כהמשך לפוסט הקודם על איקאה, האתר בבא קמא מעדכן על פוטומונטז’ בעיתון בשבע של סופ”ש האחרון, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, בדיוק כמו שעשו בכמויות עד לא מזמן במשרדים המגזריים. מפאת קדושת הבלוג לא שמנו את הפרינט המקורי בתוך הפוסט אלא בקישור נפתח. זהירות נשים!
מצאו את ההבדלים:
המקור: איקאה – ידיעות אחרונות
12 תגובות
איכות גרועה של סריקה מעיתון ולכן קשה לראות.
אך על פניו נראה שיש פה עבודה מקצועית ויפה!
מסתבר שאנחנו בחברה טובה.
מבקר, מבקרת, מה זה משנה. העיקר שעושים אדפטציה למגזר.
אה, ואל תשכחו לבקר ב”איקאה”, כ”כ קרוב. כ”כ מזכיר את החיידר. גם משחקי הרכבה וסיורי חצר, גם מלמד שילמד אתכם אל”ף בי”ת, וכבונוס, תלמדו גם שפה זרה. כדאי. יאממי.
את זה עשו בולטון?
זה השלב בו כולם נשענים אחורה, אומרים “אההההההההה” וצוחקים?
כמה כיף לראות את מה שידענו מזמן: המרחק בין חילוני לד”לי הוא כמרחק חץ הבחירה ממברשת הפוטושופ.
תאמינו לי אצלינו היו מעבדים את זה טוב יותר.
אישה בג’ינס עם חולצה שמ’זה נראית “אחרי עיבוד” וגבר מקריח שהכיפה לא נסרגה לו טוב על הפדחת
עושים צחוק אלה. אם כבר עיבוד אז כבר.
זלזול מגזרי לא התאמה מגזרית
מענין אותי כתב:
אהבתי!
מענין אותי כתב:
מה שבאמת עצוב זה שבטח כשכתבת את זה הרגשת טוב עם עצמך
טוב שלא הבאתם את תמונות התועבה, אנחנו גולשים בבלוג חרדי לא במזבלות.
אשריכם.
נון -נקודה למחשבה , בית -בולטון הוא מגזרי של המגזרי , שין -שזה בערך להיות איש מכירות של איש מכירות … פא- פאדיחה
איפה הצנזורה? האם כעת תמיד יובאו הקמפיין המקביל מהחילונים/דת”ל עם תוספת “זהירות נשים” אגב זה מזכיר “נישט שבת גירט” וכו’
אולי תפסיקו לגייר קמפניים? הרי באמת אין שום קשר בניהם לא ברעיון ולא בעיצוב,
אגב לא ברור למה לא השאירו את אותו קמפיין עם תמונות נכונות (ומקוריות לא מעובד…)??
בד”כ אני די נהנה מהמקוריות והביצועים של בולטון. לצערי הפעם אני מוכרח לומר שזהו קמפין גרוע. מאוד מוזר, לא מתאים להם