה תגובה להשיב לכמה טוקבקים גם יחד. [אא”כ אתה מקבל מהחבר שלך פר תגובה…(: ]

  20. המישיב כתב:

    @ המבקר (במלעיל):
    כנראה לא חשבת פעמיים…
    1. במחשבה הראשונה קונים וגם במחשבה שנייה (אולי לזה התכוונו החכמות?)
    2. מוצרי יד שניה נקנים בדרך כלל רק במחשבה ראשונה.הרי כולנו יודעים שזה מהסוג של הדברים שלא קונים אותם כשחושבים יותר מידי.
    3.אמר פעם פרסומאי חכם: ללקוח לא משנה איך תמכור אותו העיקר שבסופו של יום הוא ימכור יותר בגלל הפרסום שלך, הרבה משרדי פרסום קטנים צריכים ללמוד את זה היטב…
    תחשוב על זה…

    1. מאולץ מידי
    2. לא יודע מה איתך, אבל לא מכיר אנשים שקונים עגלת תינוק סתם כי ראו מודעה, עאחכ”ו חרדים…
    3. צודק הפרסומאי החכם, אבל מה הקשר לדמיון?

  21. @ מור:
    חחחחחח אני ממש לא מקבל על זה כסף.. זה פשוט פעם ראשונה שאני באתר הזה (שאגב בעל העיתון הפנה אותי לכאן {לא בשביל להגיב חחח}) אז לא ידעתי איך זה עובד כאן..
    ובקשר למה שהוא ספציפי אני לא יודע אם הוא ישמח שאני יגיד מי זה אבל תיהיה בטוח שליפני שמישהו משקיע כ”כ הרבה משאבים במשהו הוא חושב על זה קצת יותר מאדם שסה”כ קרא כאן כתבה.. קיצר הוא חשב על זה כמה וכמה פעמים ולא החליט על זה ‘בשניה’….

  22. המבקר (במלעיל) כתב:

    המישיב כתב:
    @ המבקר (במלעיל):
    כנראה לא חשבת פעמיים…
    1. במחשבה הראשונה קונים וגם במחשבה שנייה (אולי לזה התכוונו החכמות?)
    2. מוצרי יד שניה נקנים בדרך כלל רק במחשבה ראשונה.הרי כולנו יודעים שזה מהסוג של הדברים שלא קונים אותם כשחושבים יותר מידי.
    3.אמר פעם פרסומאי חכם: ללקוח לא משנה איך תמכור אותו העיקר שבסופו של יום הוא ימכור יותר בגלל הפרסום שלך, הרבה משרדי פרסום קטנים צריכים ללמוד את זה היטב…
    תחשוב על זה…
    1. מאולץ מידי
    2. לא יודע מה איתך, אבל לא מכיר אנשים שקונים עגלת תינוק סתם כי ראו מודעה, עאחכ”ו חרדים…
    3. צודק הפרסומאי החכם, אבל מה הקשר לדמיון?

    אני אשיב לך על שאלה 3, התשובה היא פשוטה, המון העם לא מתעמק כמוך במודעות אלא פשוט נהנה מההברקה וממשיך הלאה, ממילא אצלו זה כבר תפס… זה מה שכנראה התכוון הפרסומאי החכם…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן