דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
הפרסומת החדשה של איקאה  - בולטון פוטנציאל
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

איקאה, רשת הרהיטים העולמית שזוכה להצלחה אדירה בישראל, עם פרינטים שאני מאוד אוהב, יצאה בשבועות האחרונים עם קמפיין מוזר שאין לי מושג מאיזו אסטרטגיה הוא נגזר. מיילא אם היה מדובר רק במגזר החרדי עוד היה אפשר להסביר כמו תמיד שאנחנו אנשי ספר והמילה הכתובה מאוד חשובה לנו… אך נראה שמדובר במהלך רחב כאשר גם בפרסום הכללי מרכז הקמפיין מתבסס על שמות שבדים מוזרים.

חולם למ"ד - לא ברור מה הם רוצים 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

16 תגובות

  1. אני לא יודע אם אנשים קולטים את הפואנטה, ומדבריך (דינקיס) אני מבין שגם אתה לא שמת לב, אבל הרעיון הוא כביכול לבשר על פתיחת סניף נוסף בראשל”צ, ב-1.12
    לכן הם עושים באזז שיעצור את האנשים ליד המודעה ויחטטו גם במילים הקטנות ויגלו את המילה ראשל”צ…

    כמה זה לענין? אני לא יודע, אבל זה שונה ותופס את העין בהחלט.

  2. אין ספק אף אחד לא מבין מה הם רוצים. אך! אולי זה עצמו שכל אחד מייגע את מוחו (לא רק אנשי פרסום) מה הולך כאן זה חלק מה’בז’ שהם מעונינים לייצר.
    אך ‘תוביל בעצמך’ זה באמת בלי קשר בלי שום אלמנט של שיכנוע ורק להפיך.

  3. גם אני הקטן לא הבנתי למה הם ביצעו את זה כך ולא כמו בציבור הכללי שם זלזלו מעט פחות באינטליגנציה של הציבור כי לא הכניסו את העניין של הניקוד הילדותי כל כך..

    מה שכן הבנתי, זה שאיקאה מנסים ליצור שפה משלהם. למה ככה? לא ברור בכלל..

    אדוור..

  4. הקמפיין הגרוע ביותר שראיתי מעודי {של חברה רצינית} כמה אופייני לבולטון, שבדיוק הוא נאלץ לעשות אדפטציה לקמפיין הזוי מגוחך ומטופש!

  5. אם היו מתמקדים בשמות השוודים ההזוים שיש למוצרים שלהם, זה יכל להיות אחלה קמפיין. נראה לי שהם נפלו ב”אריזה שטוחה” וב”תוביל בעצמך”..
    לא?

  6. זה כזה קמפיין גרוע שאפשר לחשוב
    שגם במגזר הכללי בולטון עשו אותו!!!

  7. קמפיין גרוע בכל קנה מידה. חבל במיוחד לאור העובדה שהקמפיינים של איקאה מצוינים בד”כ (גריד קבוע,פשוט,וכיפי).
    ועדת חקירה עכשו!
    בולטון, אל דאגה. אתם לא באמת קשורים (לטוב ולרע)

  8. מה לא מובן?
    מאוד פשוט: הסלוגן הוא:
    קניה חכמה מאל”ף עד תי”ו
    אז בכללי הם עשו את האותיות אלף עד תיו
    ובמגזר מכיוון שיש את הענין של הניקודים וכולי וכולי התאימו את זה .
    סה”כ נחמד וטוב.
    והמשכיל בעת ההיא יקנה.

  9. דווקא בתשדירי הרדיו, המגזרי יותר מוצלח מהכללי.

  10. חייבים לפתוח על זה תחקיר

    (מקור : בחדררי חרדים,דה מרקר)

  11. .
    כל נסיון להפוך מחזמר טלוויזיוני עם שיר הסרטים (צלילי המוסיקה) לפרינט, נועד לכשלון.
    אז לקרוא לזה עצלנות?!
    .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן