דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
WebDuck
בניית אתרים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אין ספק שחלק מאיתנו זוכרים את הג’ינגל המיתולוגי של הדר דימול שהתנגן בערוץ 7 ז”ל כאחד מהטובים שהיו מעל גלי האתר הכשרים. אבל תעזבו אתכם מהיסטוריה, היום צריך לתת בראש כדי שנשים לב  – בין זעקת האלמנה לשוועת הזקוק להשתלת כליה – לג’ינגל מעולה עבור אולמי הדר דימול היוקרתיים.

משרד פרסום: גל אורן BSD
סופרווייזר: איילת שטיין
קופירייטר: מנדי פרומר
מנהל קריאייטיב: נדב שגיא
קריין: אוריה בן ניסן
הפקה: אולפני פורום [קליקי]

[audio:hadar-dmall.mp3]
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

15 תגובות

  1. טוב, פשוט טוב. (חבל שאין REPEAT, היה חוסך לי ללחוץ 8 פעמים על הPLAY)

  2. “פריצה זדונית”….

    אפשר פרטים? מי פרץ? למה? איך התגברתם על הפריצה והזדון? לצפות לפוסט דרמטי?

  3. @ מור:
    למי שלא הבין, בשעה האחרונה הבלוג נסגר לכמה דק’ עקב שידרוג מערכות כתוצאה מפירצת אבטחה שנתגלתה. לא משו רציני.
    חזל”ש.

  4. הלקוח מוזכר רק פעם אחת וגם היא מתחבאת בין המסרים. אני לא נוהג להרבות בביקורת, אבל תשדיר של 30″ מתוכן 25 מבוזבזות על מוזיקה?!

    גם אם נניח שזה כל הרעיון, עדיין קשה להבין איך לא עשו שימוש ב”רפיט” לפחות על מנת להטמיע את הסלוגן. 

    25″ – עוד ישמע בגרסת טראנס
    5″ – בכל סגנון שתבחרו, גל-אורן, מתחייבים לג’ינגל מושלם

    טוב, תשדיר, תשדיר. (אוף אתכם טהרני לשון מעיקים).

  5. כפי שכבר אמרתי לך, מנדי,
    זה התשדיר הטוב ביותר שיצא מבית “גל אורן”. נקודה.

  6. סולידי. עדין. מכובד. מעביר מסר אלגנטי עם מרקם יוקרתי.

    בשורה התחתונה: מצויין !

    אם כבר ג’ינגלים… האוהב עלי בתקופה האחרונה הוא זה של איקאה.

  7. הדר דימול עזב את דימוי יוקרת העל שהיה לו והפך ל”מושלם” ל”כל אחד”?
    אגב המנגינה למרות שנשמעת קלאסית ופשוטה לקהל היעד (חתנים, כלות,מחותנים) זה עובד יופי ומרגש.

  8. אין ספק שיש משהו נקי בתשדיר ,אבל…. המסר שמועבר בסוף התשדיר קצר מידי לטעמי,הדר דימול עדיין לא אבסולוט!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן